Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days


cindy87

Anbefalte innlegg

hvorfor ikke legge om til et kosthold som brenner fett, som ikke lagrer fett, som ikke binder vann i kroppen ? ketogen diet.

bedre å spise som vanlig 'å ikke telle kalorier' og hive innpå med 30days/cla/carboblocker etc og prøve å kompenserer for dårlige matvaner og viljestyrke?

For det er ikke alle som går ned i vekt bare ved å legge om kosthold...

Hadde du kanskje vært på den andre siden sammen med oss som er overvektige (jeg er det ihvertfall) hadde du forstått.

Lettere sagt enn gjort heter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunstige "vidunder"midler har alltid en bakside... Si meg, hvordan har dere egentlig tenkt til å holde vekten nede når dere slutter med denne sultekuren? :klø:

Sultekur? har ikke hørt noe om noe sultekur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Anbefaler dere 30 days hofter og lår, eller 30 days mage. Det er nok hofter og lår jeg helst vil minske, men på magen også. Hva anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dere 30 days hofter og lår, eller 30 days mage. Det er nok hofter og lår jeg helst vil minske, men på magen også. Hva anbefaler dere?

Å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lite tips til dere som bestiller over nettet! Ser at mange betaler 299,- + frakt, på www.30-days.no koster det:

1 stk kr. 299,-

2 stk kr. 549,-

3 stk kr. 799,-

Priser er inkludert porto og omkostninger.

Bestilte akkurat selv, er ganske spent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang det å få en slankere midje : for et par år siden leste jeg en artikkel om et forsøksprosjekt med bruken av youghurt naturell i tillegg til vanlig sunn mat for å bli kvitt de ekstra cm rundt magen og for å gå ned i vekt generelt. Et antall mennesker ble delt i to grupper - den ene gruppen spiste 1-2 "doser" youghurt om dagen, den andre ikke. Etter 6 uker viste det seg en MARKANT forskjell blandt forsøkspersonene.Gruppen som hadde spist youghurt hadde mistet (håper jeg ikke husker helt feil nå) 28% mer midjemål enn de som ikke spiste youghurt.

Har søkt litt på google etter denne artikkelen, men finner den ikke igjen.

Selv la jeg om kosten til lavkarbo + youghurt (tzatziki brukte jeg mye)da jeg ville gå ned noen kilo.

Jeg spiste ALT bortsett fra poteter,brød,pasta og ris.Var aldri sulten - faktisk har jeg vel aldri spist så mye god mat som de mnd jeg gjorde dette.Kiloene forsvant raskt, men ikke for raskt. Og jeg har heller aldri følt meg så pigg og fresh heller.

Men det beste av alt, så fikk jeg smal midje for første gang i mitt liv!!! (takker vel youghurten for det da :) ) Har gått opp og ned i vekt i mange år - men aldri har jeg fått så mange kommentarer på den smale midjen min som den gang.

Eneste drawbacket, var at etter 2-3 uker så kom denne velkjente aceton-ånden ( havna nok litt i ketose), så jeg spiste 1 knekkebrød + litt ris eller pasta (1-2 ss)hver dag for å unngå dette.

Følte aldri at jeg slanka meg, eller at jeg gikk glipp av noe god mat,tvert i mot.

Har også seinere prøvd 30 days (funka overhodet ikke), men skulle jeg ønske å få lettere vekt og smalere midje en gang til - ville jeg valgt min variant en gang til uten tvil.

ps, jeg trente ikke .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ogsa drite i 30 days og lavkarbo og spise vanlig sunn mat, da skal man spise mye for a komme opp i kalorier, og man er aldri sulten :)

Jeg prover a spise 5 ganger om dagen, men er savidt jeg far i meg maaltid nr 5 fordi jeg ikke er sulten, men jeg MA ellers har jeg for lite mat den dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første; en fettcelle er en fettcelle. Det er ingen forskjeller på fettet rundt magen og fettet andre steder på kroppen, så proteinteorien fungerer ikke.

For det andre inneholder 30 days mange vanndrivende midler. I tillegg bes den som tar tablettene ha et beskjedent inntak av sukker og stivelse, noe som ganske effektivt forhindrer oppblåste mager og gjerne fører til at enkelte krymper noen cm i mageregionen av ren vannvekt. I tillegg skal det kombineres med fysisk aktivitet og et sunt kosthold, og selvfølgelig skal det det, og akkurat disse to elementene har jo, i motsetning til 30 days en bevist effekt mot overvekt. Da vil jeg heller råde trådstarter til å følge alle rådene (mindre sukker, raske karbs, sunn mat og mosjon) og droppe pillene.

Og dette vet du, fordi?

De funker, men muligens ikke like mye som det reklameres for. Om jeg ikke husker feil, inneholder de betaglucaner? Disse øker forbrenningen eller hindrer fettdannelse, eller hvordan det nå var. Dette kunne jeg for noen år siden, men har glemt det... betaglucaner er bra, det vet jeg. :)

Ellers er det absolutt riktig at å kutte ned på sukker og stivelse virker på magefettet. Man kaller ikke bilringen "insulinpølse" for ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg har hørt mye bra om 30 days kuren. Den skal få bort det farlige fettet på magen. Har nå tenkt til og prøve den. Du får den på helse kosten.

Men mitt spørsmål er: er det noen som har prøvd denne?

