Gjest Miso Skrevet 26. juli 2008 #561 Skrevet 26. juli 2008 Høres ut som en bra kveld! Fikk du pleid deg selv masse..? Det er så deilig å ha bare seg selv å tenke på i blant, og kunne skjemme seg helt bort! Ha en fortsatt fin helg! Ble ikke så mye pleie, men fikk slappet av og kost masse med pusekatten så på tv og spiste en deilig fruktsalat så på "det spøker" på FEM, hehe, er skikkelig pinglete men må se det fordet Var deilig å få litt tid bare til meg selv, gjøre nøyaktig det jeg selv vil også hadde han det veldig koselig ute, det er jo bra så gjør han det sikkert igjen hehe vet man ikke skal klage på varmen, men det er vaaaaaarmt!!!! :dåne:
Gjest Miso Skrevet 30. juli 2008 #563 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har vært innom vært innom?? innom Domkirken???????
DDuck Skrevet 30. juli 2008 #564 Skrevet 30. juli 2008 (endret) Innom Misoen dumma Endret 30. juli 2008 av dinedama
Gjest madam_mim Skrevet 30. juli 2008 #565 Skrevet 30. juli 2008 er Miso litt bryllupsfokusert eller??
Gjest Miso Skrevet 31. juli 2008 #568 Skrevet 31. juli 2008 Innom Misoen dumma hehe det er alltid koselig at du er innom er Miso litt bryllupsfokusert eller?? litt kanskje
Mazilla Skrevet 1. august 2008 #569 Skrevet 1. august 2008 Her var det mye godt humør ute og gikk! God helg til deg misoen!!
Gjest Miso Skrevet 2. august 2008 #570 Skrevet 2. august 2008 Her var det mye godt humør ute og gikk! God helg til deg misoen!! Gooooood helg Maz :hoppe: hehe, kan ikke ha dårlig humør når man har ferie
Mazilla Skrevet 3. august 2008 #571 Skrevet 3. august 2008 Hvor lenge har du ferie nå da? Har du noen planer for ferien? Ferie er gøy! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:
Gjest Miso Skrevet 5. august 2008 #572 Skrevet 5. august 2008 er en kjapp tur innom for å si hei og ønske alle en fortsatt fin dag og gooood ferie :juhu: Har en liten stopp hjemme etter noen dager hos besteforeldrene mine og feiring av mormors bursdag Idag starter vi på en liten roadtrip mot vestlandet med Bergen som mål :juhu: så får vi se hvor langt vi kommer masse til alle som er innom
Mazilla Skrevet 5. august 2008 #573 Skrevet 5. august 2008 Jeg vil også til Bergen..! Savner den byen allerede gitt... Du får hilse så mye fra meg! Jeg nyter også ferien denne uka, det er utrolig deilig! :juhu: Skulle ønske været var bedre, men ellers er alt bra... Kos deg masse! på misoen
Gjest Miso Skrevet 10. august 2008 #576 Skrevet 10. august 2008 Hei Miso er tilbake etter en fantastisk tur har sett sååå mye flott av den norske naturen, må si at Hardanger absolutt er en favoritt, men vidda, fjorden og fjellene heeelt fantastisk Utrolig vemodig å være tilbake å vite at jeg skal på jobb i morgen Var i hvertfall en utrolig bra ferie, roadtrip blir det nok flere av ja vi har allerede begynt å snakke om en tur neste sommer :juhu: gleder meg veldig Sett steder jeg ikke ville sett ellers, Jondal blant annet mistet siste ferga (var der 21:32 og siste ferge gikk 21:30) hehe, skikkelig spøkelses sted.. merkelig, men koselig sted.. spoooky!!! Nå er da ferien over for min del, mens min kjære har en uke igjen. Neste uke har jeg andre uka med ferie klubb, vil si at jeg ikke er her på dagtid men kommer innom etter jobb Igår var vi innom å hentet katten hos svigers, stakkars svigermor begynner å bli litt stresset over at det snart bare er tre mnd igjen til bryllupet, hun er veldig søt da blir vel en del stress fremover regner jeg med, så vi har mest mulig gjort!! Selv om det var godt med ferie, er det godt å være tilbake.. har jo savnet dere
Mazilla Skrevet 10. august 2008 #577 Skrevet 10. august 2008 :juhu: Misoen er tilbake!! Kjipt at det er slutt på ferien, men vi kan jo håpe på at det blir noen fine og varme sommerkvelder fremover likevel! Her i barteby er det svinkaldt, omtrent som i oktober hjemme, så jeg må nok ønske meg ullundertøy til bursdagen! Høres ut som dere har hatt en finfin tur! Var det noe sted å overnatte i Jondal, eller måtte dere sove i bilen? litt til for at Misoen er tilbake!
Gjest Miso Skrevet 10. august 2008 #578 Skrevet 10. august 2008 :juhu: Misoen er tilbake!! Kjipt at det er slutt på ferien, men vi kan jo håpe på at det blir noen fine og varme sommerkvelder fremover likevel! Her i barteby er det svinkaldt, omtrent som i oktober hjemme, så jeg må nok ønske meg ullundertøy til bursdagen! Høres ut som dere har hatt en finfin tur! Var det noe sted å overnatte i Jondal, eller måtte dere sove i bilen? litt til for at Misoen er tilbake! er tilbake nå kjipt at ferien er over, men som du sier så satser vi på fine og varme sommerkvelder men med dette regnet her så virker det tvilsomt.. men vi håper alltid på Huff da, ikke bra at det er så kaldt!! du får kle deg varmt og drikke mye te varme sokker vi hadde det veldig fint, absolutt idet vi kom kjørende inn på fergeplassen satt det to stykker på ett type vertshus og små lo, de visste nok at det var siste fergen som gikk og at det var veldig morsomt!! etter litt frem og tilbake fikk vi ett rom som var overraskende pent ny oppusset og veldig fint så vi slapp å sove i bilen kunne absolutt ikke klage selv om favoritt stedet var på hardangervidda!! på ett turiststed med turisthytter som heter Dyranut! utrolig deilig luft der, lenge siden noen av oss har sovet såå godt som den natten der godt å være tilbake
LilleEkorn Skrevet 11. august 2008 #580 Skrevet 11. august 2008 Halloooooo Misooooo!!!! Godt å ha deg tilbake!! Så bra at ferien var fin!! Norge er jo et vakkert land Har faktisk overnattet på Dyranut selv, når jeg og kjære gikk på Hardangervidda. Nå går jammen tiden fort!!! Nå er vi snart fruer :rødme:
Fremhevede innlegg