Gå til innhold

Hva strikker/hekler du på nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Raptuza
Skrevet

Jeg holder på en gråblå ermeløs topp med hvite hekleblonder, oppskrift fra Dale. Du da??

Skrevet

En lang ulljakke med belte, i brunt.

Skrevet

Litt av hvert.. :sjenert:

- Hekler sengeteppe..

- Strikker jakke..

I tillegg har jeg liggende noe stoff jeg har tenkt å sy kjøkkengardiner av, og et bilde jeg holder på å brodere (men DET tror jeg aldri kommer til å bli ferdig).

Skrevet

Jeg har bestandig mange strikkeprosjekt på gang. Store ting som tepper, og mindre ting som sokker og strømper.

I dag skal jeg prøve å få ferdig et par Monkey-sokker

Skrevet

Akkurat nå strikker jeg på en nydelig i alpakka ull. Oppskriften fant jeg i Familien like etter påske. Kjempe fin og så mykt garn. Jeg driver også med en heklejakke til lille jenta; må ha noe lite å drive med på toget til og fra jobb... :)

Skrevet

Strikker skjerf og genser.

Broderer bilde.

Hekler en liten brikke. Er akkurat ferdig med å hekle meg ett skjerf :)

Jeg er litt utålmodig av meg, så jeg må bytte på litt jeg :jepp:

Gjest Raptuza
Skrevet
Akkurat nå strikker jeg på en nydelig i alpakka ull. Oppskriften fant jeg i Familien like etter påske. Kjempe fin og så mykt garn. Jeg driver også med en heklejakke til lille jenta; må ha noe lite å drive med på toget til og fra jobb... :)

Nydelig hva da??

Gjest Ballerina
Skrevet

Litt av hvert... noen babysokker, en babyjakke, et babyteppe... og et annet babysett ;)

Skrevet

Strikker kjærestevotter (gud veit hvorfor siden jeg er singel) og broderer julekalender. Heklinga går det tregt med for tia..

Skrevet
Strikker kjærestevotter (gud veit hvorfor siden jeg er singel) og broderer julekalender. Heklinga går det tregt med for tia..

Hva er egentlig kjærestevotter?

Skrevet
Strikker kjærestevotter (gud veit hvorfor siden jeg er singel)
Det kommer en dag..... *nynner*

I dag skal jeg feste ender på et ferdig sokkepar, og se om ikke jeg kan ta meg sammen og få gjort ferdig et annet sokkepar.

Skrevet
Hva er egentlig kjærestevotter?

Kjærestevotter

Litt søtt og veldig teit. Er én dobbel vott som man kan bruke samtidig for å holde hverandre i hånda + to vanlige votter. Hehe..

Det kommer en dag..... *nynner*

Joda, men jeg ville aldri brukt kjærestevottene "in public" uansett ;)

Skrevet

:fnise:

Det verste er at mannen min sikkert hadde syns det var kjeeempe koselig om jeg hadde lagd sånne :jepp:

Gjest Raptuza
Skrevet

Mannen min hadde nok syns den var upraktisk.... :herremann:

Skrevet
:fnise:

Det verste er at mannen min sikkert hadde syns det var kjeeempe koselig om jeg hadde lagd sånne :jepp:

Da er det jo bare å sette igang ;-P

Skrevet

Broderer adventskalende og strikker skjerf.

Skrevet

Strikker langt sjal i angora på store pinner til meg og tenåringsdatter, lue med skjerm (som jeg begynte på i høst men har hatt liggende) og genser til minstemann.

Gjest Raptuza
Skrevet

Kor får du tak i angoragarn? Interessert i å kjøpa, men butikkar har det ikkje lenger.

Skrevet

Jeg kan vel strengt tatt ikke strikke, men jeg strikker babyteppe, enkel rettstrikk burde vel tilogmed jeg klare - dvs har mistet en maske to steder (som jeg ikke oppdaget før jeg hadde strikket masse...) så jeg trøster meg med at det i det minste er strikket med kjærlighet :ler:

Skrevet
Kor får du tak i angoragarn? Interessert i å kjøpa, men butikkar har det ikkje lenger.
Hos Løiten Angora får du kjøpt. Ellers finnes det forskjellige angora/ull-garner, bl.a. har Garnstudio en Angora Tweed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...