Pokahonta Skrevet 24. april 2008 #21 Del Skrevet 24. april 2008 Høres veldig gildt ut! Koselig å være sånn i mellom. Jeg prøver å finne ut om jeg blir flørtet med om dagene... Jeg er helt amøbe på å finne ut sånt. Tipper han er interessert jeg Men noen ganger trenger de litt hjelp til å tørre å ta neste skritt også. Så vær litt modig du jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. april 2008 #22 Del Skrevet 24. april 2008 Takk fir gøts-boost! Jeg tror jeg er tydelig på at jeg liker å flørte med'n. I går hjalp han meg med et dataproblem, da var jeg vel så hjelpeløs som jeg kunne bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pokahonta Skrevet 24. april 2008 #23 Del Skrevet 24. april 2008 Takk fir gøts-boost! Jeg tror jeg er tydelig på at jeg liker å flørte med'n. I går hjalp han meg med et dataproblem, da var jeg vel så hjelpeløs som jeg kunne bli Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 24. april 2008 #24 Del Skrevet 24. april 2008 2 uker ca. Er sånn halvveis på dealern med noen uten at jeg helt vet hva som skjer, eller hva jeg vil selv. Men han kommer på besøk i kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #25 Del Skrevet 24. april 2008 5 dager siden, skal treffe han igjen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #26 Del Skrevet 24. april 2008 4 år siden. Eller var det 5.....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filur Skrevet 25. april 2008 #27 Del Skrevet 25. april 2008 I gårkveld, og to ganger i dag. :rødme: Men nå gikk han på jobb, så det blir ikke mer på meg før i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. april 2008 #28 Del Skrevet 25. april 2008 I gårkveld, og to ganger i dag. :rødme: Men nå gikk han på jobb, så det blir ikke mer på meg før i kveld.. Og du er singel? neppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #29 Del Skrevet 25. april 2008 4 år siden. Eller var det 5.....?? You and me both... Tilfeldige ligg er ikke noe for meg. Jeg har ikke sex med folk med mindre vi er i et forhold (med hverandre..). Først bli kjærester, så ha sex. Jada, jeg er gammeldags og prippen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rein Skrevet 25. april 2008 #30 Del Skrevet 25. april 2008 25.sept. 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filur Skrevet 25. april 2008 #31 Del Skrevet 25. april 2008 Og du er singel? neppe Jeg bare måtte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j23 Skrevet 25. april 2008 #32 Del Skrevet 25. april 2008 Har ENDELIG fått meg en ny og fantastisk elsker/pulevenn, noe som gjorde slutt på en tørketid som varte så lenge at jeg ikke vil tenke på det engang. Men nå i eksamensperioden ser vi ikke så mye til hverandre, så det er vel 3 dager siden.. men skal ikke klage, vi har en avtale i morgen Synes forøvrig det har vært litt befriende å gå uten sex lenge, var jo på grensen til nymfoman før noe som gjorde at jeg viklet meg selv og andre inn i alt slags rot og intriger. Til slutt pådro jeg meg kjønnsvorter, noe som satte en bråstopp for "moroa" og er halve grunnen til at jeg gikk inn i sølibat for en stund. Men nå har jeg kommet ut i andre enden med et mer avslappet forhold til singellivet, menn, meg selv og min seksualitet. Har vel "finni meg sjæl", hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 25. april 2008 #33 Del Skrevet 25. april 2008 Men jeg har sex i forhold og ikke når singel, stort sett... Kjedelig sånn... For min del har det stort sett vært omvendt. Litt kjedelig, det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #34 Del Skrevet 26. april 2008 8 år i juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 26. april 2008 #35 Del Skrevet 26. april 2008 Igår, eller altså på torsdag (nå er det jo egentlig lørdag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sølibat-Kari Skrevet 26. april 2008 #36 Del Skrevet 26. april 2008 Her er det nærmere 2 år siden sist gitt.... 28 år og i min beste alder - men men... vil ikke ha flere one night stands og har vært single hele livet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #37 Del Skrevet 26. april 2008 Rundt juletider. Men angrer på hele affæren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. april 2008 #38 Del Skrevet 26. april 2008 Nå har jeg bare vært singel siden torsdag da.. Og det var da jeg hadde sex sist også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lea Skrevet 27. april 2008 #39 Del Skrevet 27. april 2008 Idag tidlig!! og jeg kom som bare det! Hoho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #40 Del Skrevet 27. april 2008 Nå har jeg bare vært singel siden torsdag da.. Og det var da jeg hadde sex sist også.. Jøss, var det SÅ dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå