Gjest love hurts Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 No har jeg blitt dumpet. 1,5 mnd siden. Han hadde ikke de rette følelsene for meg sa han. Vi har vært sammen i 1år og 6 mnd, og bodd sammen i 1 år. Plutselig så dro han sin vei. Har prøvd å snakke med han uten videre hell, han har ikke noe å komme me. Jeg har hatt tusen spørsmål, men ikke fått svar på noen føler jeg. har nå bestemt meg for å holde meg unna han. håper det er lurt?! Jeg e veldig gla i han, og ønsker han jo tilbake. men hvordan ska man få til det. Dessuten har han begynt å feste mye i det siste, sett bilder på facebook. (stygge FACEBOOK!!!) noe han ikke gjorde så mye av før. Er dette hans måte å reagere på? Forholdet vårt må jo ha betydd noe, el? Også har jeg fått en underlig magefølelse i det siste. Den kommer opp hver gang jeg tenker på han. og jeg tenker ganske ofte på det. Høres kanskje litt rart ut, men på en eller annen måte har jeg fått for meg at det fikser seg. kanskje dumt men. magefølelsen min sier meg i alle fall meg noe. tror jeg Dette er hans første seriøse forhold, da hans første varte i 3 mnd. og var veldig sexbasert virket det som. Kan det ha betydning? Vi er begge i midten av 20 årene. Hadde planlagt hus, hund og barn. i alle fall snakket om det. han fortalte alle at no hadde han funnet drømemdamen han sku gifte seg med.
Envy Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Oi.. Ehm, dette høres ut som bruddet mellom meg og min eks, bare at kjønsrollene er byttet om. Jeg gikk fra han, og gjorde akkurat det samme etterpå som det din eks gjør nå. For å være ærlig, i min situasjon kunne jeg ikke tatt tilbake eksen, og kjærlighetssorg har det ikke vært mye av. Da det var eksen din som slo opp så var det jo dette han ønsket seg, frihet til å løpe rundt å være idiot, det var hvertfall planen min For å være ærlig planla jeg oxo at når jeg hadde festet fra meg skulle jeg gå tilbake til eksen, ond som jeg er .. men slik blir det ikke da jeg har forelsket meg i en annen. Poenget mitt er at om jeg var deg ville jeg ikke hatt for høye forhåpninger. Først nå, 6 mnd etterpå ser det ut som eksen min er helt over bruddet og virkelig har gått videre med livet sitt, og jeg må si det er deilig å se at han endelig har det bra igjen Tro meg, en eks er en eks av en grunn. Da var det ikke meningen at det skulle bli hus og barn for dere 2, men da finner du garantert en ny drømmemann om ikke så alt for lenge. Du trenger bare å jobbe med deg selv og bearbeide følelsene for eksen først! Ike gå rundt å håp at du får han tilbake. Tenk heller at du er et individ og en vakker kvinne, du kunne få han en gang i tiden, og du kan få hvem som helst annen. Prøv å gå ut på fester du oxo, eller finn på ting med vennene dine .. Og kutt ut snoking på FB i en slik periode som er sårbar for deg, FB er virkelig no dritt når man snoker og finner ut ting man ikke vil finne ut! Lykke til i prossessen, den kan være lang og hard, men verdt det!
Gjest love hurts Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Hmm.. ja, ikke vet jeg.. Tenkte kanskje gutter reagerte litt anderledes enn oss jenter. men hva vet vel jeg ja, jeg vet det er fryktelig dumt å "vente", men det er sykt vanskelig å la alt seile av gårde etter neste 2 år også syns jeg. Hvorfor gikk u fra din eks da? Syns det er så rart at en dag syns han alt er toppers, og en annen dag drar han. og dt som verre er, er at så mange jeg kjenner har funent tilbake til hverandre igjen. Det gjør ikke håpet mindre. men..
