Mazilla Skrevet 29. august 2008 #781 Skrevet 29. august 2008 Burde skjønt at Misomannen og ÆlenPærlen var for gode til å være sanne ja..!
Gjest Siripiri Skrevet 31. august 2008 #788 Skrevet 31. august 2008 Hei Dina min DinE Når hun var liten ble hun kalt Dine Bedutt, pappa sin gutt Forresten, på Misoen!
DDuck Skrevet 31. august 2008 #790 Skrevet 31. august 2008 Det er riktig ja Dine Bedutt, pappa sin gutt
Mazilla Skrevet 1. september 2008 #791 Skrevet 1. september 2008 (endret) Pappa sin "gutt"? :klø: Hatt en fin helg, misomin? Bare innom her med en mandags før jeg går avsted til biblioteket og leker flittig student! :lese: Endret 1. september 2008 av Mazilla
Gjest Miso Skrevet 1. september 2008 #792 Skrevet 1. september 2008 Idag er det altså 1 september!! det er dagen når svarfristen for bryllupsinvitasjonene går ut!! enn så lenge er det en god del som ikke har svart, og de har hatt goood tid på seg!! De aller fleste er vel kanskje ikke klar over at det har blitt september allerede, men de henger kanskje fast i sommer modus enda.. Vi har så langt: kommer : 42 kommer ikke : 3 vi diskuterte det igår å skal gi folk frem til onsdag før vi begynner å mase litt, kan jo hende folk sendte det i helgen eller at noen sender idag, man vet jo aldri men syns nå en frist er en frist jeg da På fredag kom smykkene jeg bestilte, de var ikke helt som på bildet!! kjedet var liksom litt mindre enn jeg fikk inntrykk av! Fortsatt utrolig fiiint, men må prøve dem med kjolen før jeg vet om det passer ordentlig. skal prøve å få gjort det i ettermiddag! Da skal jeg ha med meg kjære ut å levere en bursdagspresang til den ene brudepiken vår som hadde bursdag på lørdag, å samtidig få kjæres forlover til å skrive under på forlover erklæringen så vi får sendt den. Har fått ordnet med kurver til toalettene, og bestemt at vi pynter dem med en liten bukett hvite roser, samme som bukettene til brudepikene antagelig blir! Hadde tenkt perler, men det ble ikke fint! Det skjer litt på bryllupsfronten fremover, merker at nervene begynner så smått å dukke opp og sommerfuglene har en type påbegynnende liten fest i magen min 12 september skal vi på dansekurs, det blir moro skal få øvd inn en kul start på brudevalsen, samt øve litt på en kul sving så vi ikke går rundt i firkant, men virkelig kan imponere tar ett swing og salsa kurs samtidig her skal der danses idag har jeg fri å skal se om jeg får gjort litt allerede satt på en vaskemarskin med klær skal prøve å få gjort noe, men får se hvor lenge lysten blir værende er så mange andre ting som frister mer gitt
Gjest Miso Skrevet 1. september 2008 #793 Skrevet 1. september 2008 Pappa sin "gutt"? :klø: Hatt en fin helg, misomin? Bare innom her med en mandags før jeg går avsted til biblioteket og leker flittig student! :lese: Hei Mazzimin god mandags morgen Så flink du er som leser flinkingen altså ja da, jeg har hatt en fin helg hadde besøk av søsteren min og niesen fra fredag til lørdag, fredag kveld var kjære barnevakt så jeg og søs dro en tur å tok ett par øl Så passet vi lille solstrålene fra lørdag til søndag mens foreldrene fikk litt tid til seg selv og var på fest kjempekoselig å ha lille nurket her og kose masse hun er ikke akkurat så liten lenger da, 9 mnd å har begynt å åle seg langs gulvet, hehe katta vår er ikke akkurat så happy for det gitt Igår leverte vi lillemor å så sovnet jeg når vi kom hjem, sov fra 15:00 til ca 17:00, ikke helt vant til å ha babyer her!! men det var utrolig koselig å få litt tid sammen med henne, tante og onkel koste seg stort hva med deg Mazzimin, hatt en fin helg?
Gjest Miso Skrevet 1. september 2008 #794 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer! takk takk BananaFurby koselig at du er innom dagboken min
Mazilla Skrevet 1. september 2008 #795 Skrevet 1. september 2008 Hatt en finfin helg jeg! Masse tid med han godeste, og det er jo koselig! Klarer du passe niesa di uten å få altfor lyst til å lage en liten kusine eller fetter til ho da? Jeg synes forresten det er rart med folk som utsetter helt til svarfristen (eller etter!) med å svare på en bryllupsinvitasjon! Man vet jo gjerne lenge i forveien om man har mulighet til å komme, så da er det jo ikke noe poeng i å utsette å svare! Håper dere får resten av svara i løpet av dagen, eller i det minste at dere slipper å mase på for mange! Enig med deg i at en frist er en frist, men det er jo kanskje litt vanskelig å nekte familie og venner å komme i bryllupet fordi de var for sene med å svare! Tøffe dere som skal på dansekurs! Vi vurderer det samme, men får se.. Han godeste går nemlig på skole med en kjent danser som har sagt at han kanskje skal sette opp noen kurs på skolen! (Nå hadde det passa skikkelig godt med en :juhu:!!) Blir sikkert stilig med en litt alternativ bryllupsdans! Jeg har allerede kjøpt kurver til toalettene jeg.. Ikke innholdet da, men kurvene er i boks for lengst! Var så redd for at de fine jeg hadde sett plutselig skulle forsvinne fra butikkene... Høres fint ut å pynte de med blomster! Får se hva vi gjør, men jeg tror ihvertfall vi skal knytte noen bånd i fargene vi velger rundt.. Kurvene er hvite, og med bånd rundt tror jeg det kan bli riktig så fint! Oi oi, laaaangt innlegg jo! Sånn går det når man egentlig skal på biblioteket og være flink!
DDuck Skrevet 1. september 2008 #796 Skrevet 1. september 2008 Pappa sin "gutt"? :klø: Han ønsket seg vel gutt... Også rimer det på bedutt... Så da ble det bare sånn Men jeg er glad i kallenavnet mitt jeg selv om det antyder en liten form for tvekjønnethet
Gjest Miso Skrevet 1. september 2008 #797 Skrevet 1. september 2008 Hadde vært fint om folk svarte før fristen, som du sier så vet folk om de kan eller ikke! For en bryllupsinvitasjon får man jo i rimlig god tid kan man si.. men vi får se, får gi dem ut dagen og tirsdag!! selv om jeg har en følelse av at det blir noen ringerunder.. Har lett lenge etter kurver, å fant dem endelig ville ha noen jeg kunne bruke etter bryllupet også å det kan jeg med disse veldig fine, men det passet ikke med bånd eller noe rundt. Ble for rotetet, dumt å klæsje noe på som ikke passer, må jo matche men det blir garantert stilig når man bruker samme farge som ellers i bryllupet Det var super kos å passe henne, har hatt henne på en overnatting tidligere så dette var andre gangen, gikk så bra så uvant å stå opp om natta, men det venner man seg jo til! Når det gjelder små kusiner eller fettere så kommer de når de kommer, stresser ikke med det! Vil ha bryllupet over før noe er på gang og litt tid som nygift er fint liksom, tid med bare oss to :rødme: men hadde vært koselig med en liten en da hva med deg, planer om småtasser etter bryllupet? blir det en dagbok fra Mazzi etter bryllupet??
Gjest Miso Skrevet 1. september 2008 #799 Skrevet 1. september 2008 med det andre da?? når tror du det kommer en minidina??
DDuck Skrevet 1. september 2008 #800 Skrevet 1. september 2008 Det blir nok en stund til Ikke bare bare å drive en salong alene og være hjemme med baby Jeg må ansette noen eller finne en annen lur løsning på det....
Fremhevede innlegg