Gå til innhold

Teoriprøven, hvor kan jeg øve?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har hørt at en kan "øve seg" på teoriprøven et sted på nettet, er det noen som vet hvor jeg finner denne siden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

www.zensor.no

teoriproven.no

må STERKT advare deg at du ikke pugger dette for nøye, for biltilsynets spørsmål er så tåpelige å upraktiske som det går ann å bli. du kan få et spørsmål som er nesten helt likt et du har pugget, men de har forandret en jævla bokstav eller ord som gjør alt helt annerledes. ikke tro du kan det for godt, les veldig nøye, ALLE spørsmålene før du svarer. her kan du ikke tenke logisk, da stryker du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.zensor.no

Jeg brukte denne siden. Det er en bra siden, måtte kjøpe en pakke, husker ikke hva det koster, men jeg mener at jeg klarte det så bra pga av denne siden. Boken bare forvirret meg, syns det stod dårlig forklart og delvis mangelfull, husker det var noe jeg ikke fant svar på i boken.

Lykke til med teorien og oppkjøring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gninnot
Teoritentamen.no er det vel. Koster 30 kr for 24 timer om jeg ikke husker feil, men det er verdt det.

Vil også anbefale denne! Klarte ikke å konsentrere meg når jeg leste i boka så jeg endte med å ta denne en del ganger og denne gjorde at jeg bestod. Mange av spørsmålene og situasjonen er identiske med de på biltilsynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samson
teoriproven.no

må STERKT advare deg at du ikke pugger dette for nøye, for biltilsynets spørsmål er så tåpelige å upraktiske som det går ann å bli. du kan få et spørsmål som er nesten helt likt et du har pugget, men de har forandret en jævla bokstav eller ord som gjør alt helt annerledes. ikke tro du kan det for godt, les veldig nøye, ALLE spørsmålene før du svarer. her kan du ikke tenke logisk, da stryker du

Nå er vel ikke poenget at du skal memorisere hvilke bokstav-alternativer som er riktig til de forskjellige spørsmålene heller da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...