Embla s Skrevet 22. april 2008 #41 Del Skrevet 22. april 2008 Veldig enig med Glammy over. Du er åpenbart smart og morsom. Da er du langt på vei. (med mindre du vil ha en jente som ikke verdsetter intelligens og bra sans for humor??). Virker som du har selvironi også. Kanskje litt for mye til og med. Det er absolutt IKKE slik at jenter ikke kan falle for noen med rødt hår!!! Hvor har du da det fra????? Det er helt sikkert slik at en rekke jenter kun går etter fotomodell-pene pappagutter. Men jeg tror de aller fleste jenter går etter litt andre ting, som sjarm, intelligens og evnen til å få dem til å le. Og jeg kan ikke skjønne hvorfor ikke du skulle ha noen kort på hånden i så måte? Men for guds skyld: Slutt å syte og rakke ned på deg selv! Og ikke minst: Slutt å rakke ned på den stakkars jenta som kunne komme til å falle for deg! Du skriver jo faktisk ganske så direkte at en jente nærmest må være blind og gal for å kunne like deg... Det er ikke noen god sjekkestrategi. Bruk intelligensen og humoren din du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 22. april 2008 Forfatter #42 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Negative tanker virker nok forsterkende, og man fremstår vel som lettere sur eller prippen. Men jeg kan jo ikke tenke at denne jenta liker meg heller, annet enn i sammensuriumet av tanker. Jeg VET dog at det er meg hun har smilt til flere ganger. \o/ Min kjøre mor er kjent for å si at man ikke skal ta seg selv så høytidelig, men det er jo ikke bare å knipse med fingrene. Og når man er en innarbeidet og hardbarket enstøing og oppleves som "that silent ginger-kid", er det ikke bare bare å fordre samtale hos medelever. Skulle vært mer åpen første skoleår antakelig. Skal begynne å sykle i morgen; det sies at fysisk aktivitet gjør en gladere og mer tilbøyelig til positiv tankegang, samt at husken forbedres. Håper sola holder ut uka i alle fall. Også får jeg vel forsøke å innlede en samtale på MSN når hun er tilbake fra språktur. Må ut av denne selvkritiske smørja. Endret 22. april 2008 av Atdetvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 22. april 2008 #43 Del Skrevet 22. april 2008 Skal begynne å sykle i morgen; det sies at fysisk aktivitet gjør en gladere og mer tilbøyelig til positiv tankegang, samt at husken forbedres. Håper sola holder ut uka i alle fall. Du er fornøyelig. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 23. april 2008 Forfatter #44 Del Skrevet 23. april 2008 Gjett hvem som er sliten; syklet en mil hvorav storparten var ekle og bratte bakker. Gøy var det likevel, siden jeg snakket med kompisen som "dro" meg med. Det går vel bedre ettersom man får opparbeidet kondisjon som ikke lenger er tilsvarende en amøbes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 25. april 2008 Forfatter #45 Del Skrevet 25. april 2008 Det er nok slik at sjanser på det motsatte kjønn synker i takt med fravær på kjekkhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 25. april 2008 #46 Del Skrevet 25. april 2008 for sykkeltur, trening er bra for alt Snakker du sånn som du skriver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 25. april 2008 Forfatter #47 Del Skrevet 25. april 2008 Nei, fordi jeg ikke snakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest_GJEST_* Skrevet 25. april 2008 #48 Del Skrevet 25. april 2008 Nei, fordi jeg ikke snakker. Haha, jeg hadde fallt lett for deg! Du er jo dødsmorsom! Og det der med utseende skal du ikke bekumre deg så mye for, det er ikke utseende man sjarmeres av og evt faller for!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #49 Del Skrevet 25. april 2008 Gjett hvem som er sliten; syklet en mil hvorav storparten var ekle og bratte bakker. Gøy var det likevel, siden jeg snakket med kompisen som "dro" meg med. Det går vel bedre ettersom man får opparbeidet kondisjon som ikke lenger er tilsvarende en amøbes. Nei, fordi jeg ikke snakker. Nei vel? Forresten, så du skrev tidligere at du ikke bruker deodorant, DET ER ET MUST! (spray - IKKE roll-on) Vi jenter vil ha god mannelukt, ikke svettelukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #50 Del Skrevet 25. april 2008 (spray - IKKE roll-on) Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 25. april 2008 Forfatter #51 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg er gjennomskuet, faen! Rundt de to-tre menneskene jeg tør å tiltale som venner snakker jeg nok på et mindre anstrengt sett. Men i skolesammenheng o.l, blant folk som knapt vet hvordan min stemme lyder, er det stort sett slik jeg skriver. Kanskje? Aldri tenkt over dét. Er ikke noe flink til å spontant produsere fornuftige setninger, så det blir mye "ehhhhh". Skrev vel ikke eksplisitt at jeg ikke bruker deoderant, mer at jeg ikke påfører det spesielt liberalt (mao. man skal tett på meg for å kjenne eimen av krimskramset). Ellers gleder jeg meg til å se henne på mandag, kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 26. april 2008 #52 Del Skrevet 26. april 2008 søt du er! he he, kjenner meg forresten litt igjen i det med å ikke ha problem med å snakke med gode venner, men foran ukjente blir det fort mye vanskeligere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 26. april 2008 Forfatter #53 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Ja, det er ofte slik. Irrasjonell frykt kan åke rakt ått helvete, i grunn. Nå angrer jeg meg ikke spesielt