Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
:skratte:

For en utrolig morsom tråd!

Har en liten historie på lager jeg også!

En gutt jeg kjenner, skulle hilse på svigerforeldrene sine for første gang. Siden de begge studerte et stykke unna skulle de overnatte hos foreldrene hennes.

Midt på natta våknet hun av at han var på vei til å stå opp. Hun spurte hva han skulle og han svarte at han skulle på do. Han gikk ut av rommet og romsterte litt rundt...Hun begyner å lure på hva han driver med og om han trenger hjelp med noe siden han romsterer sånn. Hun står opp, forstod først da at han går i søvne.... Hun finner kjæresten på rommet til foreldrene sine. Han er på god vei opp i senga for å legge seg til rette mellom svigers....Heldigvis kom hun inn og fikk stoppet han før han fikk lakt seg til rette......Noen han dagen etter var VELDIG takknemmlig for...... :fnise:

Jeg våknet en natt av at min kjære skubbet meg hardt til siden og bokstavelig talt supte ut av senga.......og rett inn i garderobskapet før han deiset ned på gulvet....når jeg forsiktig titter over kanten på senga ser jeg en voksen mann ligge forumlet i en bylt på gulvet. Når jeg spør hva han holder på med, fikk jeg vite at han skulle redde båten som hadde mistet fortøyningen....... :fnise:

Priceless! :skratte::skratte::skratte: Så utrolig mange bra historier! *Le så jeg griner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: tørker tårer her....

min kjære datter har hatt mange snodige svar når jeg har kommet inn på rommet hennes for å vekke henne om morgenen.

en av de er denne:

Jeg: Klokka er halv åtte, nå må du våkne

Hun; Ja, men jeg måtte ta ho

Jeg: måtte ta hva?

Hun: jeg måtte ta ho sa jeg!! (litt irritert)

Jeg: ja, ja. men hva måtte du ta da?

Hun: Jeg måtte ta den ferga vel.

Og da våkner hun og ser bare rart på meg som står der og ler høyt.

En annen gang jeg kom for å vekke henne fant jeg henne stående i senga å krafse med hendene oppover veggen.

Jeg blir litt forskrekket først, men skjønner hun ikke e våken og begynner som vanlig:

J: nå må du våkne

H: ja, er snart oppe nå og det er bra for nå er jeg sliten altså

J: Jaha, og hvor er du nå da?

H: Er du helt fjern du da eller, er du ikke sammen med meg da liksom?

J: Jo da, men hvor er det da?

H: Herregud, spar pusten din å klatre resten nå så er vi snart på toppen.

Jeg greide ikke holde meg lenger og begynte storle og da våknet hun, men hvor hun var på vei hen, nei det visste ikke hun iallefall.

men har fått mang en god latter når hun skal vekkes, for med henne er det kun på morgenen jeg har opplevd dette. så vi får en morsom start på dagen kan en si :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg underholder visstnok greit når jeg sover. Jeg ligger nemlig ofte å fniser skikklig høyt.. en gang lo jeg så godt at jeg våknet selv.

En av gangene jeg våknet, drømte jeg at jeg og søstra mi var på en matbutikk å sto bak en sånn "gratis test- mat" benk. Vi skulle lure kundene med at det var bæsj vi ga dem....... og ikke mat... Kjæresten min sa jeg hadde ledd en skikklig rå latter og spurte hva jeg drømte om, men den holder jeg for meg selv tror jeg.....

Herregud, at det går ann altså...!! :fnise: Ikke heeelt normal vel!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Jeg elsker slike historier, men snakker heldigvis ikke i søvne selv. Men det gjør samboeren min. Vi har hatt flere samtaler som han ikke husker noe av dagen etter... Nesten skummelt, for jeg kan få han til å snakke om alt. :overrasket:

Pappa hoppet en gang rett fra senga og bort til gulvet, hvor han kikket forsiktig opp under gardina og ut vinduet. Mamma lurte på hva han holdt på med, og han svarte: de skyter på oss! Og det var 17. mai salutter...

Endret av lillesky
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er helt vill når han sover!

Forrige uke skremte han meg skikkelig:

Jeg bråvåkner av at han sitter oppreist i senga og rister i meg mens han roper navnet mitt.

Jeg: Hva er det?! Har det skjedd noe?

Han: Du må komme deg ut - vi kommer til å dø.

Jeg: (Skremt) Hva snakker du om?

Han: (Peker mot hjørnet av rommet) Ser du ikke den grønne ilden? Den kommer nærmere - det brenner som syre!

Jeg: Hæ?

Han: Grønn ild! Jeg kan ikke dø, jeg har jo glemt å ta klærne ut av vaskamaskina!!!

Jeg: (Skjønner at han sover) Nå må du sove. Du bare drømmer.

Han: Ok.

Så sover han plutselig igjen. Sånne ting skjer hele tiden :popcorn:

Endret av Snorkefrøken
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nursy

Dette er bare herlig, trenger en god latter :skratte:

Jeg prater mye i søvne, men får jo aldri vite hva jeg sier

MEN, jeg vet at jeg gjerne tar telefonen i søvne. En gang takket jeg gladelig ja til en ekstravakt, og jeg husket ikke noen ting etterpå!

Var litt pinlig når det kom for en dag, jeg visste jo ingenting om vakten :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke komme på noe spesielt kjærester har gjort i søvne akkurat nå. Men jeg vet at jeg har en tendens til å skrike ut mye rart...

For et par år siden våknet min daværende kjæreste av at jeg lå og klorte ham. Den natten hadde jeg drømt at jeg sloss med et marsvin eller noe (haha?) og jeg våknet selv opp med kloremerker på armene mine.

En annen natt, når jeg hadde sovnet før han, hadde jeg plutselig utbrytt: "Ååh! Du vet jeg hater å bli voldtatt?!" i et irritert tonefall. Ganske syke greier, men kan ikke gjøre annet enn å le ;p

Endret av timi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler så tårene triller her!

I min familie har de fleste hatt en episode med å prate i søvne.

Kusinen min pleide å legge seg med vinduet oppe, og så kom moren inn og lukket det før hun la seg. En natt satt hun seg rett opp i sengen:

Kusine: Hva gjør du her!

Mor: Jeg skal bare lukke vinduet.

Kusine: Nei! Kom deg ut. Nå med en gang!

Neste morgen lurte hun på hvorfor moren ikke hadde vært innom og lukket vinduet som vanlig.

Broren min satte seg opp i sengen en natt og ristet til samboeren sin

Han: Vi må sette kjøttdeigen i kjøleskapet!

Hun: Det gjorde jeg da når vi kom hjem.

Han: Men kjøttedeigen MÅ inn i kjøleskapet!

Hun: Den ligger i kjøleskapet. Hva er det du maser om?

Og sånn fortsatte det vist i noen minutter.

En kveld hadde jeg lagt meg uten å skru av radion, da det var et par fine sanger akkurat da. Kjæresten min skulle uansett komme og legge seg like etterpå, så han kunne jo skru den av tenkte jeg. Helt til jeg sovnet...

Pluttselig begynner jeg å kjefte på ham for at han lot radioen stå på. Jeg kjefter og banner og begynner å kaste putene på døren. Siden jeg så og si aldri banner kom han jo løpende for å se hva det var, men da sov jeg igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sleepy talker

En histore fra min mors barndom:

Min mor kommer spradene inn i stuen til mine besteforeldre, hun var vel rundt 6 år og begynte å heise opp nattkjolen sin.

Mine besteforeldre: "hva gjør du på lille venn, det er sene natten"

Min mor: "jeg skal bare tisse litt" også satt hun seg rett på ovnen

Oi oi oi, hun har brennmerker på stumpen den dag i dag.

En annen episode var da min søster hadde vært på fest i sin ungdom og når hun skulle låse seg inn hjemme fant hun ut hun hadde glemt husnøkkelen.

Hun setter da i gang å banke på verandøren til mine foreldres soverom. Etter iherdig banking åpner endelig min far døren, men til min søsters store overraskelse brøler han ut "VI KJØPER IKKE LODD", smelte igjen døren og gikk å la seg, mens min søster stod betuttet utenfor til min mor kom å åpenet noen minutter etterpå.

Konspirasjonsterori sa min far dagen etterpå;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

haha, dette er hysterisk å lese :popcorn:

Min samboer begynte en gang å spille fotball i søvne, og for å si det fint, det var ingen behagelig opplevelse for verken meg eller veggen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestings

Jeg trodde kjæresten min sa noe morsomt noe i søvne, men så var det bare jeg som var teit :lol:

Hun hadde et sånt minitre på nattbordet, når jeg kom inn for å legge meg så mumlet hun noe ala "Ta og sett bonsaien på hylla så katta ikke klatrer i det".

Jeg syns hun var dritsøt så jeg sa "jaaada", og la meg tett inntill henne for å sove. Spøken var på meg for jeg våkna med jord på trynet og kikka rett opp på en feit hvit katt som satt oppå det jævla treet med kjeften full av blader. :lol:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt og morsomt...men har fått en del albuer i fleisen...og et par spark i leggen....jeg er IKKE særlig blid dagen etterpå da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

I mitt forhold er det samboern min som vekkes av meg på natta.. Flere ganger har det hendt at jeg har våknet forskrekket opp å "sett edderkopper eller kakkelakker"! Store edderkopper eller kakkelakker krypende enten bak gardinene eller bildene! Som regel må han slå på lyset å få meg til å "vise" han disse dyrene, han trekker fra gardinen og løfter på bildenen for meg for å understreke sitt poeng..:) Da , forteller han, bruker jeg bare bli irritert å legge meg å sove igjen.. Stakkars fyr.. gla han e så tålmodi me mæ:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte også om en kjempestor edderkopp en gang. Den hang i tråden sin fra taket rett over hodet på oss og kravlet sakte nedover. Pluttselig slapp den og havnet på puten mellom oss (trodde jeg). Jeg spratt ut av sengen og hylte og var hysterisk. Det tok lang tid før mannen min skjønte hva som foregikk og fikk roet meg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Dette er bare herlig, trenger en god latter :skratte:

Jeg prater mye i søvne, men får jo aldri vite hva jeg sier

MEN, jeg vet at jeg gjerne tar telefonen i søvne. En gang takket jeg gladelig ja til en ekstravakt, og jeg husket ikke noen ting etterpå!

Var litt pinlig når det kom for en dag, jeg visste jo ingenting om vakten :juhu:

Off, jeg er helt lik deg! Kan gjerne ha en 15 minutters samtale i søvne, dersom noen ringer meg. Pleide å ha mobilen under puten. Kom til et punkt under samtalen der jeg våknet og ikke visste hvem jeg snakket med, eller hvordan jeg hadde tatt telefonen og hvor lenge jeg hadde pratet og om hva. Da jeg spurte de som ringte om det, sa de at de hadde snakket med meg lenge, men at jeg hadde hørtes ut som en mann:P huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Haha, jeg har lest denne tråden ganske ofte, så nå er det vel på tide at jeg legger inn noe :P

Jeg og kjæresten spiller mye World of Warcraft og det går selvsagt utover drømmene våre!

Vi ligger side om side. Han har nettopp sovnet og jeg er på vei inn i drømmeland selv. Plutselig tar han tak i skulderen min, rister så hardt han greier mens han hyler: "Du SA du kunne spille paladin, Kristine! Herregud, du lyver! Ta X'en! X'en! Det er ikke så vanskelig! Ååååh, nå DØR vi pga deg!". Han var DRITSUR resten av natta! :fnise:

Jeg derimot hadde en ganske stresset måned på jobb for noen måneder siden. Jeg greide faktisk å dytte han ut av senga mens jeg gir han et sylskarpt blikk og skriker: "Er de sakene kopiert? ER DE KOPIERT!? DET ER VIKTIG!!"

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

Angående jobbsnakk i søvne:

En kollega av meg hadde våknet sin kone og pratet om de gule lappene. (Han har en tendens til å notere alt på gule post-it lapper, og pulten hans flyter neste over i perioder)

Vi loo godt av ham da han fortalte det neste morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk på vgs brukte jeg å overnatte hos ei venninne stadig vekk. Hun gjør mye rart i søvne, og ei natt våknet jeg av at hun hoppa rundt i senga (dobbeltseng) kakka meg i panna tre ganger, sa "Godnatt, sov godt" før hun hoppa rundt igjen og sovna. Æh, takk? :ler:

Det var noe annet hun gjorde også, men det kommer jeg selvsagt ikke på nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...