Gå til innhold

One-night-stand

Gjest 85-modell

Anbefalte innlegg

Hvorfor gjøre dårlig inntrykk om man skal ha sjans på litt pussy.

Etterhvert gikk vi derfra bare vi to, og tok en runde i byen for å se om det var noe liv.

Bedre og gjøre ons hos dama,enklere og stikke av da.

Det tar ca en halv time å gå hjem til meg, og vi pratet i et sett hele veien - fortalte om oss selv, familien, hjembyen, fortiden, framtiden osv.

Når ikke du gjorde framstøt, så måtte jo han det om det sku bli noe.

(det hadde forøvrig ikke vært noe som helst tegn hele kvelden til at det kom til å skje noe mellom oss, det bare "skjedde" der og da).

Så ble han med opp, og vi hadde sex.

En av mange mer eller mindre gode unnskyldninger.

Triks for og ikke virke alt for desperat for og komme seg unna.

Sikkert ett trekk fra han og forglemmelse fra deg.

Nå vet jeg ikke om jeg kommer til å se han igjen, og jeg tenker på han absolutt HELE tiden.

Hvorfor lage dårlig rykte for seg selv at man suger i senga?

Så det jeg lurer på nå er:

Mest sansynlig!

Jeg hadde levna nr om jeg hadde vært intressert i noe mer.

Eller virker det som at han kunne vært interessert i mer kontakt? Ville det vært veldig dumt hvis jeg hadde prøvd å ta kontakt med han??

Jeg håper på tips! Tusen takk :)

hmmm...godt spilt! sorry as men dette var nok bare et ONS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bare skjønner ikke en ting, dette med at gutter spiller så masse spill uten å mene det bare for å få seg noe..

Hvordan skal man i helvete vite når de virkelig er interessert da? Hvis det er akkurat de samme tegnene som når han bare spiller?

Faen ass, gutter!

Hva mener du, bare for å få seg noe? Da kan man like godt snu på flisa og si at du hadde sex med han fordi du trodde han ville bli enda mer tiltrukket av deg. Av og til lurer jeg på hva som er greia med å snakke om sex som et slags instrument for å oppnå et resultat, der det virker som om mannen kun er ute etter instrumentet, og kvinnen vil ha noe mer fordi de har sex. Hva med å bare nyte er fantastisk kveld for det det faktisk er? Du var tiltrukket av han, han var tiltrukket av deg, dere delte en fantastisk kveld, hadde sex og skilte veier. Ingen grunn til å gå rett inn i offerrollen av den grunn. Dere var fremdeles to stk om å ha sex.

For å svare på spørsmålet om hvordan man vet om de virkelig er interessert: de fleste menn vet det sikkert ikke selv. Jeg blir ikke forelsket i noen på en-to-tre. For min del kommer forelskelsen ofte måneder senere. Gikk nylig opp for meg at jeg er nyforelsket akkurat nå, og jeg traff min kjæreste for 8 måneder siden.

Mest sannsynlig er dette bare en one-nighter. Å ha sex med en gutt man er interesert i noe mer med første kvelden er rett og slett ikke noe stort sjakktrekk. Man kan diskutere hvor rettferdig dette er, men det er igrunnen nokså logisk. Han kan sikkert ha vært interesert i noe mer i utgangspunktet, men jeg tror nok den interessen er heller laber nå. Ville du ha vært interesert i noe mer med en som knullet deg første kvelden? Som gutt? Hadde ikke tanken om hvor mange fler hun hadde gjort det med blitt liggende å gnage i bakhodet på deg?

For å svare på spørsmålene dine, nei, nei og ja. MEN - det er sant at piffen ofte går utav meg etter at jeg har hatt sex med noen. Det føles ut som om det er over, all spenningen som har bygd seg opp forsvinner med en gang, og alt føles litt tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_søta_*

Her er et svar fra en erfaren ons'er... :

Ikke ta kontakt med han. Vent på at han skal lete opp deg Hvis d er så enkelt for deg å finne ut av nummeret hans, så er det også det for han... Hvis ikke er han rett og slett ikke interessert. Gutter går alltid for det de vil ha! :) Smør deg med tålmidighet nå, lykke til! klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en del timer kom han på at han hadde nøkkelen til sin leilighet, og de som bodde sammen med han kom ikke til å komme seg inn uten han. Men han hadde ikke lyst til å gå enda, så vi bare lå i armene på hverandre i en halvtimes tid.. Jeg fulgte han til døren, og han kysset meg før han gikk..

Så det jeg lurer på nå er: Kan dette ha vært et "spill" fra hans side, bare for å få meg til køys? Eller virker det som at han kunne vært interessert i mer kontakt? Ville det vært veldig dumt hvis jeg hadde prøvd å ta kontakt med han??

Han kan kanskje ha tenkt på en slik mulighet før du gjorde det...han kan muligens ha hatt planer om å få deg i seng fra da dere begynte å prate sammen.

Slik jeg ser det har ofte menn en plan og et formål med sine handlinger. Menn gidder sjelden å diskutere for å diskutere med kvinner. Hvorfor skal de gidde å prate bare for "å prate"? Det må være noe mer på agendaen deres, og det er som regel å ende en bra kveld med sex med den jenta de får treff på/klaff med.

Noen gutter og menn prøver å få sjanse på mange jenter i løpet av en kveld, er lite kritiske og tar til takke med det første og beste som de får napp på.

Andre menn kan være mer kritiske og selektive (heldigvis!)

Det er vanskelig for andre å vurdere din situasjon...men er det en standardsituasjon er sannsynligheten stor for at han har glemt deg og at det ikke blir dater og forhold.

I ONS sammenheng er det mange menn som har det fordi de kan, ikke fordi de er så glad i deg og vil være sammen med deg.

Kanskje du kan lære deg å tenke mer strategisk når du treffer menn?

Endret av Casey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålene dine, nei, nei og ja. MEN - det er sant at piffen ofte går utav meg etter at jeg har hatt sex med noen. Det føles ut som om det er over, all spenningen som har bygd seg opp forsvinner med en gang, og alt føles litt tomt.

Jeg har tenkt litt på hvorfor det som regel ikke funker med ONS, og har kommet til følgende (foreløpige) konklusjoner: Å ha sex for tidlig skaper en falsk intimitet - som bare utvikles naturlig over tid. Sex skaper også forventninger. Når man har sex med noen hopper man over en hel drøss med skritt i et forhold - og som du sier forsvinner spenningen. Dette er i tillegg til det jeg skrev tidligere. Jeg ville hatt betenkeligheter med å innlede et forhold til en som hoppet til køys med meg første kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et spørsmål ingen kan svare deg på. Alle sitter med ulike erfaringer og ingen mennesker er like. Ser de fleste her skriver at ONS er drepen for videre forhold, men ikke alltid. Mitt nåværende forhold og samboerskap startet som nettopp.. et ONS.. Jeg var på akkurat samme måten som deg.. Visste ikke om jeg skulle tørre å ta kontakt.. Jeg hadde sporet opp nr hans, men turte aldri ringe.. Det viser seg jo i ettertid at han hadde det på akkurat samme måten, ønsket å treffe meg igjen, men mitt nr var ikke mulig å spore opp :fnise: Heldigvis traff vi hverandre noen uker etterpå, og da var det gjort.. Så, ikke vent på at tilfeldighetene skal være snill med deg.. ta kontakt! Det verste du kan få er et nei, og da vet du det i alle fall.. Er grusomt å lure så fælt.. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det jeg lurer på nå er: Kan dette ha vært et "spill" fra hans side, bare for å få meg til køys? Eller virker det som at han kunne vært interessert i mer kontakt? Ville det vært veldig dumt hvis jeg hadde prøvd å ta kontakt med han??

Om han er interessert, kan jeg ikke svare deg på uten å ha spurt ham. Og jeg har heller ikke telefonnummeret hans. Men ut fra det du skriver her, virker det ikke som noe spill fra hans side. Dere hadde det hyggelig sammen og gikk hjem og hadde sex. Ingen av dere tenkte på å utveksle telefonnumre. Låter ikke som noe lureri i mine ører, men som en trivelig kveld mellom to mennesker som der og da var mer opptatt av sex enn av telefonnumre.

I stedet for å spørre oss om han kan være interessert i deg, synes jeg du skal spørre deg selv om du er interessert i ham. I så fall synes jeg absolutt du skal ta kontakt med ham. Det er ikke dumt i det hele tatt. Hvis det er noe du vil ha her i verden, må du prøve å ta det. Da er det mye mer sannsynlig at du får det.

Mest sannsynlig er dette bare en one-nighter. Å ha sex med en gutt man er interesert i noe mer med første kvelden er rett og slett ikke noe stort sjakktrekk. Man kan diskutere hvor rettferdig dette er, men det er igrunnen nokså logisk. Han kan sikkert ha vært interesert i noe mer i utgangspunktet, men jeg tror nok den interessen er heller laber nå. Ville du ha vært interesert i noe mer med en som knullet deg første kvelden? Som gutt? Hadde ikke tanken om hvor mange fler hun hadde gjort det med blitt liggende å gnage i bakhodet på deg?

Jeg følger ikke logikken din her, Alice. Om jeg blir interessert i en jente eller ikke, bestemmes av helt andre ting enn hvor raskt vi har sex. Hvis det går vinter og vår uten at hun viser noe tegn til å ville ha fysisk kontakt med meg, vil kanskje interessen min dabbe av litt. Men hvis vi ser bort fra det, handler det ikke om hvor kjapt vi kommer til køys for min del. Jeg har opplevd å bli dødelig forelsket etter å ha hatt sex første kvelden. Og jeg har opplevd det samme etter å ha ventet lenge med moroa. Det er jo jenta det kommer an på. Hvis jeg liker henne, har jeg ikke noen regler for når det kan knulles. Tanken om at hun kan ha gjort det før, ville nok ikke engang ha streifet bakhodet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...