Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Fremhevede innlegg

Gjest Siripiri
Skrevet

Fantastisk nydelig var begge to!! :-D :dåne:

Slikt diadem kunne jeg også tenkt meg :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fantastisk nydelig var begge to!! :-D :dåne:

Slikt diadem kunne jeg også tenkt meg :jepp:

de har mye fint der :jepp: masse nydelige smykker, falt for kjedet med en gang jeg så det!! håper bare det passer til kjolen :fnise:

Skrevet

Japp!

Ååååh Miso jeg har så lyst på :perebrus: og :sjokolade::sukk:

Skrevet
Japp!

Ååååh Miso jeg har så lyst på :perebrus: og :sjokolade::sukk:

Kjenner problemet :sukk: det frister veldig!! Må rett og slett være streng mot seg selv, det er jeg!! gitt meg selv lov til å spise litt sjokolade i helgen, men ikke i uka!! vanskelig når det står en skål med twist på stua :sukk: men prøver å holde fokusen på bryllupet og at jeg vil føle meg suuuper bra :jepp: det funker! skulle ønske jeg begynte tidligere!! Prøv å heller velge noe annet i uka, som frukt og juice og så kan du spise litt sjokolade i helgen :) verdt ett forsøk!! skal du trene idag?? Har satt meg tre dager i uka, denne uka er det tirsdag, idag og imorgen!!

vi kan lage en treningsdagbok så hjelpe hverandre :jepp:

Skrevet

Ja jeg og Luna_82 skal i dag :Nikke: Vi har trent sammen siden i april :)

Skrevet
Ja jeg og Luna_82 skal i dag :Nikke: Vi har trent sammen siden i april :)

så bra :jepp: så flinke dere er :jepp:

da trener vi sammen da :fnise: skal trene idag 17:00-18:00 :trene:

Skrevet

Miso! :juhu:

Nå åpner du, så nå må du legge bort ipoden! :fnise:

Skrevet
Miso! :juhu:

Nå åpner du, så nå må du legge bort ipoden! :fnise:

Mazzi :juhu:

:sukk: ja nå er det slutt på dansingen på gulvet her :skratte: på tide å slippe inn folk.. ingen som ventet, da kan jeg nynne litt for meg selv så lenge :fnise:

Skrevet

Nå kan du danse på bordet istedet..? :Nikke:

Skrevet
Nå kan du danse på bordet istedet..? :Nikke:

:skratte: stakkars de som kommer inn da og ser meg danse på bordet :skratte: kan jo bare si at sjefen er borte, da skjønner de sikkert at jeg feirer :fnise:

Skrevet

Ikke tenk så mye på hva andre tror om deg! Mye gøyere å bare gjøre det man har lyst til! :jepp:

Skrevet
Ikke tenk så mye på hva andre tror om deg! Mye gøyere å bare gjøre det man har lyst til! :jepp:

sant :jepp: er nok ikke så flink til det :sjenert: skulle ønske jeg var litt flinkere til å gi blaffen i hva andre syns :sukk:

Skrevet

Da er det ca en halv time igjen å så setter jeg nesa hjemmover en liten tur for å skifte :) skal treffe PT kl 17:00!! gleder meg :)

er nok innom iløpet av kvelden :kose: til alle jentene mine :jepp:

Skrevet

I skrivende stund er misoen flink og trener med PTen sin... :Nikke:

Håper du blir helt utslitt og musklene popper opp! :ler:

Skrevet
I skrivende stund er misoen flink og trener med PTen sin... :Nikke:

Håper du blir helt utslitt og musklene popper opp! :ler:

Er tilbake etter trening og handling, er heelt ødelgt i armene, beklager eventuelle skrivefeiler :fnise: er utrolig sliten, hun er kjempeflink og sliter meg skikkelig ut.. noe som er bra :) hehe!! det morsomste er at hun sa at hun kunne se resultater i armene mine :juhu: :juhu: Når hun pekte på det så jeg det også, så musklene mine driver å popper opp :hoppe: :hoppe:

Fikk en øvelse for magen også, er skikkelig støl der :hoppe: det er jo en bra ting :fnise:

Så da er det på`n igjen i morgen tidlig før jobb!! blir litt mat å så tidlig til sengs ja :fnise:

Gjest Siripiri
Skrevet

Heisann :vinke: alle piene! :klemmer:

Så flinke dere er å :trene::jepp:

Kan ikke du bli min PT Miso?? :fnise: Sånn over nettet :hoho:

Vil også være støl og se forskjell på kroppen...

Så hiver jeg meg på den :danser: :danser: :danser:

:kose: til alle! ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...