Gjest Raptuza Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg holder på en gråblå ermeløs topp med hvite hekleblonder, oppskrift fra Dale. Du da??
Pia Sava Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Litt av hvert.. - Hekler sengeteppe.. - Strikker jakke.. I tillegg har jeg liggende noe stoff jeg har tenkt å sy kjøkkengardiner av, og et bilde jeg holder på å brodere (men DET tror jeg aldri kommer til å bli ferdig).
Mrs. K Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Jeg har bestandig mange strikkeprosjekt på gang. Store ting som tepper, og mindre ting som sokker og strømper. I dag skal jeg prøve å få ferdig et par Monkey-sokker
Melonas Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Akkurat nå strikker jeg på en nydelig i alpakka ull. Oppskriften fant jeg i Familien like etter påske. Kjempe fin og så mykt garn. Jeg driver også med en heklejakke til lille jenta; må ha noe lite å drive med på toget til og fra jobb...
Småsmurf Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Strikker skjerf og genser. Broderer bilde. Hekler en liten brikke. Er akkurat ferdig med å hekle meg ett skjerf Jeg er litt utålmodig av meg, så jeg må bytte på litt jeg
Gjest Raptuza Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Akkurat nå strikker jeg på en nydelig i alpakka ull. Oppskriften fant jeg i Familien like etter påske. Kjempe fin og så mykt garn. Jeg driver også med en heklejakke til lille jenta; må ha noe lite å drive med på toget til og fra jobb... Nydelig hva da??
Gjest Ballerina Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Litt av hvert... noen babysokker, en babyjakke, et babyteppe... og et annet babysett
Gjest Gitte Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 Strikker kjærestevotter (gud veit hvorfor siden jeg er singel) og broderer julekalender. Heklinga går det tregt med for tia..
Småsmurf Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 Strikker kjærestevotter (gud veit hvorfor siden jeg er singel) og broderer julekalender. Heklinga går det tregt med for tia.. Hva er egentlig kjærestevotter?
Mrs. K Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 Strikker kjærestevotter (gud veit hvorfor siden jeg er singel)Det kommer en dag..... *nynner* I dag skal jeg feste ender på et ferdig sokkepar, og se om ikke jeg kan ta meg sammen og få gjort ferdig et annet sokkepar.
Gjest Gitte Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 Hva er egentlig kjærestevotter? Kjærestevotter Litt søtt og veldig teit. Er én dobbel vott som man kan bruke samtidig for å holde hverandre i hånda + to vanlige votter. Hehe.. Det kommer en dag..... *nynner* Joda, men jeg ville aldri brukt kjærestevottene "in public" uansett
Småsmurf Skrevet 26. april 2008 #13 Skrevet 26. april 2008 Det verste er at mannen min sikkert hadde syns det var kjeeempe koselig om jeg hadde lagd sånne
Gjest Raptuza Skrevet 26. april 2008 #14 Skrevet 26. april 2008 Mannen min hadde nok syns den var upraktisk....
Gjest Gitte Skrevet 26. april 2008 #15 Skrevet 26. april 2008 Det verste er at mannen min sikkert hadde syns det var kjeeempe koselig om jeg hadde lagd sånne Da er det jo bare å sette igang ;-P
absinthia Skrevet 26. april 2008 #17 Skrevet 26. april 2008 Strikker langt sjal i angora på store pinner til meg og tenåringsdatter, lue med skjerm (som jeg begynte på i høst men har hatt liggende) og genser til minstemann.
Gjest Raptuza Skrevet 27. april 2008 #18 Skrevet 27. april 2008 Kor får du tak i angoragarn? Interessert i å kjøpa, men butikkar har det ikkje lenger.
Concertina Skrevet 27. april 2008 #19 Skrevet 27. april 2008 Jeg kan vel strengt tatt ikke strikke, men jeg strikker babyteppe, enkel rettstrikk burde vel tilogmed jeg klare - dvs har mistet en maske to steder (som jeg ikke oppdaget før jeg hadde strikket masse...) så jeg trøster meg med at det i det minste er strikket med kjærlighet
Mrs. K Skrevet 27. april 2008 #20 Skrevet 27. april 2008 Kor får du tak i angoragarn? Interessert i å kjøpa, men butikkar har det ikkje lenger. Hos Løiten Angora får du kjøpt. Ellers finnes det forskjellige angora/ull-garner, bl.a. har Garnstudio en Angora Tweed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå