Gå til innhold

morsomst å forføre kristne jenter


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Nei, jeg mener selvfølgelig at ALLE jenter - og mennesker generelt - skal behandles med respekt!

Men nå var det faktisk KRISTNE jenter som var temaet her, var det ikke?

Når poenget blir å "lure" noen bort fra sin personlige overbevisning, da reagerer jeg! Det gjelder både politisk eller religiøs overbevisning. Dette blir på linje med å lure muslimer til å spise svinekjøtt!

Håper det var tydelig nok svar? :wink:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest craxpot
Nei, jeg mener selvfølgelig at ALLE jenter - og mennesker generelt - skal behandles med respekt!  

men det var ikke det du sa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda... :ler:

Vel, vil man misforså, greier man det som regel.

Jeg tror de fleste andre skjønte hva jeg mente allerede i mitt første innlegg... :wink:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest craxpot
Uffda...  :ler:  

Vel, vil man misforså, greier man det som regel.

Jeg tror de fleste andre skjønte hva jeg mente allerede i mitt første innlegg... :wink:

ingen missforståelse for det var det du sa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars petter.. etter dette kan du jo ikke få tatt kristne jenter.

de vil jo lese dette og tenke... :evil: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handler ikke dette mer om å se seg selv overvinne tilsynelatende ufremkommelige hindre? f.eks. å overvinne tabuer? Det tror jeg i alle fall, og det høres vel ikke så urimelig ut at det kan være en ekstra kick-følelse. Ikke for meg i alle fall. Men, jeg synes absolutt ikke det er noe å skryte av hvis det er en ligg og forsvinn situasjon hvor jenta, i dette tilfelle med kanskje en integrert tro på sex etter ekteskap osv, blir kastet etterpå. Det jeg derimot selv kan skrive under på av egen erfaring, er at kristne jenter, hvor akkurat dette aspektet blir brutt, så er ikke dette veldig enkelt for alle i tiden etter på. I en slik situasjon vil jeg tro at de som er mest preget av sitt tidligere miljø, f.eks. puritanske tanker, vil ha det tøffest og de trenger absolutt sterk støtte for å komme videre i sin, tja la oss kalle det liberalisering av seksualiteten. Hvis man er vedkommende som har fått jenta til å bryte sine tidliger regler, så er det rimelig sjofelt å kjøre bruk og kast strategi. Det hun trenger er at du som person faktisk er interessert i henne som partner, og dermed står hun mye mye sterkere. Faktisk så kan et forhold bli veldig sterkt på den måten at hun får bekreftet sine grenseoverskridelser, og at disse er ok og gode, via deg.

Anja(1978):

Det du skriver kjenner jeg meg igjen i. Nå er jeg ikke kristen selv, men av erfaring med kristne. Man oppholder et ansikt utad, og dette ansiktet er knallhardt. Derimot lever man med "synden" innad. Dette er et av de merkeligste fenomenene jeg har vært borti innenfor kristne. Det er så mange som, i min oppfatning viser et ansikt utad og gjør noe helt annet innad, og da må det være sterke eksterne krefter i meningheten som holder klørne i vedkommende. Og jeg mener faktisk klør idet at man kontrollerer vedkommende.

skrev jeg meg bort igjen? :kul:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest petter

jeg hadde sist sex med ei kristen jente i mars-april (dvs hun kom fra en streng religiøs familie og var preget av det). Hun er 20 år og hadde aldri ligget med en gutt før. Jeg kjente henne sånn noenlunde fra før og ble med henne hjem (foreldrene var bortreist).

Hun var til tross for å være uerfaren en åpenbaring i senga. Vi holdt på i 3-4 timer og til slutt ble hun såpass frimodig at hun satte seg oppå meg å red meg.

Det var 3 timer med ekstatisk lykke for begge to. Hun fikk orgasme fler ganger.

Vi har hatt sex 5 ganger nå og hun har definitivt blomstret opp etter det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linda-helene

vet litt av det du snakker om, eller som er litt beslektet

jeg var med i en kristen karesmatisk trosmenighet midt på 90-tallet og det var fast takst at når sommeren kom så falt bestandig en del av de litt yngre folka av for en periode. Særlig var det jenter mellom 18-30år som falt i fra når sommeren kom - de ble da for en periode fristet over i det mer verdslige liv - festing, ligge på staranda osv (populært kalt en knulle-priode).

Dette gjentok seg hver sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet litt av det du snakker om, eller som er litt beslektet

jeg var med i en kristen karesmatisk trosmenighet midt på 90-tallet og det var fast takst at når sommeren kom så falt bestandig en del av de litt yngre folka av for en periode. Særlig var det jenter mellom 18-30år som falt i fra når sommeren kom - de ble da for en periode fristet over i det mer verdslige liv - festing, ligge på staranda osv (populært kalt en knulle-priode).

Dette gjentok seg hver sommer

Dette tror jeg ikke noe på.

