Gå til innhold

morsomst å forføre kristne jenter


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg må ærlig innrømme at jeg sliter litt med å se det store poenget i denne tråden. Hvis poenget er noe i retning av at "kristne jenter er forknytte og fulle av hemninger helt til de ved hjelp av petter folder seg ut i tøylesløse orgasmer" er det i beste fall en selvskrytende tråd...

En ting er at man kanskje har forskjellig syn på når i et forhold det er naturlig å ha sex - men derfra til å hevde at kristne jenter er forknytte og angstfylte i forhold til sin egen seksualitet er pølsevev.

Jeg verken kan eller vil skryte på meg all verdens erfaring i antall med kristne/ikke kristne jenter - men min arbeidshypotese går likevel i retning av at det er morsomt å forføre jenter! Hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lott@

Historien(e) til Petter vitner om han fantaserer - m.a.o intet reelt og håndfast har funnet sted.

Jeg derimot, har forført flere unge gutter som er Jehova's vitne - og ja, jeg kan love at flere demninger brast der ja :sjarmor: For ikke å snakke om muslimske gutter - forknytte som få helt til jeg kom på banen og fikk dem på rygg. Og så har du de guttene som var overbevist om at de hadde liten tiss - jeg sørget for at demningene deres brast, og pr. dags dato så lever de i den tro at de har verdens største.

Og til slutt, den gangen jeg brukte og kastet Waco - ja, det er årsaken til at han er som han er - dakkar :kul: HOT DAMN I'M GOOD!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

vel godt å få respons hos noen kvinner- derfor synes du det er kjekt å ligge med kristne jenter- du føler deg vel som en riktig god elsker da tenker jeg. er det like godt å forføre de inn i noe de vil skamme seg for etterpå?noe de vil angre resten av livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 15 år senere...
På 10.5.2003 den 21.33, Gjest petter skrev:

Tro meg, jeg har forført en del kristne jenter og det er rett og slett deilig å iakttage alle hemningene som brister. :briller:

 

Jeg skal love at det ofte er mye oppdemmede seksuelle lyster som forløses

Nok en useriøs tulle tråd....hilsen fra en kristen kvinne.

Anonymkode: b2a8d...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2003 den 22.42, Anja(1978) skrev:

jeg har en kristen veninne som jeg har kjent i over 6 år. Hun er med i trosbevegelsen - går i en ganske stor menighet og har vært ganske opphengt i kristendommen siden hun var 16-17 (hun er nå 24).

 

Hun har et litt annstrengt forhold til sex og onani og mener bestemt at sex før ekteskapet er synd (hun har snakke mye om dette). -Hun er singel ennå

 

Jeg besøkte henne for et par måneder siden og bodde sammen med henne en weekend. --- kort fortalt: Etter at vi hadde lagt oss så syntes jeg jeg hørte noen summelyse fra rommet hennes. Jeg fikk en misstanke og sjekka soverommet hennes dagen etter mens hun var på butikken og der fant jeg tre dildoer og andre sex-leketøyer i nattbords-skuffa hennes. (+ blader av en litt tvilsom sort)

 

når jeg la meg i senga på mitt eget rom og igjen hørte den ikke fullt så mystiske summelyden igjen så smilte jeg for meg selv :)

Herlighet.  De fleste mennesker er født med seksuelle lyster også konservative kristne og muslimer.   At noen religiøse onanerer er vel ingen hemmelighet.? Uten sexuell lyst hadde det ikke blitt barn og ekteskap.

Anonymkode: b2a8d...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet.  De fleste mennesker er født med seksuelle lyster også konservative kristne og muslimer.   At noen religiøse onanerer er vel ingen hemmelighet.? Uten sexuell lyst hadde det ikke blitt barn og ekteskap.

Anonymkode: b2a8d...28b

Ser først nå at dette er en eldgammel tråd som noen har tatt fram...

Anonymkode: b2a8d...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, JoenR skrev:

Er ikke dette for gammelt? Hvor lenge er sånne innlegg på nett før de slettes?

Velkommen til Internett. Hvor ingenting forsvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette rekorden hittil? Dra opp en tråd som ble startet for over 15 år siden?

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2003 den 19.26, Gjest Donna skrev:

 

Eh - nei.

 

Det var vel ikke det jeg sa - iallefall ikke det jeg mente å si. :roll: Men siden det nå er det tråden handler om så skrev jeg jo ut i fra det.Kanskje det er mer å skryte av at man har fått en kristen jente i seng enn en annen jente - derfor jeg reagerte. ......eh ......er det nå jeg skal begynne å svømme tro- eller ro ??....... :oops: Vel JEG vet iallefall hva jeg mener ....og jeg mener ikke at andre skal behandles med mindre verdighet ........

Ja kjempeviktig å gå rundt å skryte. Wow 😂

Anonymkode: 116e0...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Arabella skrev:

Er dette rekorden hittil? Dra opp en tråd som ble startet for over 15 år siden?

Og en 15 år gammel kristen jente er 30 nå

Anonymkode: a7272...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe litt morsom lesing dette. 

Religøse jenter uavhengig av religon er ofte utad tilbakeholdne men blir like kåte som andre damer. Kommer en nær innpå de er de som andre damer I følelser som omhandler sex. Du kan godt si de er ingen luremus når de gir utrykk for å vil ha sex. Der er en forskjell når de ikke er I forhold, de bruker ikke prevensjon selv vanlvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...