MarianneE Skrevet 12. mai 2003 #1 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg har sett at under signaturene har det stått en "snarvei" til dagboka. Hos noen står det: ¤Dagboka mi ¤Leas lille røde osv... Sånn vil jeg og ha! Hvordan gjør jeg dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. mai 2003 #2 Del Skrevet 12. mai 2003 Her har jeg forklart det tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 12. mai 2003 Hmm...klarer jeg det der, tro? Tusen hjertlig takk ihvertfall, Livets Datter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. mai 2003 #4 Del Skrevet 12. mai 2003 Si ifra hvis det er noe du ikke skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 12. mai 2003 Tro meg..... jeg gir nok lyd fra meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2003 #6 Del Skrevet 12. mai 2003 Her er også en link som handler litt om å lage dagboklink og andre linker. Pass bare på å ha klammene rett da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 12. mai 2003 #7 Del Skrevet 12. mai 2003 Om du ikke får det til, send meg en pm med link til dagboka, og den teksten du ønsker. Så kan jeg legge den inn for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå