Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Inspirert av "Jeg får kjeft i søvne"tråden. :) Noen som har noen morsome historier om rare ting samboere/kjærester har gjort i søvne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten stund drev jeg med en idrett der vi måtte reise bort for å trene, denne var det en venninne som var på turen sammen med meg som gjorde.

Hele treningsgruppa hadde leid noen hytter langt inne i en skog, jeg syntes det var mørkt og litt ekkelt. Den ene natten ble jeg liggende våken og syntes at jeg hørte noen utenfor, begynte å fantasere at det var tyver og greier.

Plutselig reiser venninna mi seg opp i senga ved siden av, sier med mørk lav stemme: "Det er noen her!!" før hun legger seg ned igjen..

Kan trygt si at jeg var litt skvetten den natten.

Ellers så er det som oftest meg som er den mest pratsomme på natten i samboer-forholdet mitt.

En natt hadde jeg ligget og hulket og grått, våknet av at samboer forsøkte å trøste meg..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min x kastet seg plutselig ut av senga og ble liggende på gulvet på alle fire..Han hadde drømt han nesten ble påkjørt av et tog.. En annen gang reiste han seg opp og gikk bort til et bildet som hang på veggen, tok det ned la det på bordet for så å henge det på plass igjen..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne med en veldig skravlete sovende samboer. Ei natt våkna hun av at han satte seg brått opp i senga og begynte å riste i henne mens han ropte "Pass deg for bananstativet!! Bananstativet!!! PASS DEG!!!!" :ler:

Samme fyr har også "reddet" min venninne fra edderkopper, skumle menn og fallende møbler. Hun har alltid ei ny historie på lur når vi treffest :ler:

Bananstativet! :hoho:

jeg har selv hatt telefonsamtaler på ca 10 minutter med det som nå er exen.. uten å ane hva jeg har sagt eller i det hele tatt å vite at jeg har snakket med han dagen etter!

Ellers har jeg opplevd å bli klypt på rumpa og fått "snuppa!" i øret av en fyr jeg holdt litt på med en stund. Jeg trodde jo han var våken først! men det var han jo ikke da...

:popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke kjæresten min som har gjort dette meeeen, det var mens jeg bodde sammen med min x hadde vi vært ute på byen og hans onkel hadde blitt med og vi dro hjem for å sove. Midt på natten våkner jeg av at onkelen kommer inn på rommet vårt og drar i skapdøra (som forresten er skyvedører) og får ikke åpnet døra og sier "faen....har de låst den" og røkker til så døra faller av og han setter den bare pent inntil veggen og sier "åja" så går han ut igjen og lukker døra etter seg. Hørte han gikk inn på badet etterpå for å tisse.

Men han trodde meg ikke når jeg fortalte det dagen etter før jeg viste han skapdøra han hadde revet ned :fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tidligere samboer vekket meg en natt og insisterte på at det bodde dverger i kjøkkenskapene. Siden jeg nok virket en smule tvilende, måtte jeg være med ut å se (Jeg forsto jo etter hvert at han egentlig sov...). Han holdt deretter "omvisning" på kjøkkenet med beskrivelse av de forskjellige dvergenes gjøren og laden :ler: .

Min nåværende har vekket meg flere ganger og bedt meg tenne "sjanglelyset". I våken tilstand aner han ikke hva "sjanglelyset" er... :fnise:

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Banditt

Samboeren min sier mye rart i søvne.

Én gang skrek han flere ganger i søvne, og tydelig irritert: "Det er ikke noen under dyna her!!" og når jeg spurte hva han snakket om: "Lamper, vel!!" :fnise:

Endret av Britt Banditt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Banditt
En tidligere samboer vekket meg en natt og insisterte på at det bodde dverger i kjøkkenskapene. Siden jeg nok virket en smule tvilende, måtte jeg være med ut å se (Jeg forsto jo etter hvert at han egentlig sov...). Han holdt deretter "omvisning" på kjøkkenet med beskrivelse av de forskjellige dvergenes gjøren og laden :ler: .

Min nåværende har vekket meg flere ganger og bedt meg tenne "sjanglelyset". I våken tilstand aner han ikke hva "sjanglelyset" er... :fnise:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninde av min mor har en livlig samboer om natta.

Ene natta jeg sov der etter å ha sitti barnevakt, og de kommer hjem så hører jeg et latterutbrudd fra han. Jeg tenkte bare "jaja, nå ligger dem vel å snakker". Også kommer hu ut og henter meg, også sitter vi på gulvet ved siden av han mens han ligger der i søvne og humrer og ler. Også spør hun "Hva ler du av?" "hihihihi (skikkelig fjortissknising), de gir meg gress!" "Hvem gir deg gress?" "hihihi, grevlingene".

:hoho:

Denne var skikkelig søt :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LanaLane

Jeg snakker omtrent aldri i søvne, men når jeg gjør det er jeg ganske brutal(vet dette er om kjærester,men min snorker bare)

Venninna mi skulle ha fest når jeg var omtrent 15-16 år og vi var en gjeng som skulle sove over.

4 skulle ligge i dobbeltsenga mens jeg fikk en madrass på gulvet alene.Jeg sa til den ene venninna mi, at om det ble for trangt kunne hu bare komme å sove sammen med meg på madrassen.

Senere på natten kom hu tuslende ned og så "-mitt navn-, det er så trangt i senga" hvorav jeg hadde reist meg kjapt opp og brølt :"DET DRITER VEL JEG I!!!" for å så sovne igjen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En natt våknet jeg av at en tidligere samboer ropte: - åh nei, de datt ned.

Jeg (fryktelig søvnig): hæh..!?

Han: Grisene

Jeg: Hva er det du sier?

Han: Grisene datt ned i gjødselkjelleren

Jeg: Datt grisene ned i gjødselkjelleren? Hvilke griser?

Han: (irritert stemme) Ååååhhh.... grisene vel, de tre grisene datt ned i gjødselkjelleren.

Jeg: Gjorde de det?!?

Han: Åååhh... (og snudde seg irritert med ryggen til meg)

Underveis skjønte jeg at han drømte, men først trodde jeg at vi måtte hjelpe noen med å få opp noen griser fra en gjødselkjeller, folk hadde det nemlig med å ringe denne mannen etter hjelp i tide og utide, så om noen hadde gjort det midt på natten, ville jeg slett ikke blitt forundret.

Neste dag ante han ingenting om hvilke griser han hadde snakket om.

Endret av absinthia
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GjestLinda

Det var ikkje akkurat en kjæreste, men en ONS.. våkna på morrakvisten av at han gikk ut av senga, og tissa opp etter veggen bak TV'n!! Det var heilt surrealistisk, og eg huska at eg håpte det berre var en drøm. Både skjørtet og trusa mi låg på golvet, og fikk tissesprut på seg. Han la seg igjen, og fortsatte og sove. Eg fikk heilt angst, tok på meg klea igjen, og la på sprang heim igjen, halv seks om morningen :D Tok verdens lengste dusj.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest milkyway

Skulle sove med kjæresten for første gang, plutselig tar han tak i armen min og brøler "HVOR I HELVETE ER HE-MAN???" før han snur seg og snorker høyt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHEHEH

Jeg har ikke mye å si.. bortsett fra at jeg fikk meg en ordentlig latterkrampe (en stille en, siden samboer driver å leser)

Hehe.. mange morsomme historier

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indo
Nå kom jeg på noe!

Jeg hadde vært sammen med mannen min et par måneder da jeg våkna ei natt av at han hadde snudd seg på tvers i senga, satte beina i veggen og hodet i korsryggen min og sparka til veggen alt han kunne. Jeg hylte opp, for det var jo vondt å få hodet hans i ryggen, og da satte han seg opp, så på meg og la seg ned for å sove igjen. Jeg fikk faktisk rødt merke etter det, han stanget meg i ryggen flere ganger og flytta på hele meg der jeg lå.

Han hadde drømt at han satt på en buss, og at alle i bussen bestemte seg for å tisse på ham. Så han hadde da satt seg med beina mot midtgangen og sparka på alle de som tissa på han. :skratte:

Ei venninde av min mor har en livlig samboer om natta.

Ene natta jeg sov der etter å ha sitti barnevakt, og de kommer hjem så hører jeg et latterutbrudd fra han. Jeg tenkte bare "jaja, nå ligger dem vel å snakker". Også kommer hu ut og henter meg, også sitter vi på gulvet ved siden av han mens han ligger der i søvne og humrer og ler. Også spør hun "Hva ler du av?" "hihihihi (skikkelig fjortissknising), de gir meg gress!" "Hvem gir deg gress?" "hihihi, grevlingene".

:hoho:

En tidligere samboer vekket meg en natt og insisterte på at det bodde dverger i kjøkkenskapene. Siden jeg nok virket en smule tvilende, måtte jeg være med ut å se (Jeg forsto jo etter hvert at han egentlig sov...). Han holdt deretter "omvisning" på kjøkkenet med beskrivelse av de forskjellige dvergenes gjøren og laden :ler: .

Min nåværende har vekket meg flere ganger og bedt meg tenne "sjanglelyset". I våken tilstand aner han ikke hva "sjanglelyset" er... :fnise:

:skratte::skratte::skratte::skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...