Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days


cindy87

Anbefalte innlegg

Her er forklaringen på hvorfor det skal være virksomt mot store mager, om det stemmer vet jeg ikke: Studier indikerer tydelig ....

Absolutt for å ikke virke frekk eller noe, men jeg får daglig veldig mange e-post i innboksen, der de lover å forlenge penisen min (!) og alt, med alle slags piller som er vitenskapelig bevisst og alt..

En kan ikke alltid tro det som står i reklamer, de prøver jo å selge et produkt, og det finnes få kriterier over hvordan de har gjort studiene sine. Hvis det hadde vært noen seriøs ernærings/medisinisk tidskrift som hadde publisert studier, hadde det vært litt mer troverdig. Og hvis produktet er så bra, hvorfor er det da ikke i de seriøse tidskriftene, det hadde jo vært revolusjonerende! :)

Jeg tror alle de pillene har med det å gjøre at de funker for noen - for dem som omgjør kostholdet sitt, og ikke funker for dem som fortsetter med gamle vaner. Dvs, det er likevel maten vi spiser som gjør forskjellen.

Jada, kanskje det er litt forferdelig å ødelegge noen sin drømmer om en magisk pill som gjør en slank, men hvis sånne temaer oppstår er det jo helt legitimt å advare mennesker å ikke kaste vekk pengene sine?

/fortsetter å drømme om magiste tabletter som gjør en slank og fin uten noe svett :lete:

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg begynt på 30 days og allerede etter 4 dager merker jeg forandringer. det er jo en type pille som skal fjerne avfallstoffer og renser lever og nyrer og setter fart på immunsystemet slik at mengdene av cellulitter og overflødig væske blir redusert. dette merkes. uten at jeg trenger og si noe mer:ler:

Jeg skal holde dere oppdattert

men som mange mener så er det jo sant at det er ikke alt som funerer for alle.

så jeg får bare krysse fingere og håpe at det går riktig vei for meg.

snart bikini sesong nå:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fortsette å holde oss oppdatert.

Denne tråden skal jeg følge med på.

Om det fungerer lurer jeg på om man legger på seg igjen når man er ferdig med 30 dager kuren eller ikke.

Føler du formen blir dårlig når du tar disse pillene?

Har hørt at man kan bli kvalm, svimmel o.l. av type "renselsestabletter"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt på 30 days og allerede etter 4 dager merker jeg forandringer. det er jo en type pille som skal fjerne avfallstoffer og renser lever og nyrer og setter fart på immunsystemet slik at mengdene av cellulitter og overflødig væske blir redusert. dette merkes. uten at jeg trenger og si noe mer:ler:

Jeg skal holde dere oppdattert

men som mange mener så er det jo sant at det er ikke alt som funerer for alle.

så jeg får bare krysse fingere og håpe at det går riktig vei for meg.

snart bikini sesong nå:sukk:

Merker du noe til at du må oftere på do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_adams mamma_*

jeg bruker CLA og karboblokker...gått på det i to mnd.nå..ikke et gram ned i vekt..har en aktiv jobb..og spiser mye frukt og grønt...

men kansje denne 30 days er noe..hun er jo en kjent tv person så den funker sikkert da.

CLA og karboblokekr reklamerer bare med ukjente folk og dokumentert virkning..men det er jo bare noe de tydeligvis bare skriver..

jaja..men alt må prøves...

så det neste blir 30 days på min meny...jeg har å mage å hoftefett jeg vil kvitte meg med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke prøve pulverdiett og så omlegging av kosten til lavkarbo? Jeg er gått ned 8 kilo på 17 dager :) Trener ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_adams mamma_*
Hvorfor ikke prøve pulverdiett og så omlegging av kosten til lavkarbo? Jeg er gått ned 8 kilo på 17 dager :) Trener ved siden av.

kjenner en del som har prøvd det..jo det funker det også..men er lett å sprekke.

Og det har jeg kommet til å gjøre..er ikke motivert nok.

da synes jeg det er bedre å ta tabletter itilegg til det man kan kutte ut ved inntak av mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt for å ikke virke frekk eller noe, men jeg får daglig veldig mange e-post i innboksen, der de lover å forlenge penisen min (!) og alt, med alle slags piller som er vitenskapelig bevisst og alt..

En kan ikke alltid tro det som står i reklamer, de prøver jo å selge et produkt, og det finnes få kriterier over hvordan de har gjort studiene sine. Hvis det hadde vært noen seriøs ernærings/medisinisk tidskrift som hadde publisert studier, hadde det vært litt mer troverdig. Og hvis produktet er så bra, hvorfor er det da ikke i de seriøse tidskriftene, det hadde jo vært revolusjonerende! :)

Jeg tror alle de pillene har med det å gjøre at de funker for noen - for dem som omgjør kostholdet sitt, og ikke funker for dem som fortsetter med gamle vaner. Dvs, det er likevel maten vi spiser som gjør forskjellen.

