Gjest Siripiri Skrevet 28. august 2008 #741 Skrevet 28. august 2008 Fantastisk nydelig var begge to!! :-D :dåne: Slikt diadem kunne jeg også tenkt meg
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #742 Skrevet 28. august 2008 Fantastisk nydelig var begge to!! :-D :dåne: Slikt diadem kunne jeg også tenkt meg de har mye fint der masse nydelige smykker, falt for kjedet med en gang jeg så det!! håper bare det passer til kjolen
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #746 Skrevet 28. august 2008 Japp! Ååååh Miso jeg har så lyst på og Kjenner problemet det frister veldig!! Må rett og slett være streng mot seg selv, det er jeg!! gitt meg selv lov til å spise litt sjokolade i helgen, men ikke i uka!! vanskelig når det står en skål med twist på stua men prøver å holde fokusen på bryllupet og at jeg vil føle meg suuuper bra det funker! skulle ønske jeg begynte tidligere!! Prøv å heller velge noe annet i uka, som frukt og juice og så kan du spise litt sjokolade i helgen verdt ett forsøk!! skal du trene idag?? Har satt meg tre dager i uka, denne uka er det tirsdag, idag og imorgen!! vi kan lage en treningsdagbok så hjelpe hverandre
DDuck Skrevet 28. august 2008 #747 Skrevet 28. august 2008 Ja jeg og Luna_82 skal i dag Vi har trent sammen siden i april
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #748 Skrevet 28. august 2008 Ja jeg og Luna_82 skal i dag Vi har trent sammen siden i april så bra så flinke dere er da trener vi sammen da skal trene idag 17:00-18:00
Mazilla Skrevet 28. august 2008 #749 Skrevet 28. august 2008 Miso! :juhu: Nå åpner du, så nå må du legge bort ipoden!
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #750 Skrevet 28. august 2008 Miso! :juhu: Nå åpner du, så nå må du legge bort ipoden! Mazzi :juhu: ja nå er det slutt på dansingen på gulvet her på tide å slippe inn folk.. ingen som ventet, da kan jeg nynne litt for meg selv så lenge
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #752 Skrevet 28. august 2008 Nå kan du danse på bordet istedet..? stakkars de som kommer inn da og ser meg danse på bordet kan jo bare si at sjefen er borte, da skjønner de sikkert at jeg feirer
Mazilla Skrevet 28. august 2008 #753 Skrevet 28. august 2008 Ikke tenk så mye på hva andre tror om deg! Mye gøyere å bare gjøre det man har lyst til!
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #754 Skrevet 28. august 2008 Ikke tenk så mye på hva andre tror om deg! Mye gøyere å bare gjøre det man har lyst til! sant er nok ikke så flink til det skulle ønske jeg var litt flinkere til å gi blaffen i hva andre syns
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #757 Skrevet 28. august 2008 Da er det ca en halv time igjen å så setter jeg nesa hjemmover en liten tur for å skifte skal treffe PT kl 17:00!! gleder meg er nok innom iløpet av kvelden til alle jentene mine
Mazilla Skrevet 28. august 2008 #758 Skrevet 28. august 2008 I skrivende stund er misoen flink og trener med PTen sin... Håper du blir helt utslitt og musklene popper opp!
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #759 Skrevet 28. august 2008 I skrivende stund er misoen flink og trener med PTen sin... Håper du blir helt utslitt og musklene popper opp! Er tilbake etter trening og handling, er heelt ødelgt i armene, beklager eventuelle skrivefeiler er utrolig sliten, hun er kjempeflink og sliter meg skikkelig ut.. noe som er bra hehe!! det morsomste er at hun sa at hun kunne se resultater i armene mine :juhu: :juhu: Når hun pekte på det så jeg det også, så musklene mine driver å popper opp :hoppe: Fikk en øvelse for magen også, er skikkelig støl der det er jo en bra ting Så da er det på`n igjen i morgen tidlig før jobb!! blir litt mat å så tidlig til sengs ja
Gjest Siripiri Skrevet 28. august 2008 #760 Skrevet 28. august 2008 Heisann alle piene! Så flinke dere er å Kan ikke du bli min PT Miso?? Sånn over nettet Vil også være støl og se forskjell på kroppen... Så hiver jeg meg på den :danser: til alle!
Fremhevede innlegg