Vil gjerne få påpeke at det er forskjell på kristne. Det er ikke alle som tror at sex er synd og skam. Selv om mange liker å framstille oss slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter har nok misforstått, han tror at et forum som heter "seksualitet" er et forum for skrytehistorier, hvor han får klapp på skulderen for å være et realt mannfolk. Mens de fleste andre bruker det til diskusjon, informasjon, problemløsning, utveksle nyttig kunnskap etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M-ling
morsomst å forføre kristne jenter -Tro meg' date=' jeg har forført en del kristne jenter[/quote']

Det er sikkert morsomt for kristne jenter å forføre naive mannfolk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gabriel*

Dette minner meg litt om damer som tenner mest på å forføre

menn som er i et forhold fordi de er en større utfordring enn andre...

I denne tråden synes jeg det er en sammenblanding av seksuelle

hemninger og "moralske hemninger". Jeg mener at det er to forskjellige

ting. Hvis en av mine venninner skulle lykkes i å forføre meg vil jeg

si at hun har fått meg til å bryte en moralsk barriere. (Jeg lever i et

forhold og akter ikke å ha et seksuelt forhold til noen andre). Men

jeg vil ikke si at hun har fått meg til å bryte mine seksuelle hemninger.

Jeg tror egentlig at jeg ikke har noen seksuelle hemninger i forhold

til å ha sex med mine beste venninner. Og motsvarende tror jeg mange

som er negative til f.eks. analsex egentllig ikke har moralske

hemninger men "bare" seksuelle.

Petter tror at kristne jenter har mere seksuelle hemninger

enn andre. Jeg tror jeg ikke det. Jeg tror at en kristen gift kvinne

har akkurat de samme lyster og praktiserer sex omtrent på samme

måte som vanlige ikke-kristne kvinner. Et unntak er nok

gruppesex som jeg antar er mindre vanlig blant kristne enn andre (ikke

at det er så vanlig blant ikke-kristne heller...)

Det virker som om Petter tror eller i hvertfall later som om han

forsøker å "frelse" jenter fra deres seksuelle

hemninger. I virkelighet føler jeg heller at han jakter på de for

å få seg noen "trofeer" uten å ta hensyn til kvinnene selv.

En kvinne som tente ekstra på meg fordi jeg var i et fast forhold

og la seg etter meg mener jeg ikke respekterer meg. Jeg i likhet

med unge kristne kvinner har sterke seksuelle følelser. Hvis vi gir

etter og opplever sexen som god i øyeblikket så er det ikke seksuelle

hemninger vi har mistet...

Så jeg synes Petters holdninger slik de fremstår er egoistiske,

hensynsløse og respektløse ovenfor de unge kvinnene.

Gabriel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Myta er at kristne miljø er annleis enn andre. Forhold til sex, festing, alkohol etc er mykje det same (og har vore det lenge). Det er berre det at utad er kristne miljø meir "ordentlige/moralske". Kjem ein på innsida og får oppleve det som skjer er det som i andre miljø. Er du ute "på by'n" veit du heller ikkje kven som regelmessig vankar i religiøse miljø. Du finn heilt sikkert mange av desse.

Eg skjønar ikkje kva Petetr skryt av i starten her. Mange av dei jentene eg opplevde som mest "påtrengande" i ungdomstida var dei som kalte seg kristne og gjekk regelmessig på ulike møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg lurer på hva det er ved ordet "nei" som er så innihelvetes vanskelig for visse mannfolk å fatte?

Jeg vil faktisk tro at de aller fleste jenter/kvinner og gutter/ menn som sier "nei" til sex, faktsik MENER nei!

At kroppen fysisk kan tenne, at kroppen fysisk kan oppfatte berørelse som "godt", uten at vedkommende egentlig ønsker det, og uten at vedkommende verken før eller etter ville valgt å komme i situasjonen, det er faktisk slik som skjer fler en vi aner!

Men det er for noen ufattelig vanskelig å skjønne, og det gjør dessverre mitt syn på mannfolk like snevert som visses syn på "kristne jenter"...

Respektløse duster!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt om jeg tror på historien din Petter. Du smører ut noen myter om kristne jenter, og ser på deg selv som den store frigjøreren. Det høres ikke helt troverdig ut for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eg erfaring med kristene jenter/damer er ikkje dei beste i mitt liv. det skyldest no sikkert meg, siden eg ikkje e noe kristen og har heilt andre syn på livet. Dei jentene eg var sammen med hadde ein tedens til å kontrolere mine meininger, spesielt inne Røyk og Alokohol. Noe som eg meiner er heilt grett. Ho eine som eg var sammen med aksepterte ikkje at eg ville festa og slikt.

Dei villaste jentene eg har vore bortig når det handler om samleie er defentlig ikkje dei kristene.

Å ha samleie med ei kristen jente, handler som oftest om statusen dei får i fra venner. Fordi myten blant folk er at Kristene jenter ikkje skal ha samleie før ekteskap. Det stemmer nok for noen men ikkje alle.

Eg synest at kritene jenter er stortsett som alle andre jenter. men at kristene jenter har andre syn på livet en andre stemmer nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...