Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mie marie
Skrevet

Har vært sammen med samboer i 5 år nå og begynner å føle at "tiden løper" fra meg. Har den siste tiden blitt veldig usikker på forholdet vårt.Han er den eneste jeg noen gang har vært sammen med,til og med den eneste jeg har kysset.

Han er veldig A4, liker ikke å være impulsiv, har skaffet seg en god og trygg jobb som han ser for seg å bli i til pensjons alder, og lever livet så lenge han kan slå seg ned på sofaen etter jobben og bli der til han legger seg. Jeg derimot kan godt tenke meg å se verden, jobbe noen år og kanksje ta permisjon fra jobb for å reise, liker å være impulsiv,liker godt å feste og vil helst være i aktivitet hele tiden. Jeg er haren, han er skilpadda! Har den siste tiden vært en del ute på byen og ser venninnen mine flørter og har det gøy med gutta. Jeg som aldri har vært i lag med andre enn min nåværende samboer begynner å føle på dette og vil kansje oppleve andre før jeg "slår meg til ro" med en bestemt.

Er det noen andre som har vært i lignende situasjon, hva gjorde du? Jeg er ikke ute etter svar på hva jeg burde gjøre, men vil bare høre hva andre har gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...