Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Minimia
Skrevet

Ja hvordan skal jeg løse dette? Når vi har lagt oss til kvelds, skal han alltid holde meg på puppene eller tafse i skrittet på meg. Jeg har sagt det til han utallige ganger at jeg ikke liker det til enhver tid. Spesielt ikke når jeg har kveldsvakter og stuper til sengs etter jobb. Da vil jeg bare soooooove..

Jeg har prøvd å forklare han at jo mer han maser om sex når jeg ikke er i stand til å gi ham det, desto lenger tid tar det før jeg får lyst på ham igjen. Men neida, det nytter ikke det heller... Jo kanskje noen minutter eller i beste fall etpar timer, så tafser han som bare det! Jeg begynner virkelig å miste totalt lysten på ham når han maser slik. Noen med erfaringer om dette?

Er virkelig menn så dumme dyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Få deg egen seng og "dra på besøk" til hans seng når du vil kose, dersom han ikke skjønner bæra. Først kan du jo begynne med å si at du vurderer egen seng, fordi tafsing i utide plager deg.

Endret av absinthia
Skrevet
Han maser om sex når jeg ikke er i stand til å gi ham det.

Prøv å se på det som veldedighet. Tenk på det som at du gir ditt bidrag av gode gjerninger til verden.

Skrevet
Ja hvordan skal jeg løse dette? Når vi har lagt oss til kvelds, skal han alltid holde meg på puppene eller tafse i skrittet på meg. Jeg har sagt det til han utallige ganger at jeg ikke liker det til enhver tid. Spesielt ikke når jeg har kveldsvakter og stuper til sengs etter jobb. Da vil jeg bare soooooove..

Jeg har prøvd å forklare han at jo mer han maser om sex når jeg ikke er i stand til å gi ham det, desto lenger tid tar det før jeg får lyst på ham igjen. Men neida, det nytter ikke det heller... Jo kanskje noen minutter eller i beste fall etpar timer, så tafser han som bare det! Jeg begynner virkelig å miste totalt lysten på ham når han maser slik. Noen med erfaringer om dette?

Nei , langt fra alle menn er dyr , du har vært uheldig med din.

Skrevet
Prøv å se på det som veldedighet. Tenk på det som at du gir ditt bidrag av gode gjerninger til verden.

Hæ :klø: mener du at hun skal gi etter for mannen som om det var en god gjerning?Altså hva mener du?

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Jeg har opplevd det samme og det hjelper ikke å flytte i en annen seng. Da tafser han bare når du f.eks. står ved kjøkkenbenken. Dessverre finnes det menn som det ikke nytter å si nei til og som ikke kan forstå at man er sliten og dessverre er det ødeleggende for sexlivet. Hvem har lyst på en mann som oppfører seg som en gammel gris...

Skrevet

Kjæresten min er også litt sånn, men han blir kjempeleiseg når jeg til slutt sier nok. HAr sagt mange ganger at det er andre steder han kan ta på, som mage, rygg eller skuldre, men det nytter liksom ikke. Jeg sliter også med at sexlysten synker med maset, men vet ikke hvordan man kan få dem til å forstå. Det positive er jo at fyren din er veldig glad i kroppen din da :)

Gjest Minimia
Skrevet

Jeg har også sagt til ham at det er ok at han tar på meg, når som helst og hvor som helst, BARE IKKE ALLTID PÅ PUPPENE ELLER KJØNNSORGANET, men det nytter heller ikke. Det er ikke interessant. Akurat som om de andre kroppsdelene mine er helt uinteressante. Begynner å tro at han i sine øyeblikk bare ser på meg som et hull.

Skrevet
Hæ :klø: mener du at hun skal gi etter for mannen som om det var en god gjerning?Altså hva mener du?

Det jeg mente var egentlig ikke helt seriøst, nei.

Jeg svarte nok dessverre mer på tull.

Skrevet

Hvorfor ikke være glad for at du har en mann som er interessert?

Forhold handler om å gi og ta. Og menn har en større sexlyst enn kvinner, det synes jeg kvinner skal respektere.

Skrevet
Hvorfor ikke være glad for at du har en mann som er interessert?

Forhold handler om å gi og ta. Og menn har en større sexlyst enn kvinner, det synes jeg kvinner skal respektere.

Jeg er tilbøyelig til å være enig.

Jeg mistenker også norske kvinner for å være mer strikse på sex enn f.eks. kvinnene lengre sør i Europa. Kan det stemme tro?

Skrevet

Jeg synes ikke du skal akseptere dette. Et samliv og kjærlighet er mye mer enn pupper og kjønnsorganer etter leggetid, det hander også om tillitt og respekt. Han må respektere deg og dine ønsker, det er din kropp...

Prøv å legg deg i en annen seng, helst på et annet rom. Gi han gjerne en advarsel en kveld, er det like ille kvelden etter, tar du dyna med deg og går. Ikke sikkert det vil hjelpe, men det er definitivt verdt et forsøk! Det er også viktig at du da tar litt initiativ til sex når du ønsker og har lyst, slik at du viser han at det ikke er snakk om sølibat, men rett og slett respekt.

Lykke til! Håper det ordner seg :søvn:

Skrevet

Jeg har opplevd dette selv. Vi kunne ikke en gang kjøre bil eller gå på kino uten at han skulle holde meg i hånda eller klå på diverse steder. Og det var ikke få ganger jeg ble vekket av noe mer eller mindre stivt mellom lårene. Jeg sa fra, flere ganger, og ble beskyldt for å ikke bry meg nok om ham, for hadde jeg brydd meg om ham, ville jeg selvfølgelig ha likt alle de tingene. Jadda... Det ble slutt, ikke på grunn av dette, men det var helt klart en medvirkende årsak. Enkelte menn ser ikke grensen mellom kos og klåing, beklageligvis. Nå skal ikke jeg råde deg til å gjøre det slutt eller noe, men du bør iallfall si fra, i klartekst.

Gjest lillebøll
Skrevet

Gud så ille det må være å ha en mann som har lyst på deg ;)

Men seriøst, hva med å bare pule?

Skrevet

Hvorfor ikke bare pule? Tja, kanskje fordi sex er noe som begge to bør ha noenlunde lik lyst på? Jeg prøvde den varianten en stund, og lot ham "ta for seg" mens jeg lå stille på rygg og håpet han skulle bli fort ferdig. Etter at dette hadde vart i noen måneder sa kroppen stopp til den aktiviteten, jeg fikk store smerter ved inntrengning og klarte ikke å være med på slike "eager to please"-samleier mer. Det tok meg et par år å få glede av sex igjen etter at det ble slutt, fordi jeg nærmest hadde latt meg selv reduseres til et liggeunderlag og ble kvalm bare av p tenke på sex. Det er IKKE å anbefale.

Gjest lillebøll
Skrevet

Ja men hvorfor er du i lag med en fyr som ikke tenner deg? En som får deg til å føle slikt?

Skrevet
Ja men hvorfor er du i lag med en fyr som ikke tenner deg? En som får deg til å føle slikt?

Nå er jo ikke jeg TS, og kan ikke svare for henne, men selv følte jeg det iallfall slik at jeg ikke ville gå fra en ellers snill og god mann som jeg hadde det rimelig bra sammen med, på grunnlag av at jeg ikke tente på ham. Men, for ham var sex veldig, veldig viktig, for meg var det ikke det, så vi var ikke kompatible på det punktet. Som jeg skrev, så var det en medvirkende grunn til at det ble slutt. Det ble mye kjefting fra oss begge, og vi klarte ikke å møtes på halvveien heller. For meg var det nesten fysisk umulig å ha sex, fordi det gjorde så vondt at jeg gråt hver gang han trengte inn i meg, for ham var det umulig å ha et forhold uten stor mengde sex og kroppskontakt. Generelt vil jeg si at det kan lønne seg å ha et noenlunde likt behov for sånne ting i et forhold.

Skrevet

Herregud lillebøl! Her sliter ts med et alvorlig problem så kommer du med "hvorfor ikke bare pule"? Ikke alle damer ønsker å spre beina til enhver tid!

Gjest lillebøll
Skrevet
Herregud lillebøl! Her sliter ts med et alvorlig problem så kommer du med "hvorfor ikke bare pule"? Ikke alle damer ønsker å spre beina til enhver tid!

Herregud gjest. Jeg er vel rett og slett ikke vant til at man synes sin egen mann er så kvalm. Men har man ikke lyst på mannen i det hele tatt og synes han er en ekkel fyr så får man vel bare heller skilles, for så lenge han faktisk er kåt så synes jeg han må få klå. Hun får jo lov å nekte ham så.

Gjest Madre Mia
Skrevet

Helt enig. Vet ikke hvordan Lillebøll ser på det, men jeg hadde nok regnet det for prostitusjon. Uten lønn. Den dagen jeg klarer å skreve for fredens skyld, ja da er steget veldig kort til gateprostitusjon der man faktisk kan tjene på skrevinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...