Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en gutt i snart ett år nå, men pga div vanskeligheter på hver vår kant har det ikke ført til noe mer enda. Vi har begge vært enige i lang tid om at det er ikke noen "kjæreste" vi er ute etter noen av oss.

Men nå.. Jeg er virkelig gla i denne gutten og jeg vil gjerne ha han som min - bare min..

Jeg vet ikke om jeg skal våge meg ut på temaet, ettersom det ikke er mer enn en mnd siden vi snakket om dette sist og jeg da sa at jeg var helt enig i at vi skulle "vente og se".

Samtidig har vi vært mye mer med hverandre den siste tiden og jeg vet jo ikke om kanskje han tenker det samme som meg? At "det er ikke vits i å ta det opp, for hun sa jo for en mnd siden at hun ikke var klar"? Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt det opp, for da vet du hvertfall om det kommer til å bli noe mellom dere noengang! Hvis han svarer nei kan du komme over det litt fortere, for så å komme deg ut på "markedet" igjen. Du kommer nok til å angre på det hvis dere holder på sånn i et år til, også får han plutselig seg en kjæreste. Da sitter du igjen og føler deg rimelig dum! Tro meg! :tristbla:

Uansett, det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å gå å gruble på om det kanskje kunne blitt noe om du bare hadde sagt ifra hva du følte litt tidligere!

Lykke til! Jeg håper virkelig det ordner seg for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...