Voyage Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jeg er sammen med en mann fra Tsjekkia. Jeg vet at bakgrunnen hans er noe grumsete, og han er nektet innpass i Belgia og Nederland. Jeg er villig til glemme dette siden han er så ærlig og fortelle meg det. Jeg har hatt ubeskyttet sex med ham, og er selvfølgelig blitt gravid. Dette er ikke min drøm akkurat, men han lover at han skal være en god far og ta vare på barnet dersom jeg vil ha det. Men jeg klarer ikke glemme at han forteller meg at for noen uker siden lå han med sine "fucking good friends" som han ringer til når han vil ha sex. For meg er dette veldig rart, og hvordan kan jeg vite at han ikke har kone og barn i et annet land? Han bruker sjelden og aldri kondom, men har testet seg for min del (jeg også har testet meg) og han har ingen kjønnssykdommer. Han sier han har ligget med rundt 70 stykker og før brukte han kun og drikke, ha sex og bruke narko. Aldri jobbe. Vi begge er rundt 30 år, så å ha sexvenner er vel ikke normalt? Idag sier han at han skal på fisketur, men blir borte til søndag. Hvordan kan jeg vite at han ikke ligger med noen? Er det normalt å være så lenge borte? han sa han skulle fiske til lørdag, og på kvelden skulle han være hos en kamerat.. Av venner har jeg fått vite at han kjører rundt på ung damer (rundt 18 kanskje) og han er mye borte på kvelden. Vi bor ikke sammen, men han kommer hit når han har tid. Jeg får ikke lov å besøke ham fordi han sier han bor i et høl sammen med en venn og kjæresten hans. Hvorfor får jeg ikke lov å se hvordan han bor? Fordi han drar andre damer dit eller bor de i et narko reir? Er ikke dette litt rart? Har jeg grunn til å være sjalu?
absinthia Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 (endret) Jeg for min del, synes det høres ut som om du har mer behov for å løpe langt bort fra denne mannen, enn å være sjalu. Endret 11. april 2008 av absinthia
skogmusa Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Tror kansje jeg hadde droppet den mannen ja.
Rosalind Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg vet ikke hvor lenge dere har "vært sammen", men synes du det er riktig å lage barn med en du aldri har vært hjemme hos eller møtt vennene til? Enig med Absinthia.
IloveNY Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jeg håper for din skyld at dette er en spøk! For hvis det var meg i denne situasjonen hadde jeg rett og slett vært litt flau over å være gravid med denne mannens barn...
Gjest Gjest-M- Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Unnskyld meg, men jeg lurer på hva du tenker på? Stakkars barn, sier jeg...
kospia Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Jeg har ikke klart å leve med en slik mann........hadde droppet han var jeg deg, du fortjener bedre.
Alice Ayres Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Jeg for min del, synes det høres ut som om du har mer behov for å løpe langt bort fra denne mannen, enn å være sjalu. Amen.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Abort etterfulgt av lobotomi synes å være veikartet her!
Gjest Gjest_voyage_* Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Amen. Ja og nå vil han ikke svare på meldinger heller.. Herregud.. Stakkers unge.. Får vel heller bli father unknown på den ungen tror jeg.. Sånn er det å være dum og forelsket..
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 Vær så snill. Kjære deg. Spar deg selv for mange vonde år. Jeg har en søster som sitter i den situasjonen du mest sannsynlig vil ende i om noen år om du ikke kutter ut denne mannen. Og det er ikke pent. Hun har et forferdelig liv, og har det utrolig tungt. Det er bedre å vente med barn til du finner en du elsker, som elsker deg tilbake. Du kjenner ikke denne mannen, og for å være helt ærlig, så tror jeg ikke du vil lære han å kjenne heller. Det vil ikke gjøre noe godt. Det at han ikke ønsker å vise deg hvor han bor sier mer enn du trenger å vite...
Gjest Gjest-M- Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 Ja og nå vil han ikke svare på meldinger heller.. Herregud.. Stakkers unge.. Får vel heller bli father unknown på den ungen tror jeg.. Sånn er det å være dum og forelsket.. Hvis denne tråden er seriøs, lurer jeg veldig på hvor dum du egentlig er? Og jeg lurer også på hvordan det er mulig å være forelsket i en sånn mann?
Gjest Gjest_maria_* Skrevet 11. april 2008 #13 Skrevet 11. april 2008 Ja og nå vil han ikke svare på meldinger heller.. Herregud.. Stakkers unge.. Får vel heller bli father unknown på den ungen tror jeg.. Sånn er det å være dum og forelsket.. Father unknown? Det er dessverre ikke så enkelt... Får du et barn med han, uten at dere er i et forhold, så risikerer du høyst sannsynlig å gå mange vonde rettsaker i møte... Han vil kanskje ikke gi uttrykk for å gjøre så mye nå. Men når barnet først er kommet til verden så står han der med rettspapirene i hendene. Du burde VIRKELIG tenke deg om hva du går inn i. Dette er noe som vil forandre hele livet ditt. Og det er nok ikke like rosenrødt som du kan tro. Dessverre, men drittsekker har også rett til å besøke barnet sitt...
Voyage Skrevet 12. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 12. april 2008 Father unknown? Det er dessverre ikke så enkelt... Får du et barn med han, uten at dere er i et forhold, så risikerer du høyst sannsynlig å gå mange vonde rettsaker i møte... Han vil kanskje ikke gi uttrykk for å gjøre så mye nå. Men når barnet først er kommet til verden så står han der med rettspapirene i hendene. Du burde VIRKELIG tenke deg om hva du går inn i. Dette er noe som vil forandre hele livet ditt. Og det er nok ikke like rosenrødt som du kan tro. Dessverre, men drittsekker har også rett til å besøke barnet sitt... Men dersom jeg skriver at en annen er far da? Med hans fortid er det vel umulig at han får foreldre retten.. Skal aldri si aldri, men.. jeg vet at livet mitt nå er helt hotel cæsar, det er derfor jeg skriver her for jeg trenger hjelp. jeg har snakket med vennene mine og de er enig med meg, at han er en jæ... Men problemet er at jeg ikke har lyst å ta abort heller. Men har ikke lyst å ende opp med at barnet blir kidnappet heller.. Hører alltid sånne skrekk historier hele tiden. Jeg vet ikke om dette er billetten til å få oppholdstillatelse. Jeg vet ikke hvilke rettigheter sånne utlendinger har jeg..
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #15 Skrevet 12. april 2008 Men dersom jeg skriver at en annen er far da? Med hans fortid er det vel umulig at han får foreldre retten.. Skal aldri si aldri, men.. jeg vet at livet mitt nå er helt hotel cæsar, det er derfor jeg skriver her for jeg trenger hjelp. jeg har snakket med vennene mine og de er enig med meg, at han er en jæ... Men problemet er at jeg ikke har lyst å ta abort heller. Men har ikke lyst å ende opp med at barnet blir kidnappet heller.. Hører alltid sånne skrekk historier hele tiden. Jeg vet ikke om dette er billetten til å få oppholdstillatelse. Jeg vet ikke hvilke rettigheter sånne utlendinger har jeg.. Tror ikke dette er noen billett til oppholdstillatelse, så lenge han ikke har kontakt med barnet, og det kan han jo ikke så lenge barnet ligger i magen din... Det beste du kan gjøre er å kutte kontakten med han totalt, evt flytte hvis det må til.... Og så prøve å skape et liv for deg og barnet ditt, og se om du finner en snill og normal mann. Alternativt kan du jo ta abort, men det høres ikke ut som du vil det. Denne fyren høres ikke ut til å være ressurssterk på en slik måte at han kan klare å forfølge deg med juridise krav. Han høres mer ut som en fyr som springer den veien pikken peker. Sannsynlig har han hendene fulle med å få tilfredsstillt sine egne behov. Hvis du velger å bære fram barnet, håper jeg du klarer å finne en annen farsfigur til barnet, i en venn/slektning eller ny kjæreste:)
Gjest Hallo!! Skrevet 12. april 2008 #16 Skrevet 12. april 2008 Det lureste du gjør nå, er å komme deg vekk fra han. Hvis du ikke har kontakt og du så om et halvt års tid får et barn uten å si noe til ham, kan du ta vare på barnet selv og gi det et godt liv. Da bare lar du være å oppgi navn på barnefar. Hvis du har kontakt med han og han skjønner at det er hans barn, kan du risikere at han krever blodprøve. Når han så ser at det er hans barn, kommer han med krav mot deg. Da vil han ha samvær med barnet osv. Det er jo tydelig at dette er en mann som driver med noe kriminelt. Han er nektet innreise i to land! Klart han driver med noe her også. Det er også tydelig at han har flere damer enn deg. Hvorfor vil du ha han?
Gjest Gjest-M- Skrevet 12. april 2008 #17 Skrevet 12. april 2008 Skjer virkelig sånne ting i dagens samfunn? Er norske kvinner så blåst i hodet at de blir gravide med slike menn, og attpåtil mener de er forelsket i dem? Å mene at sitt eget liv er som Hotel Cæsar, tilsier jo at man bør gjøre dramatiske endringer i sin livsførsel og sine valg. IQ er en fin bil, og jeg mistenker sterkt at dette er rent oppspinn. Hvis ikke, blir jeg seriøst skremt over hvor bevisstløse enkelte mennesker er. Å i det hele tatt vurdere å få barn, når man ikke engang er i stand til å ta vare på seg selv, er jo ren galskap.
Jojo Skrevet 12. april 2008 #18 Skrevet 12. april 2008 Det lureste du gjør nå, er å komme deg vekk fra han. Hvis du ikke har kontakt og du så om et halvt års tid får et barn uten å si noe til ham, kan du ta vare på barnet selv og gi det et godt liv. Da bare lar du være å oppgi navn på barnefar. Hvis du har kontakt med han og han skjønner at det er hans barn, kan du risikere at han krever blodprøve. Når han så ser at det er hans barn, kommer han med krav mot deg. Da vil han ha samvær med barnet osv. Det er jo tydelig at dette er en mann som driver med noe kriminelt. Han er nektet innreise i to land! Klart han driver med noe her også. Det er også tydelig at han har flere damer enn deg. Hvorfor vil du ha han? ja jeg er helt enig. Jeg ville heller tatt abort for barnets skyld¨, emn om du ikke vil gjøre det så ikke si at du er gravid og gå vekk fra ham. Jeg vet livet suger!! Lykke til!!
*MEDUSA* Skrevet 12. april 2008 #20 Skrevet 12. april 2008 Jeg håper bare virkelig du klarer å komme deg unna denne fyren... Jeg tør ikke tenke på hva du og barnet må igjennom om du fortsetter dette.. Jeg har sett alt for mye av sånt til at jeg ønsker noen en sånn skjebne.. Selv om jeg ikke kjenner deg.. Vær så snill, ta imot alle de gode rådene her og ta vare på deg selv og barnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå