Gjest Medisinmannen Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hvordan stole på noen etter de har knullet noen andre? Hvorfor skulle de ikke gjøre det igjen? Har du klart å stole på noen som har gått bak ryggen din? Er man da naiv og dum, eller svelger dere virkelig alt som blir sagt etter litt anger over å bli fersket? (inspirert av annen tråd om utroskap)
Gjest StockDama Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Har ikke anelse, klarer ikke skjønne det jeg heller.
Gjest Medisinmannen Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Har ikke anelse, klarer ikke skjønne det jeg heller. Jeg hadde ikke klart det. Da hadde jeg blitt gal. Lurt på hva som skjer osv.
Alice Ayres Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Hvordan stole på noen etter de har knullet noen andre? Hvorfor skulle de ikke gjøre det igjen? Har du klart å stole på noen som har gått bak ryggen din? Er man da naiv og dum, eller svelger dere virkelig alt som blir sagt etter litt anger over å bli fersket? (inspirert av annen tråd om utroskap) Dette temaet er vel stort sett diskutert ihjel nå.
IloveNY Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 To forgive and forget? Det skjer ikke i min verden! Jeg klarer verken å tilgi eller "glemme" utroskap. Når man har krysset den grensen vil jeg aldri kunne stole på den personen igjen...
Gjest Medisinmannen Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Dette temaet er vel stort sett diskutert ihjel nå. Jeg er ny her. Visste ikke det.
waco Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Ikke bry deg om dem medisinmannen. De fleste jentene her synes det er greit med utroskap så lenge mannen ikke voldtar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå