Muffin! Skrevet 22. august 2008 #661 Skrevet 22. august 2008 Du har all grunn til å være stolt av deg selv, flinkingen! Hei Muffin fungerer wii fit?? har veldig lyst på den, ser utrolig moro ut Det er veldig gøy, og jeg syns det fungerer greit. Jeg tror ikke man skal basere seg på å bare trene med den, men å bruke den ved siden av annen trening tror jeg har noe for seg. Balanselekene er vel mest for gøy, men yogaen, styrketreningen og utholdenhetstreningen er fin trening. Det som er ekstra motiverende er jo at du får en "personlig trener", og at den veier deg hver gang og lager grafer på bmi'en din osv. (Det gjør at jeg tenker litt mer over hva jeg putter i meg.) Og siden den står hjemme, så kan du jo trene litt når du har litt ekstra tid. Jeg syns alle bør ha en wii. Det er mye morsomt til den. En wii koster ca 2000,- og wii fit 900,-. (Du kan jo sette det på ønskelisten til bryllupet. )
Gjest Miso Skrevet 22. august 2008 #662 Skrevet 22. august 2008 Du har all grunn til å være stolt av deg selv, flinkingen! Det er veldig gøy, og jeg syns det fungerer greit. Jeg tror ikke man skal basere seg på å bare trene med den, men å bruke den ved siden av annen trening tror jeg har noe for seg. Balanselekene er vel mest for gøy, men yogaen, styrketreningen og utholdenhetstreningen er fin trening. Det som er ekstra motiverende er jo at du får en "personlig trener", og at den veier deg hver gang og lager grafer på bmi'en din osv. (Det gjør at jeg tenker litt mer over hva jeg putter i meg.) Og siden den står hjemme, så kan du jo trene litt når du har litt ekstra tid. Jeg syns alle bør ha en wii. Det er mye morsomt til den. En wii koster ca 2000,- og wii fit 900,-. (Du kan jo sette det på ønskelisten til bryllupet. ) Ja, tanken har slått meg å sette den på ønskelista!! men er ikke alle som har råd til dyre gaver og mye av det vi allerede ønsker oss koster en del men det er absolutt noe som kan ønskes til jul har skikkelig lyst på en altså må man ha noe playstation til?
Muffin! Skrevet 22. august 2008 #663 Skrevet 22. august 2008 Ja, tanken har slått meg å sette den på ønskelista!! men er ikke alle som har råd til dyre gaver og mye av det vi allerede ønsker oss koster en del men det er absolutt noe som kan ønskes til jul har skikkelig lyst på en altså må man ha noe playstation til? Playstation er en annen spillkonsoll. Det er to forskjellige systemer. De hører ikke sammen på noen måte. Vi har både Nintendo Wii og Playstation 3 vi da, fordi jeg er nintendo-jente og kjæresten playstation-gutt. :gjeiper: Men vi spiller jo begge deler begge to. Spillenerder vi...? Ja, er ikke så lett med ønskelister, for blir jo fort dyre ting, men folk kan jo kanskje spleise?
Gjest Miso Skrevet 22. august 2008 #664 Skrevet 22. august 2008 Playstation er en annen spillkonsoll. Det er to forskjellige systemer. De hører ikke sammen på noen måte. Vi har både Nintendo Wii og Playstation 3 vi da, fordi jeg er nintendo-jente og kjæresten playstation-gutt. :gjeiper: Men vi spiller jo begge deler begge to. Spillenerder vi...? Ja, er ikke så lett med ønskelister, for blir jo fort dyre ting, men folk kan jo kanskje spleise? Det er sant, spleising er fint bra at det ikke er behov for noe ekstra spill marskin for at den skal funke, blir mye billigere med en gang da! Tror jeg skal ta det opp til drøfting i gjen med kjære at vi kaaaanskje skal sette den på ønskelista har veldig lyst på den, utrolig bra å ha hvis manhar venner på besøk og kan ha en spill kveld Vokste opp med nintendo, men har ikke noe av det hjemme.. blir mest pc gitt
DDuck Skrevet 22. august 2008 #665 Skrevet 22. august 2008 Wii er jo en egen konsoll da... wii fit er bare noe ekstra spill utstyr som du får til den...
Muffin! Skrevet 22. august 2008 #666 Skrevet 22. august 2008 Ja, det er mange spill til Wii som er morsomme å spille sammen med andre, for eksempel Wii Sports (som følger med), Mario Kart og Mario Party. :-D
DDuck Skrevet 22. august 2008 #667 Skrevet 22. august 2008 Mario Party er drit morsomt :jepp: Block Buster er også kjempe morsomt
Gjest Miso Skrevet 22. august 2008 #668 Skrevet 22. august 2008 Wii er jo en egen konsoll da... wii fit er bare noe ekstra spill utstyr som du får til den... me want :jepp: Ja, det er mange spill til Wii som er morsomme å spille sammen med andre, for eksempel Wii Sports (som følger med), Mario Kart og Mario Party. :-D Oh, Mario kart høres morsomt ut.. vil virkelig ha den, hmm... :klø: how to get it!! Mario Party er drit morsomt :jepp: Block Buster er også kjempe morsomt Har du også Wii?? Hva er Block Buster?
Mazilla Skrevet 22. august 2008 #669 Skrevet 22. august 2008 Synes Super Mario Galaxy er det gøyeste jeg!
DDuck Skrevet 22. august 2008 #670 Skrevet 22. august 2008 (endret) Har du også Wii?? Hva er Block Buster? Nei jeg har ikke det Men en venninne har så vi pleier å spille ltt når vi er hos dem Vanskelig å forklare... et er et spill med mange spill inni der du skal kaste baller på sånne poengblokker, dra ut poengblokker fra sånne tårn uten å velte de og div annet Kjempe gøy er det ihvertfall Endret 22. august 2008 av dinedama
Gjest Miso Skrevet 22. august 2008 #671 Skrevet 22. august 2008 Synes Super Mario Galaxy er det gøyeste jeg! Har du det? Nei jeg har ikke det Men en venninne har så vi pleier å spille ltt når vi er hos dem Vanskelig å forklare... et er et spill med mange spill inni der du skal kaste baller på sånne poengblokker, dra ut poengblokker fra sånne tårn uten å velte de og div annet Kjempe gøy er det ihvertfall Ah, skjønner greit med venninner som har det, da kan man låne og leke seg litt kjenner ingen som har det, men har hørt så mye om det.. Høres moro ut alle sammen syns jeg..
Luna_82 Skrevet 22. august 2008 #673 Skrevet 22. august 2008 Nei jeg har ikke det Men en venninne har så vi pleier å spille ltt når vi er hos dem Vanskelig å forklare... et er et spill med mange spill inni der du skal kaste baller på sånne poengblokker, dra ut poengblokker fra sånne tårn uten å velte de og div annet Kjempe gøy er det ihvertfall Heisan. Her kommer en liten hilsen fra meg. Spillet heter Boom Blox... Kjempegøy :juhu: Da jeg skulle prøve det for første gang fikk jeg sitte i fred i to minutter før kjæresten kom å overtok, og han ble sittende i FIRE timer... :gjeiper: Det er ganske mange gode spill til Wii. Vi kjøpte den i januar og har nærmere 50 spill til den nå.
Mazilla Skrevet 22. august 2008 #674 Skrevet 22. august 2008 Har Super Mario Galaxy og 8-9 andre spill. Jeg har aldri likt å spille verken dataspill eller tvspill tidligere, men Wii er kjempegøy!!
Gjest Siripiri Skrevet 22. august 2008 #675 Skrevet 22. august 2008 Må bare hive meg på den at Wii er UTROLIG morsomt!! Skulle gjerne hatt det, men tror jeg har for liten stue til det...
Gjest Miso Skrevet 22. august 2008 #676 Skrevet 22. august 2008 Åhh.. har så lyst på wii nå!! men har samme problemet, for liten stue skikkelig wii lysten altså!! tror det blir wii på ønskelista til jul ja!! hehe
Gjest Miso Skrevet 22. august 2008 #677 Skrevet 22. august 2008 Heisan. Her kommer en liten hilsen fra meg. Spillet heter Boom Blox... Kjempegøy :juhu: Da jeg skulle prøve det for første gang fikk jeg sitte i fred i to minutter før kjæresten kom å overtok, og han ble sittende i FIRE timer... :gjeiper: Det er ganske mange gode spill til Wii. Vi kjøpte den i januar og har nærmere 50 spill til den nå. Hei Luna he he, så du fikk ikke sittet så lenge med det skjønner jeg.. rart det med gutter og spill vet ikke helt hvordan min kjære hadde likt det, han liker pc spill men usikker på dette med tv spill!! hmm :klø:
Gjest Siripiri Skrevet 22. august 2008 #678 Skrevet 22. august 2008 Åhh.. har så lyst på wii nå!! men har samme problemet, for liten stue skikkelig wii lysten altså!! tror det blir wii på ønskelista til jul ja!! hehe Hørtes ut som en goood idé! Jeg har også veeeldig lyst på det.. Skal smiske litt med kjære, hvis jeg begynner nå så kanskje han blir lei av det til jul, så da må han bare kjøpe det til meg
Gjest Miso Skrevet 22. august 2008 #679 Skrevet 22. august 2008 Hørtes ut som en goood idé! Jeg har også veeeldig lyst på det.. Skal smiske litt med kjære, hvis jeg begynner nå så kanskje han blir lei av det til jul, så da må han bare kjøpe det til meg hehe det var en veldig lur ide hihi Kanskje jeg skal kjøre samme taktikk Hadde vært så kult å ha det, kunne invitert venner over på en litt annerledes fest
Gjest Siripiri Skrevet 22. august 2008 #680 Skrevet 22. august 2008 hehe det var en veldig lur ide hihi Kanskje jeg skal kjøre samme taktikk Hadde vært så kult å ha det, kunne invitert venner over på en litt annerledes fest syns den taktikken hørtes veeeldig lur ut Samme her, hadde sikkert vært kjempekos å hatt en slik fest Faktisk ble nyttårsaften vår brukt til både Wii og eyeToy! Det var kjempeskøy!!
Fremhevede innlegg