Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slettet - desverre.

Endret av Failure
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det samme problemet. Mannen min har en påperiode på 6 uker, og så fri 4 uker. Nå er han inne i en periode hvor han kan bli kalt ut selv i en friperiode. Jeg har ikke sett han på en og en halv måned nå.

Mitt råd til deg er å finn på ting å gjøre mens han er borte. Er det ikke noe du alltid har hatt lyst til å gjøre? Starte med en hobby eller noe sånt? Finn på ting sammen med venner, så skal du se at tiden flyr.

Se positivt på det! Blir jo bare enda bedre når han kommer hjem, ikke sant? ;)

Lykke til! Dette går så bra så!

Skrevet
Har det samme problemet. Mannen min har en påperiode på 6 uker, og så fri 4 uker. Nå er han inne i en periode hvor han kan bli kalt ut selv i en friperiode. Jeg har ikke sett han på en og en halv måned nå.

Mitt råd til deg er å finn på ting å gjøre mens han er borte. Er det ikke noe du alltid har hatt lyst til å gjøre? Starte med en hobby eller noe sånt? Finn på ting sammen med venner, så skal du se at tiden flyr.

Kjæresten min har hatt en påperiode med 6 uker han også, men så ble det 5 etterhvert, noe jeg syns er veldig greit.

Jeg finner det utrolig frustrerende at han faktisk kan bli kalt ut selv i en friperiode..

Jeg har heller ikke så mye å finne på fortiden, har bare skole, så hjem. Vurderer sterkt å finne meg en hobby, og generelt komme i form før han kommer heimatt.

Vil også veldig gjerne godta at han er så mye borte (noe jeg gjør til en grad) men jeg finner det bare vanskelig til tider, og bedre blir det ikke når han skal dra 2 uker før sin tid.. :gråte: - men som du selv sier, blir jo bare enda bedre når han kommer hjem. :)

Skrevet

Unnskyld meg, men er det den nye hobbyen din du snakker om lenger nede på denne siden?

Skrevet
Jeg synes det hørtes deilig ut, jeg.

Jeg syns ikke det er direkte ille, men det kan bli slitsomt til tider. Å ikke være i stand til å nå han, fordi han ikke har dekning o.l kan være litt frustrerende.

Selv syns jeg det er bra at vi har litt "pause" fra hveranre. :)

• 2 uker senere...
Skrevet
Unnskyld meg, men er det den nye hobbyen din du snakker om lenger nede på denne siden?

Hva mener du?

Gjest Lacuna
Skrevet (endret)

.

Endret av Lacuna
Skrevet
Hva mener du?

Det er lenge siden det nå, men det gjaldt en av de første trådene dine.

Ikke den siste.

Skrevet
Jeg synes det hørtes deilig ut, jeg.

Jeg også. Høres ut som ren luksus for meg som trives ekstremt godt i eget selskap.

Skrevet

Jeg syns virkelig at du skriver om problemer mellom deg og kjæresten i en forholdsvis ny tråd her inne. Vet du ikke helt hvor du står, eller lyver du så du går i surr? :klø:

Skrevet
Jeg syns virkelig at du skriver om problemer mellom deg og kjæresten i en forholdsvis ny tråd her inne. Vet du ikke helt hvor du står, eller lyver du så du går i surr? :klø:

Skjønner ikke helt hva du mener, skulle jeg lyve her inne? Kan kanskje være en mulighet for at jeg har vært i et avstandsforhold, og nå fått problemer med dette? Tenkt på det?

Jeg beklager virkelig hvis jeg har fått dere til å tro at jeg ikke er ærlig med mine ord. Alt jeg ville var å få hint om hva jeg skulle gjøre med problemene mine ang kjæresten min.

Skrevet
Skjønner ikke helt hva du mener, skulle jeg lyve her inne? Kan kanskje være en mulighet for at jeg har vært i et avstandsforhold, og nå fått problemer med dette? Tenkt på det?

Jeg beklager virkelig hvis jeg har fått dere til å tro at jeg ikke er ærlig med mine ord. Alt jeg ville var å få hint om hva jeg skulle gjøre med problemene mine ang kjæresten min.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=331664

Her skriver du om mannen din, som også er ute å reiser med jobben i lange tider i slengen. Du gir råd for hvordan du får tiden til å gå. Høres virkelig ut som dere bor sammen.

I linken over skriver du om kjæresten din, som du ikke lenger bryr deg om. Og at dere lever i et avstandsforhold.

Er kanskje ikke så rart at vi blir forvirra vel?

Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=331664

Her skriver du om mannen din, som også er ute å reiser med jobben i lange tider i slengen. Du gir råd for hvordan du får tiden til å gå. Høres virkelig ut som dere bor sammen.

I linken over skriver du om kjæresten din, som du ikke lenger bryr deg om. Og at dere lever i et avstandsforhold.

Er kanskje ikke så rart at vi blir forvirra vel?

Var det jeg også mente. Beklager hvis jeg har feiltolket deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...