Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

10dollar????

Det er jo bare å slå til :-D

Hvis den ikke blir bra så har du jo bare tapt nesten ingenting :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10dollar????

Det er jo bare å slå til :-D

Hvis den ikke blir bra så har du jo bare tapt nesten ingenting :lur:

:sukk: hadde nok gjort det hvis ikke jeg allerede hadde betalt depositum for kjolen her.. også er den hentet!! Men men, kan heller bruke Ebay for å handle andre ting som er dyrt her i landet :lur: så veier det opp summen og jeg får shoppet på Ebay :lur: :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer arbeidsdagen seg slutten :) snart er det endelig helg :juhu: kan jo ikke annet enn å juble for det :juhu:

Håper alle sammen får en strålende helg i solskinnet og at alle får slappet av og kost seg med sine kjære :)

Vi reiser oppover til kongsvinger for å feire mammas bursdag, den er på søndag men da får jeg en sjanse til å være sammen med besteforeldrene mine og lille bror, samt at søsteren min og niesen skal være med og de skal ha med seg BRUDEKJOLEN :juhu: :juhu: :juhu: gleder meg til å ha den på :danser:

Som sagt, håper alle får en strålende helg :) :)

masse :klemmer: til dere alle sammen :)

:kose:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brudepikekjolen var kjempesøt!! :) Så kult at brudepikene matcher alt det andre!! Skal du ha noe rødt på deg/i buketten eller? (Pardon me hvis du har sagt det tidligere, er litt glemsk i farta..)

Kos deg i helga, men pass på å ikke slite ut kjolen da! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen :)

Da er det mandag og en ny uke er her! Håper alle har hatt en fin og avslappende helg..

Jeg fikk prøvd kjolen, to ganger :hoppe: :hoppe: og den var like fiiiiin :) de som så den syns den var kjempefin og skjønte fort hvorfor jeg hadde valgt den :)

Viste dem også invitasjonene, svarkortene og bordkortene og fikk ikke heeeelt den responsen jeg hadde håpet på.. Var mer sånn "ja, de var jo fine"! men det ble sagt på en sånn uinteressert måte som gjorde meg bare kjempe skuffa.. :sukk:

Kanskje det er jeg som forventet at de skulle syns de var kjempefine og vise litt interesse for bryllupet, men det ble vel snakket om i ca 15 min hele helgen og da følte jeg egentlig at jeg maste om det... :sukk:

Vet at jeg ikke kan forvente at folk skal være super interessert, men jeg ble kjempe skuffet.. Ble skikkelig lei meg faktisk.. :trist:

Bestemte meg for at jeg ikke kommer til å snakke om bryllupet med mindre de spør om noe, vil ikke gjøre meg selv lei meg!

Idag har jeg fri å skal gjøre noe her i heimen, det er ganske på tide.. skal tusle en tur ut etterpå å nyte det fine været mens det er her.. Skal gjøre koselig ting sånn at jeg ikke går å er så trist... :sukk:

ps; Mazilla: brudebuketten er ikke helt bestemt enda, men dekoratøren mente at rødt og hvitt ville bli for harde farger sammen, så jeg vet ikke enda.. Mulig alt det andre er rødt og hvitt mens jeg skiller meg ut :lur:

Kan hende vi pynter med røde og hvite blomster i kirken istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det var litt kjipt at de ikke virka mer interesserte! Du får "plage" oss her inne med detaljer istedet da vettu! :fnise: Jeg vil ihvertfall veldig gjerne høre masse om planlegginga, det er jo en kjempeinspirasjon å lese andres fremgangsmåter og hvordan ting tar form!! :Nikke:

Ha en fin dag med hjemlige sysler! Lurt å gjøre koselige ting for å slippe å være trist! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det var litt kjipt at de ikke virka mer interesserte! Du får "plage" oss her inne med detaljer istedet da vettu! :fnise: Jeg vil ihvertfall veldig gjerne høre masse om planlegginga, det er jo en kjempeinspirasjon å lese andres fremgangsmåter og hvordan ting tar form!! :Nikke:

Ha en fin dag med hjemlige sysler! Lurt å gjøre koselige ting for å slippe å være trist! :klem:

Tusen takk Mazilla :) skal "plage" dere istedet :fnise: det er helt sant det du sier om at det er fint å kunne høre om andres planlegging, det er den beste inspirasjonskilden som er det :fnise::Nikke:

