Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Fant ett utroooolig fint der :jepp: falt med en gang, bare prøve å finne ut om det passer til kjolen :fnise: har jo perler på kjolen, så det kan være i pynten! men vil ha noe som glitrer litt :lur: fant ett utrolig nydelig kjede, hva syns du:

http://www.abelone.no/component/page,shop....mart/Itemid,26/

og denne tiaraen:

http://www.abelone.no/component/page,shop....mart/Itemid,26/

svar helt ærlig!! var det for glorete??

Endret av Miso
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhhh :rødme: det var sååå utrolig nyyyydelig :rødme: helt utrolig nydelig :rødme:

helt nydelig var den :jepp: har du halssmykke som matcher?

dumt de er utsolgt :sjenert:

Skrevet (endret)
Åhhhh :rødme: det var sååå utrolig nyyyydelig :rødme: helt utrolig nydelig :rødme:

helt nydelig var den :jepp: har du halssmykke som matcher?

dumt de er utsolgt :sjenert:

:rødme: ikke sant det er fint :) jeg har ikke halssmykke i samme type, men det er ganske enkelt, ganske likt dette : http://www.lisenett.no/smykker/s1.htm med strass og perler. Tror du ikke det passer fint sammen?

Endret av LilleEkorn
Skrevet
:rødme: ikke sant det er fint :) jeg har ikke halssmykke i samme type, men det er ganske enkelt, ganske likt dette : http://www.lisenett.no/smykker/s1.htm med strass og perler. Tror du ikke det passer fint sammen?

Det var utrolig nydelig :rødme: du kommer til å bli så nydelig :) de passer helt klart sammen :jepp:

fant denne også, syns det var veldig fint :) hehe, nå finner jeg mange så det er vanskelig å velge :fnise:

http://www.abelone.no/component/page,shop....id,26/vmcchk,1/

Skrevet

Kjempefint :rødme: det er neimen ikke lett å velge... :sjenert: Du kommer til å bli såå nydelig uansett miso!!

Skrevet
Kjempefint :rødme: det er neimen ikke lett å velge... :sjenert: Du kommer til å bli såå nydelig uansett miso!!

:rødme: så søt du er :rødme: det ingen tvil om at vi blir nydelige bruder :):hjerter_rundt: spent på hva våre kjære sier når de ser oss :jepp:

Skrevet (endret)

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Bryllupsreisen er bestilt :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

:sol: :sol: :sol: :sol:

Endret av Miso
Skrevet

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

for bryllupsreise!!! Hvor og når?

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Skrevet

Oi!!! Fortell, fortell!!! :hoppe:

Skrevet (endret)

Etter mye frem og tilbake om vi i det hele tatt skulle reise bort etter bryllupet, bestemte vi oss for at vi virkelig fortjener å reise vekk fra alt og bare vært nygifte :rødme: eneste kriteriet var at flyet skulle gå fra rygge, så sparer vi tid og penger! Vi ville ha varme og sol og ville ett stykke vekk :jepp:

så den 16 november kl 15:55 setter vi oss på flyet til Tenerife :juhu: en deilig uke med sol, varme, bading og :lur: Gleder meg så utrolig til å få reist bort og nyte litt tid sammen med kjære :rødme: Vi skal prøve å få reist på en bryllupsreise nr 2 i mars/april og da for to uker, derfor blir det bare en uke nå! men bare det blir nyyydelig :juhu: Så kjære bestilte turen igår kveld, så nå er den på plass :juhu: :juhu: :juhu:

:danser: gleder meg gleder meg :danser:

Endret av Miso
Skrevet (endret)

BLÅ - FERDIG

RØD - IKKE FERDIG

GRØNN -UNDER PLANLEGGING

BRYLLUPSLISTE :

dato - 15.11. 2008

kirke - Fredrikstad domkirke - vielse er 15:00

lokaler - røde kors selskapslokaler

prest - ringe kirken i begynnelsen av oktober

Toastmaster - svogern (huske å ta med gjestebok til lokalet)

Forlovere - min søster og hans barndomskamerat

Fotograf - møte i okt/nov - skrive ut bildeliste

Trompet i kirken

Musikk innslag

Inngang og utgangs marsj

Plassering i kirken

Inngang i kirken

Salmer

Tekst

Tekstleser

Bånd til lysestake (hvitt)

Til å dele ut kirkeprogram - min fetter og hans kjæreste

Pynting av kirken - kvelden før (brud og brudgom) legge igjen gjestebok

Blomster:

Ta kontakt med leverandør i september

- brudebukett

- knapphullsblomster (x 3)

- blomster i kirken - SENDT MAIL! svigermor lager små buketter med hvite

roser, noe grønt og med perler i. Lage prøve bukett selv!

Kake:

Ta kontakt med leverandør for bryllupskake i september/oktober

- de andre kakene : mamma og svigermor (4 eller 5)

- finne ut hvilke andre kaker som skal bakes.

Ønskeliste: - på god vei - sliter med å finne pen servise

Klær :

Brud:

- Brudekjole

- slør

- sko/støvletter

- jakke

- undertøy - strømper (ekstra par), korsett, (bh?) truse.

- underskjørt

- strømpebånd

- parfyme

- smykker (hårpynt- tiara, kjede, armbånd) Mulig på plass

Brudgom:

- smoking/sjakett

- undertøy

- sokker

- parfyme

- frakk (?)

- sko

Brudepikene:-

kjolene

- strømper

- jakker

- sko

- smykker/ hårpynt

- små buketter av hvite roser, lage selv

Annen pynt:

- fakler utenfor kirke

- flyte lys på flygelet i kirken (Løiten lys)

- fakler utenfor lokalet

- bånd til bilen.

-Invitasjon SENDT 23 juli 08

- Bordkort

- Svarkort SENDT 23 juli 08

- Kirkeprogram - bestilles i oktober

- Veibeskrivelse - bestilles i juni

- Meny - bestille i oktober

- Takkekort - prate med fotograf

- Info om gjester - på begynt, må innhente bilder.

- bestille frisør

- bestille sminke

- bestemme frisyre

- bestemme og bestille bryllupsreise BESTILT

Lokalet:

- kontakte lokalet i oktober - sette samme fedig meny

- gjennomgang

- kjøpe fakler

- kjøpe snakcks

- kjøpe inn til gaveåpning (tape, nummerklistremerker, bok, penner)

- kjøpe kurver til toaletter + innhold

- kjøpe gjestebok

- Ordne bordplan og bordkort - levere dagen før

- Musikk - brudgom ordner

- Musikk til brudevals

- sende alt av papirer

- prøvingspapirer + forlover erklæring

- navnendrings papirer

- filming? - kjøpe videokamera?

- Starte dansekurs - august

- øve hardt på brudevals

- velpleie noen dager før - avslappning

- få godkjent ting til kirken av prest

- sjekke alle bestillinger

- tilpasse kjolen - levere kjolen tre uker før bryllupet

- generalprøve

fortsatt mye rødt, men det minker sakte men sikkert :) absolutt ett godt tegn det :)

sitter på jobbv og kjeder meg, så da bruker jeg tiden på noe fornuftig, nemlig bryllupet :) :)

Endret av Miso
Skrevet

Nå er jeg stolt av meg selv :jepp:

Sliter veldig med å komme i gang med trening, og jeg vil vøre i bedre form til den store dagen. Så oppdaget jeg at stedet der jeg trener har personlige trenere som legger opp ett opplegg til hver enkelt, og følger opp. Sendte nettopp en mail og spurte om dette og forklarte hvorfor :) Tror det blir mye lettere når jeg har noen som "dytter" meg litt :) gruer meg, men vil komme i bedre form til dagen og til en uke i bikini på Tenerife :lur:

veldig stolt nå :jepp:

Skrevet

Oi! Jeg er imponert! Du er effektiv altså! Og du er ikke alene om prosjekt trening, for å si det sånn! Må se å få kommet i gang når høsten kommer... (Utsettelse, jada jada...) Stå på!! :)

Skrevet
Oi! Jeg er imponert! Du er effektiv altså! Og du er ikke alene om prosjekt trening, for å si det sånn! Må se å få kommet i gang når høsten kommer... (Utsettelse, jada jada...) Stå på!! :)

Takk :) har fått litt motivasjon til å gjøre bryllupsting igjen, med en mamma som ikke er spes interessert så blir man litt skuffet og såret.. men nå nærmer det seg jo raskt, så her er det bare å henge i :) Kjære hjelper til med bryllupet da også har jeg en flott søster/forlover som holder ut med maset mitt :fnise: også har jeg dere :juhu: :juhu: :juhu: hadde ikke klart meg uten dere altså :sjenert: go`jentene :jepp::kose:

Når det gjelder trening fant jeg ut at jeg trenger hjelp, det er så enkelt. For å i det hele tatt komme i gang skal jeg legge litt penger i det å ta totalt 10 timer med personlig trener som hjelper meg med å sette opp opplegg og følger opp! Setter igang etter ferien, tre mnd med hardtrening :trene: Vil føle meg bedre til den store dagen og fant ut at dette er måten jeg klarer å komme i gang på.. kjører forbi treninga hver dag og tenker "hmm...tar det imorgen!" eller ".oi, kjørte rett forbi gitt...jaja" Kaller det en liten investering for å se bra ut i bikini på bryllupsreisen :lur::fnise:

Vi får backe hverandre opp, så går dette vet du :) skal spørre deg etter ferien jeg hvordan det går med treningen :lur:

Skrevet (endret)

FERIE :sol: FERIE :sol: FERIE :sol:

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Endret av Miso
Skrevet
:kyss:

:kyss: ha en strålende ferie :juhu: koooos deg masse :jepp:

Skrevet

Da er det fredag kveld og det er endelig ferie :juhu: merker at dette trenger jeg :jepp: Kjære er ute å tar noen øl sammen med en kamerat, han som skal være forlover :) så jeg sitter nå hjemme og lurer på hva jeg skal finne på.. :klø: ikke så ofte jeg har leiligheten for meg selv så kanskje greit å utnytte dette som best jeg kan :fnise: ansiktsmaske, fotbad you name it :fnise:

har sittet å tenkt på brudeutstyret i hele dag!! tror jeg har bestemt meg for halssmykke, så nå er utfordringen å finne diamen og armbånd som matcher!! ikke lett :riste: skulle gjerne hatt ett sett, men det hadde de ikke!! får bare lete videre! Er også på jakt etter jakke som jeg kan ha over brudekjolen, så hvis noen har noen tips eller linker til sider som har dette er det en kjempe hjelp :jepp:

Håper alle har en fiiiin fredagskveld og nyyyter sommer varmen :sol:

:kose: til alle :)

Skrevet

Høres ut som en bra kveld! :jepp: Fikk du pleid deg selv masse..? Det er så deilig å ha bare seg selv å tenke på i blant, og kunne skjemme seg helt bort! :)

Ha en fortsatt fin helg! :sol:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...