Envy Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Hmm.. ja, ikke vet jeg.. Tenkte kanskje gutter reagerte litt anderledes enn oss jenter. men hva vet vel jeg ja, jeg vet det er fryktelig dumt å "vente", men det er sykt vanskelig å la alt seile av gårde etter neste 2 år også syns jeg. Hvorfor gikk u fra din eks da? Syns det er så rart at en dag syns han alt er toppers, og en annen dag drar han. og dt som verre er, er at så mange jeg kjenner har funent tilbake til hverandre igjen. Det gjør ikke håpet mindre. men.. Tja, de er jo mennesker de oxo, og de har oxo et hjerte. I slike situasjoner tror jeg kanskje ikke de er veldig annerledes. Ikke det at jeg er noen "love doctor" da Snakker bare utifra egne erfaringer! Jeg gikk fra min eks etter 3,5 år, og jeg hadde samme grunnlag som din eks, ikke noe tidligere erfaring med forhold, så jeg ville rett og slett oppleve mer. Eksen min er en fantastisk fyr, og han er fremdeles en av mine aller beste venner, men tenningen forsvant helt, fordi jeg var for nysgjerrig på livet til å kunne etablere meg enda! Eneste grunnen jeg sier at du ikke skal sitte hjemme å vente på han er at det er mye vondere enn å prøve å gå vidre. Om du drar ut å fester, drar ut med venner osv og tenker at "jaja, jeg er singel og fri til å gjøre hva jeg vil" vil uansett tiden gå fortere, og singel kan være ganske gøy Om du og eksen bestemmer dere for å gå tilbake til hverandre skader det jo ikke at du oxo har hatt det gøy i mellomtiden! Han skal ikke ha det gøy mens du sitter hjemme å sturer! At det blir dere igjen er jo ingen umulighet, jeg kjenner ingen av dere, men jeg sier bare at du ikke må ha for høye forhåpninger, for da vil ting bare bli enda verre når/hvis det går opp for deg at det faktisk aldri blir dere igjen.. Tror du fortjener en jeg, vær sterk
Gjest love hurts Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Ja.. jeg håper da inderlig at dt finnes noen følelser i kroppen hans etter hva som har hendt. Og han er egentlig mye mer følelsesmenneske enn meg. Jeg ska ikke si at han vil oppleve livet, for før vi ble sammen virket han lei av å sjekke damer på byen hele tiden. Men hva vet vel jeg, det kan vel hende at lysten har falt tilbake. Jeg e så enig med deg. Jeg blir sur når jeg har sittet hjemme å grått og sett at han har festet og stått på. Da hakke jeg akkurat følt meg mye verdt. men men. Dessuten ekke det moro å sitte hjemme å sture.. men redd jeg ska møte han på byen med ei dame.. men kan vel ikke tenke slik heller Men hvordan ska jeg forholde meg til han da? vi har ikke kontakt, hatt dt noen ganger. For han vil at vi skal distansere oss fra dette. Følelsene for at det blir oss to igjen, går veldig opp og ned. En dag e jeg 100% sikker at det ikke blir oss, en annen dag ikke. Vi var liksom så like på alt å, mange mente vi lignet. Brukte samme stilen i klær, så langt dt lar seg gjøre for jenter og gutter. hehe. men..
Envy Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Nei, nettopp, han skal ikke ha det morro og ikke du! Han kommer til å dra ut uansett, så det er like greit å bare hoppe i det for deg oxo Hvis du vet hvilke steder han henger på er det jo kanskje greit å holde seg unna de stedene, heller dra på andre steder? Hvis han vil ha distanse tror jeg det er lurt å la han ta kontakt selv! "mas" blir bare irriterende.. Om det er meningen at dere skal bli dere igjen tar han nok kontakt selv Eller så har dere jo bodd sammen, så unnskyldninger for å møte han må da finnes? Kanskje eksen din tilfeldigvis har fått med seg en av dine ting i sine esker? Da går det jo an å ringe han og si at du vil ha igjen den tingen .. når dere da møtes er det jo bare å skru på sjarmen, se hva som skjer
Gjest love hurts Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Enig med du.. Veldig også.. ja, han dro jo på byen allerede 3 dager etter det var slutt han.. han driver å henger mye med ei på jobben da, spurt han om det er noe på gang med ho. men han sier nei.. men.¨ ja, jeg har både snakket med han og skrevet brev te han, for å forklare noe som har hendt.. hvor lurt det var, dt er noe annet.. Så no føle jeg at jeg har gjort en del for å vise han hva jeg mener. Og derfor bestemt meg for å vente. han har dessuten ikke hentet alle tingene sine han hadde hvor vi bodde sammen heller. men...
Kosemose Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Jeg vil råde deg til å ta ham på ordet og heller bearbeide at det er slutt. Siden dere bodde sammen og planla en framtid syns jeg ikke du skal regne med at det var en impulshandling fra hans side, men innse at det muligens er noe han har tenkt på en stund og at han kanskje allerede hadde bearbeidet ferdig da du fikk beskjed om at han ville ut. For meg høres det (dessverre) ut som han har gått videre, og det håper jeg du klarer å gjøre også. Noen ganger tar kjærligheten slutt. Det er fantastisk vondt for den som sitter igjen, men om det er noen trøst: Tiden leger faktisk alle sår.
Gjest love hurts Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 ja, jeg vet. Men de har vært venner ei stund, så.. Nei, vet som sagt ikke. Jeg har tenkt mange ganger at de e sammen, men når han sier han ikke har følelser for noen andre må jeg neste tro på det. eller lyver gutter? Jeg vet at jeg må gå videre. Forstått det, hører mange sier det. men hvordan gjøres det da? Kan noen si det til hjertet og hodet mitt. for det klarer ikke å ta i mot den beskjede. Hvorfor har hadd bodd med meg om han ikke ville være med meg da? vitsen med d? vitsen å bo med noen for å bearbeidet at forholdet er over?
Envy Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 Jeg og eksen bodde sammen i 2 år, de 6 siste mnd lekte jeg med tanken å slå opp, og var på nippet til å være utro flere ganger. Problemet mitt var at jeg ikke ville såre han, jeg ville så absolutt prøve, men måtte gi tapt tilslutt.. Ville ikke knuse en mann jeg var så uendelig glad i, og ikke minst det praktiske.. hvor skulle jeg bo om jeg gikk fra han? hvordan ville det gå økonomisk? Det kan hende eksen din oxo har tenkt lenge, og virkelig prøvd.. Noen ganger må man bare innse at slik blir det ikke. Jeg er veldig enig med Kosemose, verden går videre, og tiden leger alle sår Hvordan man knytter hjernen og hjertet sammen tror jeg veldig mange, inkludert jeg selv skulle likt å vite men hjertet er nok bare litt treigt! Det kan gå flere mnd, min venninne brukte over et år på å komme over sin eks. men det er tid du må bruke på deg selv, på å pleie deg og dine interesser! Etter at jeg innså at fyren jeg falt pladask for og dumpet eksen til fordel for bare lekte med følelsene mine har jeg har hatt kjærlighetssorg over han.. Det jeg gjorde var å finne en hobby som opptar meg og mye av tiden min! Dessuten treffer man mange hunks der hobbyen utføres Hihi, du finner nok ut av det! Du fortjener uansett en som er riktig for deg!
Gjest love hurts Skrevet 3. mai 2008 #11 Skrevet 3. mai 2008 Huff, for noe dritt.. hva er det magefølelsen min prøver å si meg da? hvorfor orket han å sitte hjemme sammen med meg kveld etter kveld, om han ikke hadde ønsket å være sammen me meg kunne han jo funnet på mange mange unnskyldninger for å dra både hit og dit. Hvorfor si du er glad i en person hver dag opptid det ble slutt.. Kysse og stå på. Må være ærlig at jeg tenkte mye på at han kanskje itj var den rette for meg jeg også. Men når jeg ser hvordan jeg reagere no, så forstår jeg at ikke hadde innsett det no. men at jeg merker det veldig no. huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå