Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hei! Jeg trenger sårt noen råd nå og håper noen tar seg tid til å si sin mening. Jeg traff en type på et kurs for noen månder siden. Vi begynte etterhvert å date litt, vi trives i hverandres selskap. Vi er i tredve årene, så bagasje har vi begge med- på godt å vondt. Nå har det godt noen månder og slik jeg ser det burde vi snart kunne definere litt mer hva dette egentlig er- Tok det opp med han, han sier han er begynt å bli veldig glad i meg, men han er redd. Han vil være helt sikker før vi definerer noe. For et par år siden, møtte han en jente som han ble veldig forelsket i men som dumpet han. Dette gjør til at han nå vil bruke tid. Jeg for min del vet ikke om jeg klarer dette lenger. Jeg hadde en type som straffet meg med taushet om han følte for det( min lege mente han var psykopat). Nå er han her nye også stille av seg, sier ikke så mye., i tillegg veldig treng med sms`er. Jeg kjenner det dukker opp vansklige følelser og kjenner jeg sliter veldig. Han har vært borte denne uka på jobb, men kom hjem i dag. Da skulle han ut med jobben. Så nå sitter jeg her, føler jeg ikke betyr enn dritt- klumpen i magen vokser, det gjør vondt. Han skulle jo ta bare et par øl siden han skal på jobb igjen i morgen så jeg ringte han. Hadde jo et håp om at han ville se meg i løpet av kvelden. Men akk nei, han var ute med jobben så det ville han ikke. Jeg sa til han at jeg var lei meg og hadde det vanskelig og er usikker på hva han egentlig vil med meg. Han er helt klar på at han ikke vet hva han vil men håper vi kan bruke mer tid. Jeg spør han da om ikke han burde bruke tid på å prøve å finne ut av det i stedet for å gå på fest(han er mye på fest..). Men han mener det er hans måte å prøve å finne ut av ting på. Jeg sa til han at skulle jeg klare å prøve litt mer på hans premisser så må han også gi litt mer tilbake. Han må ta mer hensyn til meg og hvordan jeg har det. Han sa vi kunne finne på noe i morgenkveld om jeg ville det. Men møte meg i dag, nei det var helt uaktuelt. Så nå sitter jeg her og grubler. Skal jeg trekke meg bort fra dette? Selv om jeg føler det er feil det og. Huff det ble nok mye rot dette men håper noen forstår. Kan jeg forvente mer av han? Hva mener dere?
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg syntes det er vanskelig å anbefale deg det ene eller det andre. Hva med å bare høre på hjertet ditt selvom det gir deg to beskjeder? Hvis du fortsatt er usikker så kan jeg kun skrive ut fra mine egne erfaringer... Jeg liker ikke at ting tar mange mnd før det utvikler seg, hvis personen jeg er intressert i "holder meg på gress"i mere enn tre mnd, så trekker jeg meg selv litt tilbake for å se om vedkommne begynner å ta mere kontakt. Gjør hun ikke det så passer vi bedre som venner.
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Sukk..ja det er vanskelig. Men jeg tror jeg skal satse på møte i morgen men at jeg bare rett og slett må ta opp med han at han må vise mer interesse om han i det hele tatt vil at jeg skal klare å fortsette dette. Jeg har tidligere sagt at jeg vurderer å trekke meg ut fordi jeg sliter med å takle dette. Å er han ikke interesert i å ta mer hensyn til meg ja da vil jeg ikke fortsett på dette, det er for vanskelig. Føler jeg må tenke også på meg selv og på mine behov opp i dette. Huff det er ikke lett..
hjertesukka Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Vil også råde deg til å trekke deg litt tilbake. Det er tydelig at han holder deg på gress, og sålenge han vet at du er der, trenger han ikke ta noen avgjørelse. At han prioriterer kompiser en fredagskveld når han har vært borte en uke, forteller meg at han skalter og valter med dine følelser og din tid. Og jeg skjønner godt at du begynner å tvile. Lett å sitte her og gi råd, men prøv å sette foten ned og ikke vær tilgjengelig for ham på en stund. For det virker som han tar deg som en selvfølge.
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jeg viste fra før han reisete at denne lønningspilsen vat avtalt å at han skulle han på, men siden han skal på jobb og så i helgen tradde jeg faktisk han holdt seg seg til litt mindre enn enn han hadde drukket. Han var full da jeg snakte med han men fetser var vist langt fra ferdig! Så har han lang dag på jobb i morge og sikkert temmelig utslitt når han skal møre med. Sovner vell på sofane da. Jeg føler meg skuffet og deprimer. Er du mulig å være forelsket og ha det slik på dette nivået eller der det meg som lar meg lure? Etter en uke borte.. burde ikke interessen vært så pass stor at han valgte meg fremfor jobben, som han nå har tilbrakt hele uken sammen med og i tillegge skal jobb i helga? Nei klompen i magen vil ikke forsvinne!
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Ja,nei,nei,kanskje,vet ikke,nei,ja,nei,nei. Det mener jeg! Post resultatet da jeg er uregistrert i tilfelle gevinst som venter meg.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Hei :-) Forstår at du blir frustret og forvirret. Jeg tror at det beste er å holde litt igjen nå. La det være opp til han å jakte på deg. Han liker nok det at du jakter på han, men husk at han sikkert gjør det for å være sikker på at du vil ha han, da han tydelig bærer med seg fortiden og eksen hans. Akkurat slik du gjør. Det lureste å gjøre er å snakke ordentlig ut sammen. Hvis du bare trekker deg tilbake uten at han har fått noen varsel (selvom du kanskje føler at du har gitt han det) så kan det hende at han ser på dette som at du ikke var riktig for han og dumpet han slik eksen gjorde, og ender med å trekke seg enda mer fra deg og at det blir slutt mellom dere uten at du vet det. På den annen side, kan det hende at det blir sparket i ræva han trenger, og begynner å vise mer interesse. Utifra hvordan du kjenner han, er det du som vet bedre enn oss andre hvilket av de to alternativene det er størst sannsynlighet for å være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå