Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days


cindy87

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tina_*

Hei. Jeg synes du skal prøve 30 Days. Jeg holder selv på med "kuren" nå, den virker for meg. Og jeg har bare holdt på i 1 uke. Så til deg "bolledeig", la folk få prøve hva de vil selv. Dette FUNGERER faktisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Bella_*

Jeg har prøvd hele den lår-pakken. Dokumenterte med bilder og vekt hver uke, gikk vel over en måned. INGEN forskjell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Har kjøpt 30DAYS idag og sitter med boksen foran meg.Har lest igjennom alle innleggene,men ingen forteller noe om NÅR pillene skal tas.Morgen og kveld,står det på boksen.Er det da tidlig morgen på tom mage og rett før man skal legge seg..? Eller etter frokost og kvelds?

Morgen og kveld, jeg har ikke brydd meg omå ta de i forhold til mat eller ikke..

Tror ikke det har veldig mye å si?

Jeg tar morgen til frokost, og tar kveldsdosen noen timer før jeg legger meg. Men om det er riktig. vet jeg ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen og kveld, jeg har ikke brydd meg omå ta de i forhold til mat eller ikke..

Tror ikke det har veldig mye å si?

Jeg tar morgen til frokost, og tar kveldsdosen noen timer før jeg legger meg. Men om det er riktig. vet jeg ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Aurora_*
I artikkelen i Se og hør står det:

Britt Elisabeth kuttet ut ost, poteter og sukker, og tok et kosttilskudd. Nå - to måneder - senere passer de gamle klærne igjen.

Ikke rart hun gikk ned når hun kuttet ut alt det, tenker jeg. Uansett. Har dere som bruker det også kuttet ut det som Britt Elisabeth kuttet ut?

Litt enig i dette om man kutter ut disse tingene går man sikker ned en del uten kosttilskudd. Prøver å være litt fornuftig når det gjelder å bli fristet til å starte med slike superpiller og kurer, men går på gang på gang. Har lyst til å prøve 30 days hofer og lår, skader jo ikke. Mulig det gjør deg mer bevist på hva du putter i munnen når du blir minnet på at du faktisk er på slanker`n hver gang du tar en tablett... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det gjør deg mer bevist på hva du putter i munnen når du blir minnet på at du faktisk er på slanker`n hver gang du tar en tablett... :popcorn:

Er nok akkurat derfor noen går ned, de endrer kosten, trener mer og blir hele tiden minnet på at de slanker seg hver gang en tablett inntas og derfor holder de på så lenge det er piller i boksen. Dette er grunnen til at de går ned, men opp igjen når de slutter på kuren og det "sunne liv" forsvinner sakte men sikkert da de ikke lenger har noe som dytter på! Har meget liten tro på disse pillene, det er kombinasjonen av endret kost og aktivitet som bidrar til nedgangen, pillene har bare en psykisk påvirkning, men så lenge det hjelper på noe måte er det jo bra for de som trenger denne drivkraften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nå 30 days hos nutrivita.no, men jeg kom til å tenke på at jeg kanskje burde kjøpt hofte og lårpakke også? Hva er egentlig fordelen med hofte og lårpakken?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hanne_*
Noen som vet om 30 days er på tilbud akkurat nå? I så fall hvor?

Jeg kjøpte 30days for 295KR hos www.nutrivita.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Elin_*
Jeg kjøpte 30days for 295KR hos www.nutrivita.no

Der er det vel frakt på 49 i tillegg. Du får også kjøpt den hos de fleste helsekost-butikker (Vita osv). Hos almea.no er den til 299 + 25 i frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Karoline_*

Eg har også nett bestilt 30days og venter som ein spent unge for at det skal komme i posten.

Det skader jo ikkje å prøve. Blir ikkje fattig av 300kr viss det ikkje virker.

HAr høyrt mange som er superfornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kunstige "vidunder"midler har alltid en bakside... Si meg, hvordan har dere egentlig tenkt til å holde vekten nede når dere slutter med denne sultekuren? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Elisabeth_*

Heisan..

Ser at noen skriver at magefettet er det første spm går ved vekttap, d stemmer hvertfall ikje sjå mg, d e d siste som går..

Og hadde eg ikje hatt problemer me trening og kostholdet mitt så hadde eg ikje trengt å hive ut penger hver gang noen lover en lettere måte å gå ner i vekt på..

Ønske alle som prøve d masse lykke te og håpe at d funke knallbra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lavkarbofan

Heisann!

Har akkurat startet på lavkarbodiett (som funker ordentlig bra, ned 3,5 kg på 1 uke :D), og ser at det sies at disse tablettene har en virkning om du samtidig kutter ut hvete osv.

Noen som vet om det da kan gi EKSTRA resultater på en ordentlig lavkarbokur? Noen som har testet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest jente20

Jeg sitter å vurderer å prøve 30 days, er 172 cm høy og veier 77 kg, altså en del for mye. Selvbildet er som følge av dette ikke så veldig bra og jeg er ukomfertabel med meg selv. Legen tar meg ikke "seriøst" når jeg sier at dette er noe jeg sliter med :/ Må vel bytte lege for å få noen gode tips og forståelse.

Et spørsmål jeg sitter med, jeg skulle gjerne ha hørt fettprosenten til dere som har prøvd? Både får og etter, det er slik man ser at det er fett man har mistet, ikke vann, muskler etc.

Jeg har også diagnosen irritabeltarm syndrom, er det noen som sliter med det som har prøvd 30 days? Ble plagene bedre eller verre? Jeg har forsøkt både trening og kostholdsråd, men det får liksom ikke systemet i gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...