Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days


cindy87

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har hørt mye bra om 30 days kuren. Den skal få bort det farlige fettet på magen. Har nå tenkt til og prøve den. Du får den på helse kosten.

Men mitt spørsmål er: er det noen som har prøvd denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bolledeig

Hvis de som markedsfører 30days virkelig har funnet et stoff som gjør at man kan gå målrettet inn mot enkelte fettceller i kroppen (som ellers er like), provoserer det meg grenseløst at de ikke brukte virkestoffet som åpenbart kan gjenkjenne ellers helt like celler fra hverandre, til å heller utarbeide en cellegiftbehandling som kun angrep kreftcellene. Og siden jeg vil tro at de fleste foretrekker en nobelpris i medisin fremfor å selge et slankeprodukt på helsekosten, vil jeg avfeie dette som ren svindel.

Endret av Bolledeig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de som markedsfører 30days virkelig har funnet et stoff som gjør at man kan gå målrettet inn mot enkelte fettceller i kroppen (som ellers er like), provoserer det meg grenseløst at de ikke brukte virkestoffet som åpenbart kan gjenkjenne ellers helt like celler fra hverandre, til å heller utarbeide en cellegiftbehandling som kun angrep kreftcellene. Og siden jeg vil tro at de fleste foretrekker en nobelpris i medisin fremfor å selge et slankeprodukt på helsekosten, vil jeg avfeie dette som ren svindel.

Hvorfor svarer du ikke på det TS spør om? Er du nødt til å benytte en hver anledning du får til å disse ting du ikke tror på.

Her er forklaringen på hvorfor det skal være virksomt mot store mager, om det stemmer vet jeg ikke: Studier indikerer tydelig at de unike ingrediens-ene i 30days™ blant annet stimulerer et protein som øker fettforbrenningen. Proteinet finnes i magefett, og derfor ser 30days™ ut til å være spesielt virksomt mot store mager. Kombinasjonen av 30days™, fysisk aktivitet og et sunt kosthold med et beskjedent inntak av sukker og stivelse hjelper deg med å holde magefettet borte.

Tanken er vel at det skal virke for dem som har mye fett rundt de indre organer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
Hvorfor svarer du ikke på det TS spør om? Er du nødt til å benytte en hver anledning du får til å disse ting du ikke tror på.

Fordi jeg ikke synes hun skal kaste bort pengene på noe som ikke funker...?

Her er forklaringen på hvorfor det skal være virksomt mot store mager, om det stemmer vet jeg ikke: Studier indikerer tydelig at de unike ingrediens-ene i 30days™ blant annet stimulerer et protein som øker fettforbrenningen. Proteinet finnes i magefett, og derfor ser 30days™ ut til å være spesielt virksomt mot store mager. Kombinasjonen av 30days™, fysisk aktivitet og et sunt kosthold med et beskjedent inntak av sukker og stivelse hjelper deg med å holde magefettet borte.

For det første; en fettcelle er en fettcelle. Det er ingen forskjeller på fettet rundt magen og fettet andre steder på kroppen, så proteinteorien fungerer ikke.

For det andre inneholder 30 days mange vanndrivende midler. I tillegg bes den som tar tablettene ha et beskjedent inntak av sukker og stivelse, noe som ganske effektivt forhindrer oppblåste mager og gjerne fører til at enkelte krymper noen cm i mageregionen av ren vannvekt. I tillegg skal det kombineres med fysisk aktivitet og et sunt kosthold, og selvfølgelig skal det det, og akkurat disse to elementene har jo, i motsetning til 30 days en bevist effekt mot overvekt. Da vil jeg heller råde trådstarter til å følge alle rådene (mindre sukker, raske karbs, sunn mat og mosjon) og droppe pillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Bolledeig.

Skal du virkelig fortelle hva voksne mennesker skal bruke pengene sine på?

Hvis noen ønsker å bruke pengene sine på slike ting, må de da å lov til det. Du trenger ikke å benytte hver anledning du får til å si at du mener det motsatte. Selvfølgelig er det lurt å kutte raske karbohydrater og trene mer, men det skader heller ikke å ta dette kosttilskuddet dersom en ikke er allergisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for svar. jeg trener mye og spiser sundt og skal ta disse pillene i tilegg. jeg prøver. bedre og angre på noe man har gjort enn og angre på at man ikke gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok desverre ikke noe kosttilskudd som går direkte på magefett nei.

Det eneste kosttilskuddet som kan påvirke gjenstridige fettreserver mer enn annet fett er yohimbine hcl, ett tilskudd som går som legemiddel i norge.

Endret av X-life
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket faktisk med en venninne om dette i helgen! Hun sa at hun har gått ned 4 kg, og hun har gått på 30 days.

Jeg er selv veldig skeptisk til slankepiller og slikt, men har faktisk hørt veldig masse positivt om akkurat disse pillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
@ Bolledeig.

Skal du virkelig fortelle hva voksne mennesker skal bruke pengene sine på?

Jeg synes dette er et frekt svar til en som bare gir gode råd og kommer med noen opplysninger.

Hvis noen ønsker å bruke pengene sine på slike ting, må de da å lov til det.

Klart det. Vil du tørke deg bak med hundrelapper eller fyre i peisen med femtilapper så er det ingen som kan nekte deg det.

