Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Snøfte
Skrevet

Jeg har verdens søteste, fineste og kjærligste kjæreste og vi har det veldig fint sammen. Men i løpet av den siste måneden har han skjelt meg ut i søvne flere ganger. Jeg har blitt kjempelei meg. Neste dag når jeg konfronterer han med dette så husker han ingen ting av det og blir kjempelei seg for det han har sagt. På spørsmål fra meg om vi har noe problem og om det er sånn han ser på meg svarer han at det er det ikke.

Noen som har noen råd om hva dette kan være?

Eller vet hvordan man kan få det til å slutte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: Unnskyld at jeg ler. Min samboer snakker masse i søvne. Her en dag midt i en diskusjon begynte han å snakke om utearealet osv. Da skjønte jeg at diskusjonen er over.

Jeg tror ikke du skal tenke at det ligger noe bak dette. Det kan være helt andre ting han er frustrert over som kommer ut når han sover. Det er ingen som har kontroll på dette, og mine drømmer henger hvertfall ikke på greip, så tror bare du må prøve å le av dette.

Gjest Gjest
Skrevet

Dump han- han vet hva han gjør i søvne!! Sleipe jævelen..

Skrevet

Tror ikke du skal bekymre meg. jeg prater alltid i søvne. Min x-samboer opplevde en gang at jeg drev og dro i hodet hans fordi jeg trodde det var et kålhode :fnise:

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Samboeren min blir dritsur når jeg "avslører" at han snakker i søvne :fnise: Han sier som regel: "Jeg er våken jeg daaa!!" Også blir han sint. Men dagen etter husker han aldri å ha sagt det, så han sover når han påstår at han er våken :ler:

Gjest Vittig!
Skrevet

Hahahaha!

Jeg ler så jeg rister her jeg sitter!!

Trodde det var et kålhode.....

hahahahahaha

TS: slapp av, det han gjør i søvne er ikke bevistt...

Min eks gjorde masse rart. Kunne ha lange samtaler med ham. En gang hang han ut av vinduet.... I 1. etasje, men allikevel!!!

Skrevet
Tror ikke du skal bekymre meg. jeg prater alltid i søvne. Min x-samboer opplevde en gang at jeg drev og dro i hodet hans fordi jeg trodde det var et kålhode :fnise:

Herlig.. rett og slett herlig :skratte::skratte::skratte:

Skrevet

Hehe! kunne vært meg for tiden og det der....Har så mange rare drømmer om at jeg irriterer meg over at barnesenga ikke er skrudd på plass o.s.v. men jeg snakker ikke i søvne, men jeg dytter vist veldig på sambo! :ler:

Skrevet

haha!! jeg ler så tårene triller! dette er det morsomste jeg har hørt på lenge - takk for dagens oppmuntring :fnise:

Skrevet

men uff, ts, det var ikke meningen å le bort problemet ditt.

det er INGENTING å bekymre seg for, folk kan overhode ikke kontrollere det de sier i søvne og det har ingen rot i virkelighetens tanker og følelser.

Det kan være ting i underbevisstheten, ting han har sett på tv, eller det kan være absolutt ingen god grunn i det hele tatt. Så don't worry og prøv å le av det ;)

Skrevet (endret)

Jeg bet en gammel kjæreste hardt i armen en gang i søvne, fordi jeg fikk for meg at jeg var bundet fast og bare hadde tennene fri som redskap for å komme meg løs.

Jeg våknet av at han ropte AUUUU!!!!!

Tror ikke at du trenger å bekymre deg, selv om han kjefter.

Endret av absinthia
Gjest Gjest
Skrevet

Hehe hihi håhå! Min eks samboer sa alltid at jeg var slem mot henne i søvne!

Tatt i betraktning av at hun pissa i skuffen og alltid måtte kommentere at vi var så forskjellige måtte jeg til slutt si meg enig da jeg aldri tok feil av en armoir og det øvrige møblementet på badet!

Hihi hoho haha, hør på min historie da den er mer spesiell enn din!

Gjest Reka
Skrevet

Jeg slo kjærsten min i skrittet i søvne en gang i fjor sommer.. Det var ikke populært.. Men vi ler av det nå da ;)

Skrevet

Jeg bet en gammel kjæreste hardt i armen en gang i søvne, fordi jeg fikk for meg at jeg var bundet fast og bare hadde tennene fri som redskap for å komme meg løs.

Jeg våknet av at han ropte AUUUU!!!!!

Tror ikke at du trenger å bekymre deg, selv om han kjefter.

Sorry ts for å ikke komme med noen veldig gode råd, men i søvne så kan man ikke kontrollere hva man gjør. Men jeg måtte le litt av de to der som jeg siterer, kålhode og tennene som eneste redskap :fnise:

Håper ikke jeg gjør slike ting i søvne!

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Hva man gjør i søvne, har man faktisk ikke kontroll over. Jeg har så livlige og virkelige drømmer, at jeg kan rødme ved tanken på dem når jeg våkner. Skjønner ikke hvor det kommer fra, alt dette jeg drømmer.

Drømmer om mennesker jeg ikke engang vet om eksisterer, hendelser som er helt bisarre....

En gang skallet jeg til mannen min i søvne, ba om unnskyldning og la meg pent ned igjen... Jeg fikk høre den en stund etterpå, ja...

Skrevet

Du må ikke være alt for redd for at han "bærer inne" noen fæle meninger om deg som kommer ut i form av søvne-snikk-snakk.

om han svare at han er ærlig og det ikke ligger noe bak det, når du spør ham, er det nok ikke noe bak det.

uten å *klenge* på tråden:

Min sambore hylte "stopp! den passer ikke inn der." og hadde flere netter på rad en diskusjon med meg om muttere og skruer som ikke var riktig størelse,og han var virkelig irritert og "engasjert" i diskusjonen.

Da tenke jeg at han hadde jobbet FOR mye overtid, og at det hang på greip med at er mekaniker, men neida. Ikke noe av det passet inn i hans virkelige verden det var nok bare en del av det virrvarret av hjernen som vi ikke kan forstå så alt for mye av...)

håper du klarer å ikke bli såret av det, hvis han faktisk sier det ikke er noe sannhet i det han sier i søvne..

Skrevet

Jeg sier meg enig med resten av svarene... tror ikke det er noe han mener :)

Jeg sier og gjør mye rart i søvne selv... og det har somregel svært liten rot i virkeligheten!

Gjest Casey
Skrevet
Men i løpet av den siste måneden har han skjelt meg ut i søvne flere ganger. Jeg har blitt kjempelei meg.

Huff da. Hva med å bruke ørepropper? Eller sove i et annet rom.

Skrevet

Tråden er ryddet

Trampe -mod-

Gjest Gjest
Skrevet

Folk ler dette bort, men det er ikke noe å le bort. Mest sannsynlig så har han noe imot deg, han tør ikke ta dette opp våkent, så det kommer fram i søvnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...