Skal få ta bildet av invitasjonene så kan jeg vise dere :) Takk :) er faktisk litt koselig å ha tid til å pusle litt her hjemme, selv om det frister mest å stikke ut når det er :sol:! Skal en tur ut etterpå :) Håper du får en fin dag videre selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempesikker på at alt er kjempefint jeg Miso!! Og jeg gleder meg masse til å se alt sammen!! Vi vet å sette pris på flott brudestæsj her inne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempesikker på at alt er kjempefint jeg Miso!! Og jeg gleder meg masse til å se alt sammen!! Vi vet å sette pris på flott brudestæsj her inne :fnise:

Tusen takk *siri* :)

Er mye morsommere å vise ting ang bryllupet til noen som også er super interessert i bryllup og som bobler over å snakke om det :sjenert: jeg gjør i hvertfall det... :sjenert:

Tusen takk for oppmunting :) dere er så snille, blir rørt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg tatt bildet av invitasjonen, svarkort og bordkort. Svarkortet ble veldig uskarpt, men gikk tom for batteri på kamera (typisk) så jeg kan ta nytt senere! Jeg er veldig fornøyd med dem, skulle gjerne hatt på monogrammet men det fikk vi ikke til!! ..men de setter vi på konvoluttene istedet :jepp:

Håper det går å se bildene, ikke lastet opp bilder her før så si fra :)

Har også bilder av kjolen, men vil ikke legge de ut her! så hvis noen vil se :sjenert: så bare si fra :jepp:

post-19571-1213032773_thumb.jpg

post-19571-1213032797_thumb.jpg

post-19571-1213032861_thumb.jpg

post-19571-1213032829_thumb.jpg

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt bildet av invitasjonen, svarkort og bordkort. Svarkortet ble veldig uskarpt, men gikk tom for batteri på kamera (typisk) så jeg kan ta nytt senere! Jeg er veldig fornøyd med dem, skulle gjerne hatt på monogrammet men det fikk vi ikke til!! ..men de setter vi på konvoluttene istedet :jepp:

Håper det går å se bildene, ikke lastet opp bilder her før så si fra :)

Har også bilder av kjolen, men vil ikke legge de ut her! så hvis noen vil se :sjenert: så bare si fra :jepp:

post-19571-1213032773_thumb.jpg

post-19571-1213032797_thumb.jpg

post-19571-1213032861_thumb.jpg

post-19571-1213032829_thumb.jpg

De var utrolig nydelige!! Så gjennomførte og fine! (Sånne vil jeg også ha! :fnise:) Har du lagd de selv???

Vil veldig veldig gjerne se kjolen!! :Nikke::jepp::hoppe::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var utrolig nydelige!! Så gjennomførte og fine! (Sånne vil jeg også ha! :fnise:) Har du lagd de selv???

Vil veldig veldig gjerne se kjolen!! :Nikke::jepp::hoppe::)

Hei Mazilla :)

Tusen takk :sjenert: er veldig fornøyd med dem selv, kjolene til brudepikene matcher veldig bra til invitasjonene :) Syns helheten blir veldig bra :juhu:

Vi har ikke laget dem selv, vi fikk dem trykket fra

http://www.optimalprint.no/no-NO

Vi prøvde å lage selv, men ble ikke fornøyde med noen av forslagene å så fant vi denne siden som ikke var avskrekkende dyr! :juhu:

Hvis du sender meg mail adressen din så sender jeg deg bilder av kjolen :)

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jøss!!! synes de var kjempefine jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men kjenner til det med lite begeistring.. men er godt du har oss som bare eeeeelsker bryllupssnakk!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss!!! synes de var kjempefine jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men kjenner til det med lite begeistring.. men er godt du har oss som bare eeeeelsker bryllupssnakk!!! :fnise:

Tusen takk :) :)

Ja det er godt vi har hverandre som vi kan dele ting med :jepp: er ingen vits i å dele ting med de som ikke bryr seg eller er interessert...

eeeeeeeeelsker bryllupssnakk selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sender meg mail adressen din så sender jeg deg bilder av kjolen :)

Sendte deg pm nå! :)

Den sida dere bestilte fra må jeg sjekke ut forresten! Liker alt som ikke er avskrekkende dyrt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte deg pm nå! :)

Den sida dere bestilte fra må jeg sjekke ut forresten! Liker alt som ikke er avskrekkende dyrt! :fnise:

så det :) skal sende deg mail når jeg ikke har min kjære på pcn ved siden av :fnise: liker å vise frem kjolen :sjenert:

De hadde mye fint der :) så det er absolutt verdt en titt!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...