Selskapet produserer og selger andre produkter også. Suco Bloc er et av dem og her er det i alle fall skrevet noe i litt mer seriøs faglitteratur, kanskje kommer det noe om 30 days og etterhvert, hvem vet. Som du ser av det som står om Suco Bloc, skal deltakerne leve på 1200 kcal pr døgn, noe som er en diett i seg selv, men det viser seg likevel at de som tar tablettene går mer ned i vekt. Det kan være en ekstra motivasjon i seg selv for å få folk til å fortsette og ikke falle tilbake til gamle vaner.

Forøvrig vil du ikke gå ned med legemidler en gang uten å gjøre en livsstilsendring. Og en vil i alle fall gå opp i vekt igjen når en slutter på tablettene dersom en ikke endrer livsstil. Så ikke en gang da er det nok å sitte på rompa og tro at en skal bli tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mamz76_*

dette høres litt fristende ut prøve synes jeg

har gått å grete roede sitt kurs og det funket å meg å 6 uker( jan-feb) , for da hadde jeg greid å gå ned fra 89 til 81, jeg spiste etter en fast meny og

trimmet ca 40-60 min ( 200 kcal forbrent )nesten hver dag.

men jeg gikk op igjen noen kilo

har begynt igjen på samme måta som grete roede, men hjemme.

for jeg har veldig lyst å få på meg bunaden jeg ikke har brukt siden for 5 år siden.da må jeg ned til 70-75 ihvertfall.

å torsdag veide jeg meg og var da 86,5, og idag var jeg 84,3

så jeg har veldig stor tro på trening og riktig kosthold

:)

men det er viktig å være streng mot seg selv, noe jeg synes er veldig vanskelig

for jeg er en godte og kakemons

:///

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fortsette å holde oss oppdatert.

Denne tråden skal jeg følge med på.

Om det fungerer lurer jeg på om man legger på seg igjen når man er ferdig med 30 dager kuren eller ikke.

Føler du formen blir dårlig når du tar disse pillene?

Har hørt at man kan bli kvalm, svimmel o.l. av type "renselsestabletter"

jeg skal fortsette med og trene og spise sundt og holde meg på den vekta jeg føler meg konfortabel med etter jeg er feridg med tablettene og har gått ned det jeg vil.

føler meg ikke kvalm,svimmel eller noen ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker du noe til at du må oftere på do?

drikker mye vann og må da ofte på do. men både bommelom og bommelim hvis jeg kan si det sånn. og det er nok pga rense effekten på pillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte 30 days sist mandag og det skal bli spennende å se om det virker på meg. Har kun tenkt å gå ned ca 3 kilo, men de 3 siste kiloene er vanskelige å få vekk. Har ikke så mye overflødig rundt magen. Spiser noenlunde sunt og trener litt. Har siden nyttår gått ned ca 2 kilo kun ved å få i meg mindre kalorier per dag. Har vel nå et inntak på ca 15-1600 daglig, bortsett fra fredag og lørdag, da er det høyere.

Som andre her, er jeg skeptisk til slankeprodukter og har aldri prøvd noe utenom å drikke eplecidereddik. Men dette måtte jeg prøve :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå gått på 30 Days siden tirsdag og merker allerede at noe er på gang...

Må på do veldig ofte i tillegg til at jeg ikke er så sulten som tidligere.

Foreløpig er jeg veldig fornøyd og gleder meg til å måle midjen på tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende å høre hvordan det går. Hadde egentlig vært bedre om de som bruker 30 days laget en ny tråd, der den kun brukes for å skrive ned fremgang og sine erfaringer. Er så mange andre diskusjoner på tråden her nå at det blir sltsomt å følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lidia ikke innlogget

Er litt spent nå, hvordan går det med dere som begynte med dette? Har litt lyst til å prøve de pillene selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I artikkelen i Se og hør står det:

Britt Elisabeth kuttet ut ost, poteter og sukker, og tok et kosttilskudd. Nå - to måneder - senere passer de gamle klærne igjen.

Ikke rart hun gikk ned når hun kuttet ut alt det, tenker jeg. Uansett. Har dere som bruker det også kuttet ut det som Britt Elisabeth kuttet ut?

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bolledeig

Det blir litt som en selvhjelpsbok dette produktet. Om du alt er vellykket, er det fordi du har fulgt anvisningene, om du ikke er det er det din egen skyld, og ditt eneste håp er å kjøpe produktet igjen og prøve å ikke ødelegge så mye for seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg begynte på 30 days i går ettermiddag og merker allerede at det har en rensene virkning på kroppen:) Jeg har som målsetting å gå ned ca. 5 kg før bikini sesongen og håper disse pillene hjelper meg mot målet.

Skal holde dere informert om hvordan dette går!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt 30 Days siden forrige mandag, men merker fint lite. Nå har jeg vært på ferie i flere dager, så 1600 kalorimengdene min ble kraftig overskredet :jepp: Må på do oftere. Men det skal bli interessant å se fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Hva er det dere egentlig mener med rensing? At dere går mer på do? Jeg får mer og mer inntrykk av at 30 days har en vanndrivende/avførende effekt, og det har jo faktisk ingen langvarig effekt i det hele tatt. Jeg forstår ikke helt meg på detox-greiene, ikke er de vitenskaplig bevist heller. Om interesse: Detox?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...