for å ikke ha vært et midpunkt, eller for å ha gått glipp av fester og sosiale sammenkomster og sånt; men det må da gå an å snakke med folk uten at det skal bety så mye. På en annen side, det kan bare gå oppover fra nå av. \o/ Endret 26. april 2008 av Atdetvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 27. april 2008 #54 Del Skrevet 27. april 2008 Ja jeg har blitt mye mer avslappet til sånne ting de siste årene... men kan slite litt fortsatt. Du får holde oss oppdatert på om du får dama! Dessuten tror jeg at det er flere enn meg som går inn på denne tråden bare for å lese dine små søte innlegg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 27. april 2008 #55 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg er gjennomskuet, faen! Rundt de to-tre menneskene jeg tør å tiltale som venner snakker jeg nok på et mindre anstrengt sett. Men i skolesammenheng o.l, blant folk som knapt vet hvordan min stemme lyder, er det stort sett slik jeg skriver. Kanskje? Aldri tenkt over dét. Er ikke noe flink til å spontant produsere fornuftige setninger, så det blir mye "ehhhhh". Skrev vel ikke eksplisitt at jeg ikke bruker deoderant, mer at jeg ikke påfører det spesielt liberalt (mao. man skal tett på meg for å kjenne eimen av krimskramset). Ellers gleder jeg meg til å se henne på mandag, kjenner jeg. Klart det blir anstrengt å prate hvis du ikke har for vane å gjøre det. Eneste måten å bli bedre sosialt på er å øve seg. Snakk med de koselige gamle damene du treffer på gaten, de setter pris på å bli spurt hvordan de har det. Eller mennesker som går tur med hunden. Eller folk i kassen på din lokale Mega. Hvem som helst. Etter en liten stund føles det unaturlig å ikke snakke. Deo, liberal påføring eller ikke, synes jeg ikke du skal bruke så mye tid på å tenke på. Det betyr ingenting i det store og det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 28. april 2008 Forfatter #56 Del Skrevet 28. april 2008 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! La henne til først i dag (da hun nettopp har kommet hjem fra språkreise), og senere da hun logget på, var det hun som etablerte kontakt! Dette betyr mest sannsynlig ingenting, hun gjorde det nok for å være snill, men likevel! Har ikke vært så varm i kinnene på lenge, til tross for at dette kun er ord formidlet over interwebben.. Dreit meg kanskje ut, men faen for noen fine minutter likevel?! Uff! Skulle ha skrevet mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 28. april 2008 #57 Del Skrevet 28. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #58 Del Skrevet 28. april 2008 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! La henne til først i dag (da hun nettopp har kommet hjem fra språkreise), og senere da hun logget på, var det hun som etablerte kontakt! Dette betyr mest sannsynlig ingenting, hun gjorde det nok for å være snill, men likevel! Har ikke vært så varm i kinnene på lenge, til tross for at dette kun er ord formidlet over interwebben.. Dreit meg kanskje ut, men faen for noen fine minutter likevel?! Uff! Skulle ha skrevet mer Måtte nesten skrive her. Jeg er en gutt på 20 år som har opplved noe av det samme for et par år siden. Selvom jeg jeg dreit meg ut da og det gjorde veldig vondt og alle dreit meg ut så var det verdt det. Da kan man vite at neste gang man møter en jente så kan det umulig gå like ille som det gjorde forrige gang. Dette var neste som å lese livet mitt for to år siden. Men uansett lykke til koselig at hun tok kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En tredje mann Skrevet 1. mai 2008 #59 Del Skrevet 1. mai 2008 Morsomt skrevet, Atdetvar! Kjenner meg faktisk litt igjen i det du sier. Er noen småting jeg vil påpeke for deg, som jeg tror du kan være enig med. Denne unge kvinnen kan garantert gjøre dårligere enn deg. Hun kan jo for eksempel ende opp med en idiot som slår hun, eller en respektløs pretty-boy som kommer til å være utro mot henne osv. Det er vel noe å tenke på? Det er noen enkle grep man kan gjøre for å øke sin egen selvtillit. Som det ble nevnt her er det å begynne å snakke litt mer slik at det faller mer naturlig. Det er et veldig godt råd. Samtidig vil jeg anbefale deg å kjøpe deg noen kule klær. Det er ganske utrolig hva noen fete klær kan gjøre med selvfølelsen. Ser du har en tendens til å sammenligne deg selv med kjekkasene. Ikke bry deg for mye om det, og la de få henge sammen med de hjernedøde (men dog smukke) pikene som har en tendens til å bli skjarmert av sånt. Tenk om alle guttene i verden skulle sammenlignet seg selv med Johnny Depp. Vi hadde ikke fått gjort så mye da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla s Skrevet 1. mai 2008 #60 Del Skrevet 1. mai 2008 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! La henne til først i dag (da hun nettopp har kommet hjem fra språkreise), og senere da hun logget på, var det hun som etablerte kontakt! Dette betyr mest sannsynlig ingenting, hun gjorde det nok for å være snill, men likevel! Du virker som en kjempebra gutt/mann. Men jeg kjenner jeg får utslett når du hele tiden fletter inn "hun gjorde det nok for å være snill". Slutt å undervurdere hun du er forelska i! Hvorfor skal hun drive å ta kontakt med deg for å være snill? Hvis du ikke jobber litt med den holdningen kan jeg garantere deg at det ALDRI blir dere to! Skjerp deg! Nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå