Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Åh, dette kunne jeg skrive en hel liten bok om ... samboeren min er svært aktiv i søvne. Han spiller mye WoW, og jeg har flere ganger blitt kalt navnene på diverse karakterer fra spillet og kjeftet på fordi jeg har angrepet ham.

En annen gang kalte han meg en sko. En sko? Hvorfor er jeg en sko? Jo, jeg var en SKO!! Fikk ikke noe mer fornuftig ut av ham enn det.

Jeg ligger innerst mot veggen, og de gangene han legger seg før meg og jeg skal krype over over ham til "min" side, tar han skikkelig godt tak i meg, ruller seg rundt og plasserer meg oppå ham for at jeg skal ... ja, dere vet :rødme: Han har ingen anelse om dette når han våkner, sier det må være et instinkt han har ...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten og jeg var på hytta for en helg, og vi lot vinduet stå litt åpent på soverommet om natten. Bare for å ha sagt det, så var det midt på vinteren og gradestokken viste en del minusgrader. Midt på natten våknet jeg av en slående kulde, og jeg la merke til at vinduet nå sto på vidt gap - det blåste og snødde, og det var ordentlig guffent vær ute! Siden jeg lå innerst mot veggen og hadde lite lyst til å krabbe over kjæresten min for å lukke vinduet, prøvde jeg å snakke til kjæresten min for å fortelle at vinduet nå var helt åpent og at det var voldsomt kaldt. Han var tydeligvis ikke helt våken og svarte enkelt og greit; "ja, vi får huske på det da", og la seg til å sove igjen...

Det endte selvfølgelig med at jeg måtte lukke det selv...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå kom jeg på noe!

Jeg hadde vært sammen med mannen min et par måneder da jeg våkna ei natt av at han hadde snudd seg på tvers i senga, satte beina i veggen og hodet i korsryggen min og sparka til veggen alt han kunne. Jeg hylte opp, for det var jo vondt å få hodet hans i ryggen, og da satte han seg opp, så på meg og la seg ned for å sove igjen. Jeg fikk faktisk rødt merke etter det, han stanget meg i ryggen flere ganger og flytta på hele meg der jeg lå.

Han hadde drømt at han satt på en buss, og at alle i bussen bestemte seg for å tisse på ham. Så han hadde da satt seg med beina mot midtgangen og sparka på alle de som tissa på han. :skratte:

En tidligere samboer vekket meg en natt og insisterte på at det bodde dverger i kjøkkenskapene. Siden jeg nok virket en smule tvilende, måtte jeg være med ut å se (Jeg forsto jo etter hvert at han egentlig sov...). Han holdt deretter "omvisning" på kjøkkenet med beskrivelse av de forskjellige dvergenes gjøren og laden :ler: .

Min nåværende har vekket meg flere ganger og bedt meg tenne "sjanglelyset". I våken tilstand aner han ikke hva "sjanglelyset" er... :fnise:

:skratte: Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Var en natt da min x og jeg lå og sov søtt..Han er en stor mann, og ikke flau for noen ting. Plutselig så feis han, og han føyk opp i senga og kikket bak på rompa si, fullstendig forskrekket! Kunne nesten tro det var et spøkelse som kom ut av stumpen ifølge ansiktsutrykket hans :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har et par jeg da. En om en kompis av meg, og en om kjæresten.

Starter med en kompiss av meg:

Han og søstera hadde rom i hver sin ende av huset. Han står opp, trasker sagte men sikkert helt til andre siden av huset. Åpner døren til rommet hennes. Går inn å sier: "Jaggu var det legdig her" Åpner skapdøra hennes. Og tisser rett inn i klesskapet. Lukker igjen klesskapet. Går ut, lukker døren, og går tilbake til rommet sitt for å sove.

Foreldra forklarer han dette dagen etterpå, og han husker ikke noe :P

Kjæresten min:

Hun snur seg mot meg en natt, rister febrisk i meg. og sier "ikke gjør sånn da" -Hva da? Sånn som du gjør nå, sitter sånn gjør sånn" -Hæ? hva mener du? "nei uff, du er så dum du, kommer her og gjør sånn" - Kan du forklare meg hva jeg gjør? "neiveit du hva, den er grønn altså" -Hæ, hva mener du? "Det er det jeg sier jo" Så snudde hun seg, og blei borte igjen, tvert.!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemme hos meg er det mest jeg som snakker og gjør ting i søvne. Det siste jeg gjorde, som det var vitner til hvertfall, skjedde da jeg hadde en pulekompis på besøk.

Senga mi er nesten halvannen meter høy, så jeg må bruke skammel for å komme meg opp og ned.

Plutselig våkna han av at jeg klatra over han og satte meg på sengekanten og så litt forvirra ut.

han: finner du ikke skammelen?

jeg: neida, det er bare at jeg ikke egentlig liker å hoppe fra kanten

han: men skammelen står jo der

jeg: det er skikkelg kaldt ass

og så hoppet jeg ned fra kanten mens jeg holdt meg for nesa. Han vet ikke hva jeg foretok meg videre for jeg vandret ut av rommet og gikk antakeligvis på do.

Da han fortalte meg det dagen etterpå kom jeg på at jeg hadde drømt at jeg var og badet fra en brygge jeg pleide å dra til om sommeren da jeg var liten.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keitel

Det eneste fyren gjør når han sover er å snorke, så jeg blir pent nødt til å fortelle om det jeg selv gjør i stedet.

En periode pleide jeg å ta mobiltelefonen fra nattbordet på "min" side, uten å løfte hodet fra puta engang, for så å ringe hans mobil (som da selvsagt ligger på hans side) for å si godnatt til han.

Også leter jeg etter aper. For ikke lenge siden satt jeg meg opp i senga og ropte "åååh, nå er de jævla apene her igjen", for så å legge meg til å sove igjen.

Jeg spiller også (for mye) WoW, men i stedet for å rope characternames, så roper jeg ut abilities og blir sur når de ikke funker. "Sinister strike! Sinister striiike! å herregud da, sinister strike!" Også kjefter jeg på fyren, for det er jo helt klart hans skyld.

Eneste grunnen til at jeg tror på dette er at han har både tatt opp lyd og filmet meg

Filmene har blitt behørig destruert etter trusler om legge de ut youtube... håper jeg. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

En eks av meg sovnet en gang etter sex med ansiktet godt begravd mellom puppene mine. Jeg lå og halvdøset til jeg ble vekket av at han utbrøt: "Jeg er Amerikas største puppeekspert."

:fnise:

Veldig hyggelig at Amerikas største puppeekspert var så fokusert på puppene mine. Hehe!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er herlig :skratte:

"Amerikas største puppeekspert"

"Tok meg med på kjøkkenet og fortalte om dvergenes gjøren og laden"

Så bra :ler:

Har dessverre ikke noe å komme med siden kjæresten min ikke er av den pratsomme typen når han sover. Skal følge med videre på denne tråden videre i alle fall :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_my_*

vi var hjemme i hans foreldres hus. han stod plutselig opp midt på natten, og begynte å rote i et kott. foreldene ble vekket og komut og spurte hva han drev med. "må finne høytrykkspyleren" sa ha, og fortsatte og rote. de spurte hva i all verden han skulle med den nå midt på natten. -jo, han skulle vaske huset til naboen! de sa at det vel var litt i seneste laget for det, og sint og irritert svarte han "får ikke lov til noe her i huset jo, jævla horehus" før han gikk å la seg igjen.

samme fyr stod en gang opp da han sov hos en kammerat og begynte å rive i rekkverket som gikk i trappen fra 1 til 2 etg. noen spurte hva han dreiv med, og jo, han trodde det var ødelagt og skulle snekre rekkverket!

men dagen etter husker han aldri noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min snakket vanvittig mye i søvne! Jeg hadde mange lange samtaler med ham før jeg plutselig forstod at fyren sov...

Kommer ikke på så mange i farten, men disse to ler jeg masse av:

Jeg: Sover du?

Han: Nei, jeg må jo komme meg unna.

Jeg: Hm?

Han: Ja, jeg må jo løpe! *irritert*

Jeg: Hehe. Jaha? Fordi?

Han: POLITIET! De løper jo så jævla fort!

Jeg: Skal vi stå opp og lage frokost, eller?

Han: Ja, jeg må bare skifte først.

Jeg: Skifte klær...? (han sov alltid naken)

Han: Klær?? Hva snakker du om??

Jeg: Ehm... Hva snakker DU om?

Han: Spylevæske! Herregud, damer, ass...

Det mest forvirrende var at han lett kunne sitte oppreist med øynene åpne, og likevel snakke tullprat i søvne :fnise:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Eksen og eg hadde en svær spinkelseng. midt på natta våkne eg opp av at han sitt i senga å ser bort der fotan ska være. så roper han: "Eg ser deg! Ikke tru at du kan gjemme deg! Eg ska banke deg!" Eg sir til han at eg ikke ser noen menneske som gjemmer seg bak senga våres. Da svarer han: "Hmm der ser du kor flink han e å gjemme seg." Så la han seg ned å sovna, han husket ingenting dagen etter.

Min nåværende kjæreste skulle ringe å vekke meg( Har store problemer med å stå opp uten hjelp:) Da han endelig får tak i meg gjennom telefon:

Han: Sover du?

Eg: Nei

Han: Hvorfor tok det så lang tid før du tok telefon?

Eg: Eg drømte om appelsiner.

Han: Drømte du om appelsiner?

Eg: Ja, men så kom elefantene og spiste dem opp.

Han husker ikke mere av samtalen, men fant ut at han skulle ringe meg på nytt etter en stund. Da våknet jeg, og husket ikke i det hele at eg hadde pratet med han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Jeg våknet ei natt av at eksen satte seg oppi senga og sa "revers!" også fniste han som ei jente og hadde det tydelig veldig morsomt, før han la seg ned og sov videre.

Han husket ikke en døyt dagen etter, men jeg lo så jeg nesten ikke klarte å sovne igjen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Typen lå å sov og jeg hadde besøk av en venninde. Når hun har gått går jeg å legger meg.

Typen: Var det godkjent?

Jeg forstår ikke helt hva han mener, er han sur fordi at jeg har hatt besøk og han burde "godkjent" besøket mitt.

Jeg: Hææ

Han: Var det godkjent sier han tydlig irritert

Jeg: Jeg hadde jo sagt på forhånd at jeg skulle få besøk

Han: Herregud er røyrene fra kjøkkene til badet godkjent

Jeg: Røyrer hva prater du om

Han: Røyrene vel

Jeg: *ler* forstår at han snakker i søvne

Han: Er du helt idiot røyrene vel er de godkjent

Jeg: Prøver å forklare at han snakker i søvne, tapsprosjekt.

Han: Skal du oppføre deg sånn så er det ingen vitsi å snakke med deg, du spiller jo helt idiot.

Jeg: ler enda mer, totalt latterkramp

Han: etter enda mer prating, ender det med at han snur seg til siden irritert å legger seg til å sove.

Lo ganske godt dagen etterpå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hyggelig
Typen lå å sov og jeg hadde besøk av en venninde. Når hun har gått går jeg å legger meg.

Typen: Var det godkjent?

Jeg forstår ikke helt hva han mener, er han sur fordi at jeg har hatt besøk og han burde "godkjent" besøket mitt.

Jeg: Hææ

Han: Var det godkjent sier han tydlig irritert

Jeg: Jeg hadde jo sagt på forhånd at jeg skulle få besøk

Han: Herregud er røyrene fra kjøkkene til badet godkjent

Jeg: Røyrer hva prater du om

Han: Røyrene vel

Jeg: *ler* forstår at han snakker i søvne

Han: Er du helt idiot røyrene vel er de godkjent

Jeg: Prøver å forklare at han snakker i søvne, tapsprosjekt.

Han: Skal du oppføre deg sånn så er det ingen vitsi å snakke med deg, du spiller jo helt idiot.

Jeg: ler enda mer, totalt latterkramp

Han: etter enda mer prating, ender det med at han snur seg til siden irritert å legger seg til å sove.

Lo ganske godt dagen etterpå:P

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på hyttetur med en vennegjeng for sikkert 5 år siden.

Jeg og samboer gikk tidlig å la oss til å sove (typisk A-mennesker), så midt på natta kommer en kompis inn (han var full) og samboer skriker ut: FIS MEG I ØRET! og legger seg over på andre siden å fortsetter å snorke! :hoho:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte::skratte::skratte:

Så utrolig morsomme! Jeg har ikke ledd slik på en stund nå, så tusen takk for at jeg fikk ledd litt mellom eksamenlesinga!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hikrito

:fnise:

Fantastisk tråd!

Har to bidrag fra min nåværende kjæreste:

Våknet en gang midt på natten av at han plutselig utbrøt;

- Kom, så skal vi øve på landing..

så ble han helt stille igjen (dvs han snorket videre :) )

Fortalte han om dette dagen etter og spurte hva han hadde drømt, men det husker han ikke. Vi har ledd mange ganger av dette, da han ikke aner hva han mente med det..

En annen gang spurte han;

- Liker du boller med eller uten rosiner?

da jeg våknet av at han sa dette, og i et par sekunder var litt usikker på om han faktisk hadde spurt, så lot jeg vær å svare, men fikk bereftet at han hadde spurt da han med ganske irritert tone i stemmen sa;

- Nei vel, bare vær sånn du!

før han tydelig sur grep tak i dyna og snudde seg mot veggen og grynta..

:ler::ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...