Rypa

30days er oppskrytt! Ikke kast bort penger på det. Jeg har prøvd den 2 ganger med ett års mellomrom. Jeg gikk ikke ned ett gram, hverken i cm eller vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest trinem0r

til dere som har gått på 30 days.

jeg fikk min i dag og tenkte å begynne på de i morgen. men jeg leste på den at du skulle holde deg unna brød lagd av hvete og poteter b.l.a men vet ikke helt hva jeg skal erstatte det med..? er det bedre med knekkebrød feks? og kan jeg spise ris da istedenfor poteter? også lurer jeg litt på hvordan jeg skal gjøre dette her, fordi jeg skal bruke disse og helst unngå at typen får vite om det fordi han begynner bare å klage å si det ikke funker osv... men hvordan skal jeg klare det uten poteter? hvis vi feks skal ha kjøttkaker eller fiskeboller eller noe sånn til middag.. jeg kan jo ikke si hvofor jeg ikke kan ha poteter. kjedelig å spise bare ris å hele tiden.

og dere som bare skal si at jeg er dum som kjøper det for det eneste som hjelper for å gå ned i vekt er sunt kosthold å trening osv kan bare la være å svare for vi har skjønt at dere sier det etter alle gangene det er blitt skrevet.

noen tips folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Etter å ha googlet litt og lest dette forumet, har jeg kjøpt meg 30 days pillene. Er litt usikker da om jeg virkelig må ha Oxytarm også?? Noen som veit? Tenkte å begynne på pillene på mandag, i håp om å få vekk den lille magevalken jeg ikke får vekk!! Er normalvektig, men litt slapp i fisken fordi jeg er lat. Den siste måneden har jeg trent 5dager i uka, det er stort til meg å være :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 på 30days....Magen min var allerede oppblåst på kvelden 1. dagen.. Ikke så veldig kult å se gravid ut foran kjæresten, prøvde så godt jeg kunne å suge magen inn :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Trener 11 ganger i uka, men spiser ikke direkte sunn mat..så skal prøve 30days nå for å se om fettet på magen blir borte! Håper virkelig det fungerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt dem før og går på dem nå. Jeg syns det gjør at jeg går fortere ned i vekt enn uten. Jeg ligger også i kaloriunderskudd og trener ofte, så jeg hadde gått ned uansett. MEN jeg føler jeg går fortere ned enn jeg ville gjort uten pillene. Da jeg gikk på dem før trente jeg mindre enn nå, men gikk likevel ned. Nå har jeg lagt om livsstilen, men føler pillene hjelper meg litt ekstra. (Jeg trente og spiste likt som nå i starten, men vektnedgangen var saktere enn den er nå).

Har gått ned fra 68,5 til 61 siden slutten av august.

Imidlertid tror jeg det er veldig humbug at de går på kun magefetter. De går nok på fett generelt. Syns det er tåpelig at de også har piller som skal ta fettet på rompe og lår. Det går ikke an å punkslanke, og hvis noen folk eter piller til magen og noen andre eter de til rompe og lår skjønner jo ikke pillene hva slags fett de skal gå løs på!

Og du må trene og spise sunt i tillegg. Det er ikke magiske piller, der er bare en liten ekstra dytt, som ikke hjelper i det hele tatt hvis det er alt man gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei. jeg har hørt mye bra om 30 days kuren. Den skal få bort det farlige fettet på magen. Har nå tenkt til og prøve den. Du får den på helse kosten.

Men mitt spørsmål er: er det noen som har prøvd denne?

30 Days inneholder Aspartam, et par av bivirkningen av Aspartan er av de 92 bivirkningene er

Irreversibel hjerneskade

Fødselsskader, inkludert mental retardasjon

se resten her:

http://dworak.blogg.no/1314033966_92_bivirkninger_av_as.html

I tilleggg er det påvist at man legger på seg på magen av Aspartan, så hvis du vil gå ned i vekt, ikke kjøp en pose ferdigblandet, produsentene er opptatt av å tjene penger ikke helsa di.

Du vil gå ned i vekt fort, men stoffskiftet ditt blir merket for livet og du kan ende opp med alvorlige bivirkninger. Jeg brukte selv Nutrilett en stund, det var en enkel måte og alltid ha et måltid for hånden, dessuten gikk jeg ned fler str i vekt og det var gøy. Bivirkningene ble så alvorlige at jeg ble sengeliggende. I ettertid lærte jeg å lage mat og smoothier som ga masse energi, sterk og slank kropp, men stoffskiftet mitt blir aldri det samme, jeg har rett og slett ødelagt meg selv med slankeposer.

Så kjøp Hempprotein og lag din egen Shake med olivenolje, grønne grønnsaker eller bær,og avokado, dropp søting og bruk heller Lecitin for å få kremet smak og evt stevia

Lyst til å lære mer om slankende smoothies se:

http://www.drfranklipman.com/wellness-warrior/

http://www.drfranklipman.com/my-morning-addiction/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Shelob

Ja, jeg nærmer meg innspurten til bikinisesongen så jeg dytter litt på denne. Noen fler som bruker 30 days og kan si noe, positivt eller negativt om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tren styrke og utholdenhet!

Spis lite, ofte og det du VET er bra for deg!

Så vil du nok ikke trenge noen kur som dette eller lignende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det er rart, eller kanskje bare min kropp som er rar..... jeg mister fettet i ansiktet og puppene først, magen sist....

Slik er kroppen min også, og jeg er visst ikke alene om det ifølge mine venninner, så jeg tror heller det er rart/helig om man har en kropp der magefettet forsvinner først! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...