Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days


cindy87

Anbefalte innlegg

Jeg kan anbefale deg å prøve å spise lavkarbo i stedet. Jeg var 160cm og 80kg når jeg startet, og er nå nede i 75 etter litt under 2 uker. Jeg har ikke fulgt noen spesiell kur (Atkins, Fedon etc), bare lest innholdsfortegnelsen på all mat og holdt karbohydrater på et minimum. Ca 20-30 gram max om dagen.

Jeg har kuttet ut poteter, ris og brød fullstendig. Alt som har mindre enn 5g karbohydrater per 100g har jeg spist. Og det gjør underverker. Det er veldig lite du ikke kan spise.

5 kg lettere og 9 cm mindre rundt magen og hoftene til nå. Jeg har alltid hatt store problemer med løs mage, sure oppstøt og halsbrann, men dette er forsvunnet. Det samme har trøttheten og slappheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_jente17_*

Jeg er veldig nysgjerrig på denne 30days dietten og har lest det meste her, men jeg har problemer med å svelge piller. De jeg klarer å svelge, svelger jeg sammen med mat (dette er mest psykisk). Er pillene store?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lurer_*

De av dere som har fått mageproblemer i starten av kuren, hvor lenge varte dette? i tilfelle jeg og får det slik lurer jeg fordi jeg skal på ferie om noen dager med en del venner.. ville vært ganske ubeleilig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg har kjøpt 30 days, har gått på low carb. diett i 7-8 mnd og kuttet ut min avheninghet av sjokolade. spsier sunnt, lite og trener 3 ganger uka.

etter jeg begynnte på 30 days, ble jeg lett kvalm, måtte mye på do er forsåvidt ikke noe negativt i det. ellers så har ligget med oppkast i 1 døgn, men dette usikkert om det kom fra pillene, men magen har ikke vert i sin beste form etter starten på 30 days, så tror jeg står unna og gjør den rette måten, nemlig å gå ned i vekt ved hjelp av meg selv, trening og kosthold, som forsåvidt er den beste måten å holde seg nede over lengre tid.

lykke til alle som prøver gå ned i vekt. det er tøfft men vi prøvder vertfall:) det er det viktigste :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis man prøver å gå ned i vekt ved å drive med sultekurer som "30 days", bør man like gjerne la være... Ved å tilføre kroppen så lite næring reduserer man forbrenningen og mange andre viktige funksjoner, og kroppen begynner å hente næringen sin ved å tære på sin egen muskelmasse (noe som vil gi dere enda slappere og mer utrente kropper).

Spis sunt (helst lavkarbo) og tren i stedet, det er den eneste SUNNE måten å gå ned i vekt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gått gjennom hele tråden her. Men til dette produktet og alle andre slankis produkter, så tenker jeg; Det står at man skal bruke disse produktene i tillegg til å spise sunt og trene. Ja, som oftes, sant? Hvordan kan man vite om dette faktisk hjelper? Kan ikke være det tilfellet at man da trenger og spiser sunnere? At det er derfor man går ned i vekt? De sier dette produktet hjelper deg med å gå ennå mer ned i vekt, enn om man bare hadde trent og spist sunt. For meg, så er dette rent sludder. Min tante går på dette, og mener at det funker. Hun har begynt å trene og spise sunt. Hun har gått ned i vekt, men det er jo ikke pga dette middelet! Hun sier hun går på do mer da.... Men jeg syntes hun snakket om at hun måtte ofte på do før hun begynte på dette også. Og, når man trener, må man oftere på do.

Endret av Becka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man prøver å gå ned i vekt ved å drive med sultekurer som "30 days", bør man like gjerne la være... Ved å tilføre kroppen så lite næring reduserer man forbrenningen og mange andre viktige funksjoner, og kroppen begynner å hente næringen sin ved å tære på sin egen muskelmasse (noe som vil gi dere enda slappere og mer utrente kropper).

Spis sunt (helst lavkarbo) og tren i stedet, det er den eneste SUNNE måten å gå ned i vekt på!

Støttes! Man hører det hele tiden, men det er faktisk det aller aller beste! Og det funker! :) Man trenger ikke overdrive heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Hei. jeg har hørt mye bra om 30 days kuren. Den skal få bort det farlige fettet på magen. Har nå tenkt til og prøve den. Du får den på helse kosten.

Men mitt spørsmål er: er det noen som har prøvd denne?

Jeg har begynt på den, og fikk bort 2 cm på ei uke. å je åt som vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Funker det enda med 30days??? ;)

Det fungerer helt til man slutter med det. Da går man rett opp i vekt igjen. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dasha
Hei. jeg har hørt mye bra om 30 days kuren. Den skal få bort det farlige fettet på magen. Har nå tenkt til og prøve den. Du får den på helse kosten.

Men mitt spørsmål er: er det noen som har prøvd denne?

Jeg har prøvd den, og jeg ble ikke kvitt et eneste santimeter fra magaregionen! Ikke halv santimeter en gang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankmamma
Eller gratis på vektklubben.no (nei, ikke vektklubb.no) med samme innhold.

helt greit alterativ det der, men jeg har litt dårlig ærfaring med Grete Roede fra før, så jeg velger å prøve noe annet. Dessuten så er rettvekt.no "tilnærmet" gratis, og helt gratis å prøve.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_snuppa_*
Hei. jeg har hørt mye bra om 30 days kuren. Den skal få bort det farlige fettet på magen. Har nå tenkt til og prøve den. Du får den på helse kosten.

Men mitt spørsmål er: er det noen som har prøvd denne?

hei.

jeg har prøvd 30 days.

jeg startet med den i januar i fjor. og gikk på den i tre mnd pause 1 mnd og en ny tre mnd periode.

med litt bevegelse i tillegg har jeg tatt av 25kg.

jeg har ikke vært noen systematisk trener, og ikke lagt om kostholdet mitt.

man merker at kroppen på en måte "trekker" seg sammen. man blir strammere i kroppen. og etter så mange kg av så burde f. eks. magen henge. men jeg har blitt flatere bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_snuppa_*
Hvis man prøver å gå ned i vekt ved å drive med sultekurer som "30 days", bør man like gjerne la være... Ved å tilføre kroppen så lite næring reduserer man forbrenningen og mange andre viktige funksjoner, og kroppen begynner å hente næringen sin ved å tære på sin egen muskelmasse (noe som vil gi dere enda slappere og mer utrente kropper).

Spis sunt (helst lavkarbo) og tren i stedet, det er den eneste SUNNE måten å gå ned i vekt på!

sultekur?????????

der er ikke jeg med. har brukt den og gått ned mange kg. faktisk ikke lagt om kostholdet mitt i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er nå litt over en uke ut i kuren og har lagt på meg ett kg. Har ikke spist mer eller noe og jeg spiser ikke for mye karbo heller. Trener og spiser normalt sunt, med litt usunt nå og da. Føler meg oppblåst i magen og at den er tung, så jeg lurer på om vekten ligger der inni og at det ikke er fett. På kvelden ser det ut som jeg er gravid.

Flere som opplevde dette? Hvordan gikk vektnedgangen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som mister cm får det fort tilbake igjen etter kuren.

Har begynt å trene Zumba jeg på det lokale treningssenteret. Da får jeg trent spesielt mage og rompe/lår og det er ikke bare gøy - DER FUNKER PÅ FASONGEN OG VEKTA!!!

Tror det er greiere enn tablettkurer jeg (og jeg har prøvd 30 days.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har akkurat bestilt 30 days og gleder meg til å prøve..

Holder dere oppdatert :)

Hvordan gikk det? Nå er det riktignok 2 år siden du skrev dette :gjeiper: men jeg har tenkt å prøve 30days, da ingenting har funket på meg hittil. Har riktignok klart å gå ned 5 kg på 4 mnd med slit, div. dietter, trening etc. Jeg har hatt 2-måneders pause i trening men begynte igjen nå nylig. Det er liksom så mye div. reklame, og at det har blitt årets kosttilskudd 2008 (eller hva det enn var) gjør at man blir jo påvirket... Hva synes dere? Nå er jeg et meget vanskelig tilfelle når det gjelder slanking :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt 30 days.. ingen merkbar endring men nå fulgte jeg ikke rådene om å endre kosthold. Mindre sukker og sånn. Men jeg må si tarmfunksjonen min ble ufattelig mye bedre. Jeg aner ikke hvorfor men jeg hadde mer stabil fordøyelse. En gang om dagen:) Jeg skal prøve igjen. starter i dag med endring i kosthold for å se. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg kan anbefale deg å prøve å spise lavkarbo i stedet. Jeg var 160cm og 80kg når jeg startet, og er nå nede i 75 etter litt under 2 uker. Jeg har ikke fulgt noen spesiell kur (Atkins, Fedon etc), bare lest innholdsfortegnelsen på all mat og holdt karbohydrater på et minimum. Ca 20-30 gram max om dagen.

Jeg har kuttet ut poteter, ris og brød fullstendig. Alt som har mindre enn 5g karbohydrater per 100g har jeg spist. Og det gjør underverker. Det er veldig lite du ikke kan spise.

5 kg lettere og 9 cm mindre rundt magen og hoftene til nå. Jeg har alltid hatt store problemer med løs mage, sure oppstøt og halsbrann, men dette er forsvunnet. Det samme har trøttheten og slappheten.

Hei du :)

Hva spiste du i stede for poteter, ris og brød? Virker som en effektivt måte å gå ned litt her og der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...