Du trenger ikke å benytte hver anledning du får til å si at du mener det motsatte.

Ingen trenger å si noe som helst. Men Bolledeig er så hyggelig og hjelpsom at hun kommer med gode råd til oss alle. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ingen ting om den kuren, men har fått med meg at de som har mage er "lettere" å slanke (magefettet går først) enn de med annen fasong, så se ikke bort fra at det virker!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket faktisk med en venninne om dette i helgen! Hun sa at hun har gått ned 4 kg, og hun har gått på 30 days.

Jeg er selv veldig skeptisk til slankepiller og slikt, men har faktisk hørt veldig masse positivt om akkurat disse pillene.

Vet du om hun kun merket det på vekta, eller ble klærne også "større"?

Til AnneShirley. Selvfølgelig tørker jeg meg bak med hundrelapper om jeg ønsker det. 30 days koster mellom 350 og 400 kr og effekten skal komme i løpet av en mnd, så hvis man prøver det og effekten skulle utebli har man altså kastet bort de pengene, tror ingen blir ruinert av det.

Du synes jeg er frekk, jeg synes det er frekt og avfeie noe som tydeligvis virker for noen som ren svindel.

Selv bruker jeg et legemiddel til slanking og ikke en gang det virker for alle. Det virker for 60 % sies det. Burde kanskje ikke prøvd det i det hele tatt i tilfelle jeg var en av de det ikke virker på. Kanskje skulle de ikke godkjent det en gang siden det ikke virker på alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forsøkt 30 Days og de fungerte kjempefint for meg. Jeg hadde i utgangspunktet trent og spist sunt og disse pillene kom som et tillegg. Jeg må si at jeg i utgangspunktet var veldig skeptisk, men nå har jeg gått ned 2 buksestørrelser og er superfornøyd. Så kan man kanskje si at det var treningen og kostholdet som var årsaken til vektnedgangen. Ja kanskje det... Men jeg følte at jeg fikk en tilleggseffekt ved å bruke 30 Days. Og jeg har trent mye (og lenge) og vet også godt hva mat gjør for meg. Dvs. jeg kjenner kroppen min såpass at jeg forsto at det ble en endring da jeg tok disse tabelettene. Min venninne tok kuren samtidig og er ikke så fornøyd. Men om det er svindel av den grunn. Nei... Noen kurer virker på noen og ikke på andre.

Slik er det med mange preparater. Ta allergitabletter for eksempel. Jeg bruker et merke som virker godt for meg men som ikke hjelper for andre (og omvendt). Min sønn må f.eks. ta helt andre tabeletter selv om vi har nøyaktig samme allergi. Det er jo ikke svindel bare fordi det ikke er rette preparat for nettopp deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kan funke..
Her er forresten artikkelen fra Se og Hør, dersom noen vil lese.

For mange år siden brukte jeg noe som het Biocardio..det funka på meg!!Har aldri hatt så fin kropp som den gangen og jeg trente ikke vedsiden av engang..spiste bare proteinrik og mager mat!Vet ikke om disse finnes i butikkene lengre,er vel ca 7 år siden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For mange år siden brukte jeg noe som het Biocardio..det funka på meg!!Har aldri hatt så fin kropp som den gangen og jeg trente ikke vedsiden av engang..spiste bare proteinrik og mager mat!Vet ikke om disse finnes i butikkene lengre,er vel ca 7 år siden nå.

Biocardio var forløperen til Tonalin, Bio T og CLA "slankepiller". Dette er piller med naturlig transfettsyre (som man finner i melkefett og kjøtt, men også i solsikkeolje og safrantistelolje). Preparatene skal være fettforbrennende og muskelbyggende (ref. produktinformasjonen).

Jeg kan ikke ta disse preparatene da jeg får konstant halsbrann av denne fettsyren.

30 days er et litt annerledes produkt - dvs. et såkalt fettforbrenningsprodukt.

Det påvirker kroppens evne til å omdanne energien fra maten - dvs. øker kroppens energiforbruk. Kan også ha effekt på blodsukkeret og fordøyelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

litt overgeneraliserende konklusjon. Vekttapet og plasseringen av den er til stor grad (som så mye annet) avgjort av genene våre. For enkelte går magen først (og kommer sist) på andre er det magefettet som kommer først og forsvinner sist (hei... ;) )

Men hvis du har et middel som f.eks. roer magen ned (altså reduserer oppblåsthet) og får kroppen til å slippe litt vann, som et mildt vanndrivende, ja, så krymper magen først hos de aller fleste.

Ang bruk av 30 days:

Ellers er det jo selvfølgelig ingen som tar skade av å prøve, men, som mange ikke tenker på, gå nøye over innholdsfortegnelsen. Tenk på allergier og intoleranser. Diskuter det med legen hvis du går på andre medisiner, naturmedisin kan forringe eller forsterke effekten av tradisjonelle skolemedisiner, og at ting er "naturlig" betyr på ingen måte at det er sunt eller uten bivirkninger det heller. En del av de mest potente giftene og irriterende stoffene vi har er 100% naturlige. Hvis alt dette er på "the up and up", er det verste som kan skje at man kaster bort pengene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...