Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å selge bilen?


2008brud

Anbefalte innlegg

Jeg skal selge bilen min, og lurer på hvor lang tid det ca tar å selge en bil.

Etter hvor lang tid bør jeg sette ned prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du sjekker prisen på andre tilsvarende biler som ligger ute til salgs og legger din lavere i pris, så vil du får solgt ganske fort. Mitt inntrykk er at det er kjøpers marked, og vi måtte gå ned ganske mye i pris når vi solgte vår bil for et år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det allerede er nevnt her inne kommer dette an på, hvilken type bil du har, alder og tilstand, pris i forhold til tilsvarende biler og en del andre momenter.

Setter du prisen lavt nok kan du selge bilen på timen via finn.no da enkelte mennesker alltid vil se din annonse raskt da det er den beste side for salg av motorkjøretøyer vi har i Norge.

Lykke til skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo umulig å si. Mannen opplevde en gang at en fyr stoppa ham på veien og sa at han ville kjøpe bilen hans. Andre biler blir jo aldri solgt...

Jeg ville ikke hatt en bil liggende ute i flere måneder til samme pris ihvertfall. Du kan jo være mer aggressiv i salgsmetoder også da, sette opp lapper, legge ut annonser rundt omkring på nettet og i aviser, sette opp lapp i bilen og parkere den på lett synlige steder - det er mye man kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer veldig ann på.

Pappa solgte bilen sin 5min etter at annonsen var ute på finn, mens broren min brukte vel 2 mnd på sin bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Hvis du setter en fornuftig pris på bilen di blir den solgt etter noen dager. Sjekk priser på lignende biler.

Endret av mettemarit_ikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...