Ciara Skrevet 20. april 2008 #21 Del Skrevet 20. april 2008 Du, TS, logg deg nå på og se! Og uansett hva som skjer: Neste gang du ser henne så smiler du til henne. Tenk deg hvis hun er avstandsforelsket i deg nå, og hun har smilt til deg uten at du har smilt tilbake. Hun kan også være usikker og tro du avviser henne. Og uansett om hun er forelsket eller ikke - et smil er alltid hyggelig, aldri et overtramp og du risikerer absolutt ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 20. april 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Ok, hun har ikke svart, til tross for at hun har vært on-line. Jeg hadde ett brev, men det var fra en "kompis" jeg tiltrodde meg til om situasjonen, som fikk det for seg å ha det gøy. HE-HE. Tolker det dithen at hun ble forferdet og slettet det spontant. *går hen og henger seg* Endret 20. april 2008 av Atdetvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 20. april 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 20. april 2008 Der tikket det inn en mail.. "Ja, bare legg meg til du. " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 20. april 2008 #24 Del Skrevet 20. april 2008 Der ser du, ingenting å være redd for. Jeg elsker forressten måten du formulerer deg på, den vitner om intelligens og humor. Skriv til henne på MSN på samme måte som du har gjort her (men ta bort all den selvmedlidende og destruktive bullshiten ) og hun må være gal om hun ikke finner deg selv det minste sjarmerende :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 21. april 2008 #25 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Herregud - jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Du er åpenbart smart, oppegående og velsignet med humor. Det er bra. Resten er ikke fullt så bra. Jeg kan si med sikkerhet at det ikke kommer til å komme noe ut av dette. Noe som ikke nødvendigvis trenger å være negativt, da du kan benytte det som motivasjon til å forbedre dine egenskaper innen denne svært så viktige arenaen i livet som ung mann. Endret 21. april 2008 av SnillMito Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #26 Del Skrevet 21. april 2008 Heter du noe på -R? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 21. april 2008 Forfatter #27 Del Skrevet 21. april 2008 Like forbigående intelligent som en bursdagsballong. Det hadde vært greiere om hun bare skrev "nei, den er forbeholdt venner og mennesker med mer enn en svak antydning til sosiale antenner"-eller noe. Jeg har, som Mito var grei å peke ut, hverken sjans på henne eller til å tilføre livet hennes noe av substans. Skulle bare holdt det til en tankeaktivitet. Det er en R i navnet mitt, men ikke som første bokstav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. april 2008 #28 Del Skrevet 21. april 2008 Faktisk, og selv om du later ikke tro det, er den eneste måten å tilnærme seg noen på å prate med dem, og å smile til dem. Sånn er det bare. Du kan ikke leve ut forelskelsen gjennom å skrive lange stakkars meg tråder på nettet alene. Klart det hjelper, jeg har gjort det samme her på KG selv, men du må også ta en form for initiativ. Og en ting som er det minst tiltrekkende med menn, er slike menn som regner med at skjebnen har gitt dem en mye dårligere håndfull kort enn alle andre. Stakkars meg, jeg har rødt hår, stakkars meg jeg er sjenert, stakkars meg jeg ble ertet på skolen, stakkars meg alle andre har det bedre. FØKK alle andre! Hva er bra med det? Jeg vedder på at du kan finne flere enn en ting, fokuser på en om gangen, og finn den neste. Jeg er supersjarmert av en mann med rødlig hår nå, vet du hvorfor? Fordi han er trygg, glad i seg selv og har et enormt stort hjerte... Hvem ser på hårfargen da? Våg å tilnærme deg mennesker, vet du hva som er det verste som kan skje? At du blir avvist, og vet du hva, det dør du ikke av. Du får om mulig litt tykkere hud, og det tror jeg du kunne trenge. Lykke til! Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 21. april 2008 #29 Del Skrevet 21. april 2008 Om det er noen trøst, Atdetvar, så har jeg sett innadvendte, men smarte og morsomme nerder utvikle seg til å bli sjarmører av høyt kaliber. Begynne å trene med vekter, ta litt solarium, få hjelp til å kjøpe klær (og bruk litt mer penger på det du kjøper), bruk litt tid på å style håret ditt om morgenen, kjøp en god parfyme, etc. Dette høres veldig overfladisk ut (og det er det også, forsåvidt), men det kan være selvtillitsboostende og på paradoksalt vis forsterke effekten av din personlighet (som i bunn og grunn er det viktigste). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #30 Del Skrevet 21. april 2008 Ts! Bare lurer på en ting, hvor gammel er du ? Lykke til forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 21. april 2008 Forfatter #31 Del Skrevet 21. april 2008 Blir 19 i løpet av sommerferien. Takk skal du ha. Vet ikke helt om jeg kjøper påstanden om at nye klær o.l øker selvtillit kan gjelde for en "smart og innadvendt nerd" (er minst av alt det første, men nummer to stemmer nok på en prikk) som meg selv, misliker sterkt "ting som er in", da får jeg en følelse av tilgjorthet eller tilstrebelse av noe jeg ikke er.. Liker det helt enkelt; ensfarget tskjorte, genser og bukse. Kjedelig person? Ja. Og selv en time med hårstyling ville ikke gjort det bedre, det er perpetuelt tørt og ustyrlig. Deodorant er kanskje noe, men det er ganske irriterende i overdådige mengder; ubehagelig istedet for komfortabel lukt (men det finnes vel en balanse..). Huff. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. april 2008 #32 Del Skrevet 21. april 2008 Herregud - jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Du er åpenbart smart, oppegående og velsignet med humor. Det er bra. Resten er ikke fullt så bra. Jeg kan si med sikkerhet at det ikke kommer til å komme noe ut av dette. Noe som ikke nødvendigvis trenger å være negativt, da du kan benytte det som motivasjon til å forbedre dine egenskaper innen denne svært så viktige arenaen i livet som ung mann. Snillmito, da, dette vet du da vel ikke! Jeg var også selv fryktelig avstandsforelsket og sjenert da jeg møtte mannen min, men se, det gikk riktig så fint! ...vel og merke, TS, etter at jeg ga alt av stolthet på båten og bestemte meg for å komme meg på offensiven. Du vet, klisjeen sier at det er bedre å ha prøvd og mislykkes enn aldri å ha prøvd! Og hvis du tenker på at noen blir vitne til en eventuell ydmykelse, så kan du trøste deg med at folk husker det i nøyaktig fem minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 21. april 2008 #33 Del Skrevet 21. april 2008 Snillmito, da, dette vet du da vel ikke! Jeg var også selv fryktelig avstandsforelsket og sjenert da jeg møtte mannen min, men se, det gikk riktig så fint! ...vel og merke, TS, etter at jeg ga alt av stolthet på båten og bestemte meg for å komme meg på offensiven. Du vet, klisjeen sier at det er bedre å ha prøvd og mislykkes enn aldri å ha prøvd! Og hvis du tenker på at noen blir vitne til en eventuell ydmykelse, så kan du trøste deg med at folk husker det i nøyaktig fem minutter Man vet naturligvis ikke, men jeg gir ham en porsjon realisme - dere har en tendens til å innta et noe overoptimistisk og naivt syn i slike saker. For all del, han bør jo prøve og se hva som skjer. Om det skulle ende i crash and burn og han vil øke sjansene for godt utfall i fremtiden, kan han se og følge mine forslag i den andre posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. april 2008 #34 Del Skrevet 21. april 2008 Man vet naturligvis ikke, men jeg gir ham en porsjon realisme - dere har en tendens til å innta et noe overoptimistisk og naivt syn i slike saker. For all del, han bør jo prøve og se hva som skjer. Om det skulle ende i crash and burn og han vil øke sjansene for godt utfall i fremtiden, kan han se og følge mine forslag i den andre posten. Ja, for all del, du har et poeng i at det er bra å være realistisk og rådene dine var gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 21. april 2008 Forfatter #35 Del Skrevet 21. april 2008 Vet ikke hvorvidt jeg har utsondret et preg av optimisme, men O.K. Jeg forstår jo selv at denne fabelaktige jenta på ingen måte kan være interessert i meg på noe plan, og derfor også at mine "observasjoner" kun er ønsketenkning og hjernespinn fra min side. Ei jente vil jo ikke, som stadfestet indirekte eller direkte tidligere, ha en lite kjekk kar med absurdt fraværende selvtillit, intellekt, sosiale antenner òg humor. Dét må jo være en universell sannhet!? Å avvike fra selvnedsettende oppførsel er jommen vanskelig når man er så fasttømret overbevist om utilstrekkelighet. As such burde jeg ikke utsette henne for pinsler og potensielt ydmykende situasjoner ved å involvere meg i hennes bedrivende. Tror jeg hverken nå eller senere vil kunne bli kjærestemateriale. Hurra for naturlig umodenhet og villighet til å adlyde teite tankemønstre. Mito har nok helt rett i sine antagelser, jeg er en uforanderlig fjott. Det er forøvrig helt vanvittig, synes jeg, at hun ikke har en significant other.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #36 Del Skrevet 21. april 2008 Ikke rakk ned på deg selv, det virker avtennende på de fleste jenter. De liker selvtillit. Fake it till you make it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TIF Skrevet 21. april 2008 #37 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har nettopp kommet inn her, og kjapt lest over de råd som har kommet... Kjenner til forelskelsens helvete, det er sikkert... Jeg har nettopp blitt avvist fra den største forelskelse i manns minne.. i denne eraen.. i dette universet .... Det er sååååååå vondt nå..Digger å være forelsket, på tross av hvor jævlig det kjennes, når den ikke blir besvart.. Jeg kan likevel ikke annet enn å si følgende: Lev så lenge du lever...kjenn på følelsene.. du må tørre..du må smile...for den følelsen det må være, om det skulle være din store daghvor dine følelser blir besvart.. så svever du.. i motsetning til meg.. som ligger her langt nede, under jorden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. april 2008 #38 Del Skrevet 22. april 2008 Herregud for en gjeng! Og bare gled dere til dere blir over tredve, da er det enda verre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 22. april 2008 Forfatter #39 Del Skrevet 22. april 2008 Da vet jeg dét. Hadde imidlertid en vag anelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. april 2008 #40 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg gjentar det jeg skrev over her, kjære du, det mest avtennende for en kvinne er ikke rødt hår, teite klær eller andre ytre ting. Det mest avtennende er en som syns synd på seg selv fordi han er mest uheldig i hele verden og har fått rødt hår, og teite klær og er generelt forferdelig uheldig med det meste. Verden er mot oss alle tidvis, men ved å fokusere på det skal jeg love deg at den blir enda mer mot deg! Hvis du vil ha en kjæreste, denne jenta eller ei anna, så må du bli glad i deg selv først. Det er ingen vei utenom. Så begynn og øve... Og det med over tredve? Man blir ikke mindre forelska eller kompliserte inni hodet, men kanskje man har litt mer selvinnsikt og trygghet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå