Gjest Gjest_mia_* Skrevet 1. mai 2008 #1 Del Skrevet 1. mai 2008 Sitter og funderer litt her.... Når vet man egentlig om det var en date eller bare en vennskaplig middag???? Spurte en gutt jeg hadde truffet et par ganger om vi ikke kunne ta en øl når jeg av jobbårsaker tilfeldigvis var der han bor - vi snakker ikke stor avstand her... Mer at jeg benyttet muligheten bare!! Han ville heller invitere meg på middag, koselig kveld - men hva var det for noe??? Han sender litt blandede signaler nemlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 2. mai 2008 #2 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg ville kalt det en date. Selv om man dater kan man jo være usikker! Jeg har nettopp avsluttet å date en kar hvor han var veldig usikker og vinglete, selv om han stadig vekk presiserte at vi datet og at vi skulle på date.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrissy82 Skrevet 5. mai 2008 #3 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg ville også kalt det en date.. Spesielt siden han heller ville invitere deg på middag enn å bare ta en øl.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 5. mai 2008 #4 Del Skrevet 5. mai 2008 Huff, ja - oppfattet det også som en date... Problemet er jo bare at jeg ikke har hørt et ord etterpå!!! Faktisk skuffet, og griper etter halmstrå og unnskylder... Selv om jeg egentlig skjønner hvor landet ligger!! Ja,ja - kommer vel andre menn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkesådumsomdeg Skrevet 6. mai 2008 #5 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg ville også kalt det en date.. Spesielt siden han heller ville invitere deg på middag enn å bare ta en øl.. Hæ???? Hvilken rolle spiller det om det er en date eller ikke? Skriver du kryss for dater og streker for møter? Møter du en gutt/jente som er potesielt venn eller kjæreste så er det en date. Daten kan være en kjapp kaffe og prate litt, eller det kan være helkveld. Hvorfor må folk definere så jævlig? Hvilken rolle spiller det om det er date eller ikke date? Man kan fint ha vært på en date uten at man hiver seg over hverandre. Hva om du blir bedt med ut på en date men en fyr du liker, og han ikke liker deg, er det da ikke lenger en date? Hvem bryr seg argghh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 6. mai 2008 #6 Del Skrevet 6. mai 2008 Huff, ja - oppfattet det også som en date... Problemet er jo bare at jeg ikke har hørt et ord etterpå!!! Faktisk skuffet, og griper etter halmstrå og unnskylder... Selv om jeg egentlig skjønner hvor landet ligger!! Ja,ja - kommer vel andre menn!! Bare lurte på hvordan du vet hvor landet ligger? Har du spurt hvor landet ligger, og hva svarte han isåfall. Det kommer alltid andre menn, det er en ting som aldri slutter å komme og det er menn, men hvorfor ta til takke med skiten når man kan få det man vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå