Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days


cindy87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lille virre
Eneste grunnen til at 30 days virker er fordi det inneholder dop.

Jeg vet dette fordi jeg før har tatt slankepiller som inneholdt dop uten å vite det.

Jeg har testet ut 30 days og jeg kan garantere på at det virker fordi det inneholder dop.

eh eh eh , javel. Dop altså.Flott med seriøs informasjon fra "helsevesenet"....Dop, neh tror ikke det nei 30 days er trolig gjennom-analysert da det er så mye kjøpt, at det bare tror jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_Beate_*
Hei. jeg har hørt mye bra om 30 days kuren. Den skal få bort det farlige fettet på magen. Har nå tenkt til og prøve den. Du får den på helse kosten.

Men mitt spørsmål er: er det noen som har prøvd denne?

Jeg har prøvd den! Den fungerte dødsbra på meg! Gikk den 5 kg! Super fornøyd med den!

Jeg har prøvd mye rart fra helsekosten, men denne funka faktisk.

Håper du får samme effekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Usikker_*

Jeg har brukt 30 days i fem dager. Kroppen føles veldig oppsvulmet og brystene føles ømme og store. Noen som har merket noe av dette på seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Usikker_*
Jeg har brukt 30 days i fem dager. Kroppen føles veldig oppsvulmet og brystene føles ømme og store. Noen som har merket noe av dette på seg?

I tilleg lurer jeg på hvorfor alle snakker om magefettet. På boksen står det at mage og lår skal bort!!! og det er det jeg vil ha bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elinrenate
@ Bolledeig.

Skal du virkelig fortelle hva voksne mennesker skal bruke pengene sine på?

Hvis noen ønsker å bruke pengene sine på slike ting, må de da å lov til det. Du trenger ikke å benytte hver anledning du får til å si at du mener det motsatte. Selvfølgelig er det lurt å kutte raske karbohydrater og trene mer, men det skader heller ikke å ta dette kosttilskuddet dersom en ikke er allergisk.

TS spurte vell her i forumet for å finne ut om det var verdt å bruke penger på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS spurte vell her i forumet for å finne ut om det var verdt å bruke penger på det...

Det kan vel ingen svare på. Det er umulig for noen å svare på om dette vil virke på TS. Som sagt hun må jo bare selv vurdere om 350-400 kr er mer enn hun har råd til å "kaste ut vinduet" dersom det ikke virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_inger_*
Hei. jeg har hørt mye bra om 30 days kuren. Den skal få bort det farlige fettet på magen. Har nå tenkt til og prøve den. Du får den på helse kosten.

Men mitt spørsmål er: er det noen som har prøvd denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg har hørt mye bra om 30 days kuren. Den skal få bort det farlige fettet på magen. Har nå tenkt til og prøve den. Du får den på helse kosten.

Men mitt spørsmål er: er det noen som har prøvd denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har prøvd den men den funket lite på meg du er nødt til å tene og spise sundt ved siden av. Men vi er forskellige,så de kan fungere på deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tine_*

Jeg har gått på 30 days nå i ca 1 uke. (Den for rumpe og lår)

Bivirkningene er jeg litt usikker på, men jeg merker ihvertfal at jeg går oftere på do og har mye gass i magen(!!!) :-O

Med en gang jeg begynte på 30 days, begynte jeg å gå lange turer å spise sunnere. Om pillene virker eller ei, vet jeg ikke enda, men det gir meg en ekstra motivasjon til faktisk å trene ved sidene av og ha ett sunnere kosthold. Bare det å tro at de virker, hjelper meg til å faktisk til å følge "bruksanvisningen" på esken, nemlig det å ha ett sunt kosthold samtidig med mosjon.

lykke til alle dere dere som prøver dette!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg prøvde 30 days. Jeg fikk mye luft i magen og mistet vann i kroppen; Derav noe vektnedang.

Det funket ikke spesielt bra, og jeg droppet pillene etterhvert fordi jeg glemte noen dager..Jeg synest ikke det er spesielt deilig å proppe kroppen full av piller og få merkelige bivirkninger.

Det som hjalp meg var å spise sunnt. Jeg kutta ut brød, pasta,melk,smør,ferdiglagetmat ala toro og ferdig pizza. Jeg spiste mye ovnsbakt mat i leirgryte. Kuttet radikalt ned på sukker.

Jeg har så langt gått ned 9 kilo siden juni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Christina_*

Jeg prøvde meg på 30 days-dietten, og gikk ned hele 8 kg. Siden jeg ikke hadde så voldsomt stor mage i utgangspunktet, var jeg egentlig overrasket over effekten. Men effekten viste seg absolutt ikke bare på magen.. Lårene og rumpa ble også tydelig påvirket av 30 days-tablettene.

Jeg var superfornøyd, men downsiden var at med en gang jeg sluttet på disse pillene, så gikk vekta rett opp igjen -og jeg fikk problemer med fordøyelsen.

Tablettene holder det de lover, men ikke begynn på dem med mindre du vet at du skal fortsette på dem resten av livet. Altså: ikke begynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_HenrietteK_*

30 days kan være svindel og fungere bra. Det beste er og prøve selv og se om du syntes den fungere. Det beste er og ta en jogge tur vær dag. Det er biligere og hjelper likevell. Ellers burdde du prøve GO 123 den hjelper ganske bra . Den ville jeg anbefalt !

- Henriette Kristine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Evelyn_*

Har lyst til å prøve 30 days, men er ikke sikker, har gått ned 8 kilo ved å redusere mat, godteri, spiser lite poteter og har kuttet ut brød, spiser bare grove knekkebrød. Grunnen til at e vurderer å prøve 30days er at vekta no har stått still i tre uker, er nødt å gå ned 10-15 kilo til, da e har for høyt blodtrykk og fått diabetes 2.Trimmer også en time hver dag. Det var veldig mange varierende kommentarer her. Må sove på det. :søvn: Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Anne90_*
Har akkurat bestilt 30 days og gleder meg til å prøve..

Holder dere oppdatert :)

Tenkte akkurat selv å prøve 30 days, men ville bare ta litt research før jeg bestillte tablettene. For å si det slik, vet jeg at jeg kan gå godt ned i vekt med god trening, og bra kostold.

Men tenkte at 30days ville hjelpe meg mer med fettet rundt magen, da det er der jeg er kraftigest. Men etter å ha lest spaltene til folk her inne begynner jeg å bli litt usikker.

Jeg har også fått en del bra omtaler om dette produktet, og det virket som det beste alternativet til å få bort magefettet.

Jeg lurte da egentlig på hvor ofte en da bør trene, og hva man egentlig bør forhode seg til i forhold til mat?

Lykke til dere andre som allerede er i gang med 30 days, hold meg oppdater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd denne i 30 dager, og gikk ikke ned et eneste gram :snurt:

Har nå bestemt med for å prøve lavkarbo-kuren for å fjerne magefettet istedenfor!

En venninne av meg har gått ned 14,8 kg på under 3 mnd!

Så de gir en jo en spark bak!! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd ut 30 days i 1 mnd nå. Har gått ned ca 2 kg. Jeg tror ikke de kiloene er fett. Ja, magen er mindre og flatere, men det kommer nok av at produktet får magen i gang og at det er mildt vanndrivende. Går mye oftere på do for og si det sånn. Menmen, jeg føler meg bedre og har sikkert blitt kvitt mye gammelt "slagg" ^_^ Har også blitt mer bevisst på hva jeg spiser fordi jeg blir minnet på at jeg slanker meg hver gang jeg tar pillene.

Studerer farmasi selv og vurderer å prøve å få analysert pillene for og se hva de faktisk inneholder. Det er jo en kjent sak at naturpreparater ofte inneholder stoffer de ikke skal inneholde, og at om et naturpreparat faktisk fungerer så er det gjerne fordi det egentlig er et legemiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...