Gå til innhold

morsomst å forføre kristne jenter


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest petter

Tro meg, jeg har forført en del kristne jenter og det er rett og slett deilig å iakttage alle hemningene som brister. :briller:

Jeg skal love at det ofte er mye oppdemmede seksuelle lyster som forløses

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kinga

Brister en hel liten demning når jeg forfører kjæresten min også :ler:

Men hvor vil du hen, Petter? Underbygge myten om at kristne jenter har hemninger når det gjelder holdninger til sex, eller undertrykker sine seksuelle drifter mer enn andre før de går til steget med å ha sex? Og så er de ikke så hemmet når man først kommer til saken likevel? Selv kristne er glad i sex (shocking news :ler: )? Skjønner ikke helt, som du kanskje skjønner, hva poenget ditt er. Reklamere litt for et "hore-og-madonna-image", kanskje?

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petter
Brister en hel liten demning når jeg forfører kjæresten min også :ler:

Men hvor vil du hen, Petter? Underbygge myten om at kristne jenter har hemninger når det gjelder holdninger til sex, eller undertrykker sine seksuelle drifter mer enn andre før de går til steget med å ha sex? Og så er de ikke så hemmet når man først kommer til saken likevel? Selv kristne er glad i sex (shocking news :ler: )? Skjønner ikke helt, som du kanskje skjønner, hva poenget ditt er. Reklamere litt for et "hore-og-madonna-image", kanskje?

Vibeke

kristne jenter har i det store og hele flere hemninger enn ikke-kristne. Tenker spesielt på de som har vokst opp i en kristen familie.

Det er bare deilig å se hemningene brister.

Tar jeg dem ann på rette måten så kan jeg få dem med på det meste. Deilig for både meg og henne :blunke: :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kinga
Tar jeg dem ann på rette måten så kan jeg få dem med på det meste. Deilig for både meg og henne :blunke: :blunke:

Er det unikt for kristne jenter da? Må lirke og trikse litt med mannen min av og til, jeg også! Selv om han ikke er kristen.

Klart, det er jo spennende med utfordringer, men jeg tror de aller fleste mennesker representerer en utfordring det på en eller annen måte, og på flere måter, seksuelt. Skjønner fremdeles ikke grupperingen din med "kristne", til tross for dine utsagn om hemninger rundt sex som liksom skal kjennetegne kristne spesielt. Man trenger ikke være kristen for å være bluferdig mht sex. Som kristen er man ikke nødvendigvis hemmet mht sex, tror nå jeg.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petter

Som kristen er man ikke nødvendigvis hemmet mht sex, tror nå jeg.

Vibeke

jeg snakker ikke om at alle nødvendigvis er slik (det er din generalisering), men tendense er utvilsomt slik at kristne jenter har flere hemninger enn ikke-kristne

(men det har jeg rettet en del på) :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Petter skriver:

jeg snakker ikke om at alle nødvendigvis er slik (det er din generalisering)

Etter Petter også har skrevet:

kristne jenter har i det store og hele flere hemninger enn ikke-kristne. Tenker spesielt på de som har vokst opp i en kristen familie.

Og Vibeke tror:

Som kristen er man ikke nødvendigvis hemmet mht sex, tror nå jeg.

Ææh? Generaliserte jeg?

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en kristen veninne som jeg har kjent i over 6 år. Hun er med i trosbevegelsen - går i en ganske stor menighet og har vært ganske opphengt i kristendommen siden hun var 16-17 (hun er nå 24).

Hun har et litt annstrengt forhold til sex og onani og mener bestemt at sex før ekteskapet er synd (hun har snakke mye om dette). -Hun er singel ennå

Jeg besøkte henne for et par måneder siden og bodde sammen med henne en weekend. --- kort fortalt: Etter at vi hadde lagt oss så syntes jeg jeg hørte noen summelyse fra rommet hennes. Jeg fikk en misstanke og sjekka soverommet hennes dagen etter mens hun var på butikken og der fant jeg tre dildoer og andre sex-leketøyer i nattbords-skuffa hennes. (+ blader av en litt tvilsom sort)

når jeg la meg i senga på mitt eget rom og igjen hørte den ikke fullt så mystiske summelyden igjen så smilte jeg for meg selv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner fremdeles ikke grupperingen din med "kristne", til tross for dine utsagn om hemninger rundt sex som liksom skal kjennetegne kristne spesielt. Man trenger ikke være kristen for å være bluferdig mht sex. Som kristen er man ikke nødvendigvis hemmet mht sex, tror nå jeg.

Vibeke, du er en klok dame!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Donna

Bare du nå ikke lar det gå sport i å forføre "uoppnåelige" kristne jenter. (minner litt om en viss BB type som skrøt uhemmet over hvor mange han hadde fått til å være utro) ...Synes det blir ille om du lokker de utpå - og så når du har fått de til det du vil - sier takk og farvel og finner en ny uskyld å leke med. For da kan de bli sittende igjen med DEN skyldfølelsen og føle seg lurt ...........

Og rett som en annen sa - men behøver ikke være kristen for å være litt blyg og tilbakeholden......Men uanset tror jeg det er vondt å føle seg lekt med ......

Noen grublerier jeg fikk nå på morgenkvisten. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest craxpot
Bare du nå ikke lar det gå sport i å forføre "uoppnåelige" kristne jenter. (minner litt om en viss BB type som skrøt uhemmet over hvor mange han hadde fått til å være utro) ...Synes det blir ille om du lokker de utpå - og så når du har fått de til det du vil - sier takk og farvel og finner en ny uskyld å leke med. For da kan de bli sittende igjen med DEN skyldfølelsen og føle seg lurt ...........

mener du at kristne jenter skal behandles aneledes enn ikke-kristne - at de skal behandles med større verdighet enn ikke-kristne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

mener du at kristne jenter skal behandles aneledes enn ikke-kristne - at de skal behandles med større verdighet enn ikke-kristne ?

Eh - nei.

Det var vel ikke det jeg sa - iallefall ikke det jeg mente å si. :roll: Men siden det nå er det tråden handler om så skrev jeg jo ut i fra det.Kanskje det er mer å skryte av at man har fått en kristen jente i seng enn en annen jente - derfor jeg reagerte. ......eh ......er det nå jeg skal begynne å svømme tro- eller ro ??....... :oops: Vel JEG vet iallefall hva jeg mener ....og jeg mener ikke at andre skal behandles med mindre verdighet ........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke alle kristne jenter er like, på samme måte som heller ikke alle "ikke-kristne" jenter er like. Kristne jenter er individuelle, og har sine personligheter, særegenheter, overbevisninger, tanker, holdninger og meninger som alle andre.

Dersom en kristen jente mener det er riktig for henne å vente med sex, enten til ekteskapet eller i det minste til hun er i et stabilt og varig forhold, så synes jeg du burde ha respekt for dette standpunktet, og ikke prøve å "lure" henne i seng.

Det er kanskje "deilig for dere begge" der og da, men det behøver ikke nødvendigvis å være så positivt for henne i ettertid.

Derfor er det min uærbødige påstand at den "sporten" du bedriver viser en voldsom mangel på respekt overfor disse jentene, både med hensyn til deres tro/overbevisning og ikke minst med hensyn til deres menneskeverd!

Dette er rimelig lite voksent gjort, og på ingen måte imponerende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

*klappe for Væren* :D ..Egentlig var det noe slikt jeg ville ha frem også i mitt visst noe rotete innlegg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er den virkelige utfordringen for typer som Petter, er å elske med en h*n virkelig elsker. Sorry, Petter, men jeg tror du er litt redd for det.

Uten å gå inn i en personlighetsanalyse av Petter direkte (jeg kan jo ta veldig feil av Petter), så tror jeg forestillinger liknende "kristne jenter er morsomst å forføre" bunner i problemer med å tillate seg å elske noen, det å beskytte seg fra å bli såret.

Resultatet blir å "bruke" andre mennesker som inspirasjon til å forføre enda flere. Tror man føler seg rimelig tom inni seg etterhvert med en sånn livsstil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest craxpot

Dersom en kristen jente mener det er riktig for henne å vente med sex, enten til ekteskapet eller i det minste til hun er i et stabilt og varig forhold, så synes jeg du burde ha respekt for dette standpunktet, og ikke prøve å "lure" henne i seng.  

Det er kanskje "deilig for dere begge" der og da, men det behøver ikke nødvendigvis å være så positivt for henne i ettertid.

Derfor er det min uærbødige påstand at den "sporten" du bedriver viser en voldsom mangel på respekt overfor disse jentene, både med hensyn til deres tro/overbevisning og ikke minst med hensyn til deres menneskeverd!.

Ikke det at jeg bedriver denne "sporten", men sagt på en annen måte så mener du at kristne jenter skal behandles med større verdighet enn ikke-kristne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...