Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days


cindy87

Anbefalte innlegg

Gjest emmeline

Jeg har alltid vært skeptisk eller helt imot enkle slankemetoder som piller, shake etc. Men jeg har blitt veldig nysgjerrig på 30 days, og tror kanskje det kan være med på å gi meg ekstra motivasjon. Jeg skal i tillegg telle kalorier og trene tre ganger i uka. Om det da er pillene som gjør at jeg eventuelt går ned i vekt får jeg aldri vite, men uten tror jeg ikke jeg vil klare det. De er den faktoren som gjør at jeg føler jeg må.

Jeg bestilte pillene i helga, og får dem forhåpentligvis imorgen, så da får vi se hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forsøkt 30 Days og de fungerte kjempefint for meg. Jeg hadde i utgangspunktet trent og spist sunt og disse pillene kom som et tillegg. Jeg må si at jeg i utgangspunktet var veldig skeptisk, men nå har jeg gått ned 2 buksestørrelser og er superfornøyd. Så kan man kanskje si at det var treningen og kostholdet som var årsaken til vektnedgangen. Ja kanskje det... Men jeg følte at jeg fikk en tilleggseffekt ved å bruke 30 Days. Og jeg har trent mye (og lenge) og vet også godt hva mat gjør for meg. Dvs. jeg kjenner kroppen min såpass at jeg forsto at det ble en endring da jeg tok disse tabelettene. Min venninne tok kuren samtidig og er ikke så fornøyd. Men om det er svindel av den grunn. Nei... Noen kurer virker på noen og ikke på andre.

Slik er det med mange preparater. Ta allergitabletter for eksempel. Jeg bruker et merke som virker godt for meg men som ikke hjelper for andre (og omvendt). Min sønn må f.eks. ta helt andre tabeletter selv om vi har nøyaktig samme allergi. Det er jo ikke svindel bare fordi det ikke er rette preparat for nettopp deg?

Hei:)

Jeg har veldig lyst til å starte på 30 days kuren jeg også. Men går på allergi piller og astma piller og vet ikke om det kan ødelegge for noe. Vet du det?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hva mener du med allergisk? jeg har pollenallergi og går på piller for dette. er det dumt av meg da å starte på 30days da?:S

Jeg mente at er du allegisk mot noe tablettene inneholder bør du selvsagt ikke ta dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Aina_*

Jeg skal begynne på 30 days og Oxytarm i morgen, i tillegg skal eg bytte ut frokost og kvelds med pulver fra herbalife. Trener ca tre ganger i uka med å gå turer i skog og mark. Håper på bra resultat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_mina_*
Du bør kutte ned på karbohydrater, så da bør du ikke drikke mye alkohol.

Man kan jo drikke alkohol uten å få i seg særlig karbohydrater. Drikk sprit/vodka og lettbrus. der er det minimalt eller ingen karbohydrater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Ser det er veldig mange som har prøvd 30 Days.. - men er det ingen som har prøvd reductol??

Jeg opprettet en tråd for noen dager siden hvor jeg spør om noen har prøvd dette slankemiddelet og ingen har svart der enda.

Jeg er så utrolig nysgjerrig da jeg selv nettopp har begynt på produktet sammen med chitosan. Har gått på det i en uke og merker at jeg ikke eier lyst på søtsaker eller blir i "småspiser"-mood. Og tror jeg ser litt forskjell allerede rundt halsområdet (der jeg pleier å miste vekt først.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg bare lurte på om noen vet om noen piller som hjelper mest for rumpe og lår? Går på 30 days nå. startet med dette på fredag og håper på resultater. Men er sykt keen på å prøve å finne noen piller som hjelper til for rumpe og lår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lene_*
for min del funket de ikke, jeg fikk en enorm appetitt økning når jeg gikk på de.. har i ettertid lest om hver og en av plantene den inneholder, og det viser seg faktisk det at noen av virkningene til en av innholdsstoffene faktisk kan gi økt appetitt!! syns vell ikke akkurat det er så smart å putte det inn i en tablett som skal være slankende!

samma her, gått to uker på di og oxitarm. føler meg mer sulten,men likevel ikke spist mer enn vanlig, men heller ikke gått inn så mye som en mm rundt magen. dette virker nok ikke, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg bare lurte på om noen vet om noen piller som hjelper mest for rumpe og lår? Går på 30 days nå. startet med dette på fredag og håper på resultater. Men er sykt keen på å prøve å finne noen piller som hjelper til for rumpe og lår:)

Piller som funker til rompe og lår ? Hva mener du ? at du skal kunne sitte å se på tv og MSN mens rompa og lårene krymper ?

Du må trene! Det er ikke så kjedelig når du først er kommet igang! =) Og det er det eneste som hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lidia_*

Jeg har akkurat tatt mine siste to piller i boksen. Jeg har siden starten for 30 dager siden gått inn 9,5 cm i midjen!! Jeg har ikke gått så veldig mye ned i vekt, rundt 2 kg, hadde forventet mer, men allikevel er jeg ganske fornøyd. Alle dere som ikke tror på dette produktet, tror dere 9,5 cm rundt midjen er tilfeldig?? Noe må det jo være i dette produktet. Jeg trener ikke, og har heller ikke gjort dette i denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde, uten å gjøre noe av det andre som stod. Jeg spiste som jeg pleier, og trente ikke som jeg pleier. Jeg gikk ned 3-4 kg. Kanskje mest vann, men jeg gikk ned. Og det var veldig oppløftende. MEN, når jeg stoppet kuren og ikke endret vanene mine så gikk jeg jo opp igjen. Tror hvis man er innstilt på å endre litt livsstil så kan kuren være en fin motivasjon, siden man får noen gratis kilo i oppstarten og ser at "noe" virker. Alene er effekten midlertidig.

Jeg veier til vanlig 63 og er 160 høy. Vil egentlig ned til under 55 men greier ikke endre livsstil.

Hei. jeg har hørt mye bra om 30 days kuren. Den skal få bort det farlige fettet på magen. Har nå tenkt til og prøve den. Du får den på helse kosten.

Men mitt spørsmål er: er det noen som har prøvd denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde, uten å gjøre noe av det andre som stod. Jeg spiste som jeg pleier, og trente ikke som jeg pleier. Jeg gikk ned 3-4 kg. Kanskje mest vann, men jeg gikk ned. Og det var veldig oppløftende. MEN, når jeg stoppet kuren og ikke endret vanene mine så gikk jeg jo opp igjen. Tror hvis man er innstilt på å endre litt livsstil så kan kuren være en fin motivasjon, siden man får noen gratis kilo i oppstarten og ser at "noe" virker. Alene er effekten midlertidig.

Jeg veier til vanlig 63 og er 160 høy. Vil egentlig ned til under 55 men greier ikke endre livsstil.

hei:) Jeg veier 60 kilo og jeg er 160 høy jeg også. jeg vil også komme meg ned på 56/55 kilo.... startet på 30 days kuren for en uke siden og håper at den kan hjelpe litt for meg også. mitt store problem er lårene mine. jeg er en str 36 over hele kroppen, unntatt lårene mine, de er 40! jeg tar knebøy og slikt, men jeg klarer ikke å få de tynne. vet du om noe? og vet du om noen metoder du vet om som man kan bruke for å komme ned til 55 kilo?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_lene_*
samma her, gått to uker på di og oxitarm. føler meg mer sulten,men likevel ikke spist mer enn vanlig, men heller ikke gått inn så mye som en mm rundt magen. dette virker nok ikke, nei.

nå har jeg gått tre uke på dette, fortsatt skjer det ingenting....annet enn at jeg fikk vann i kroppen og måtte til legen å få vanndrivende. aldri hatt problem med vann i kroppen før, så må ha kommet av disse tab..så di kan tydeligvis ikke føre bort overflødig vann fra kroppen , som flere her skriver at di mister...skal nå ta siste uka også...men det høres alltså så dumt og unaturlig rart ut at noen går ned både 5 og 9 kilo på detta og andre ikke et gram. så forskjellig fett kan vi ikke ha....ugler i mosen...jeg forstår at vi prøver og håper. heldig er dere det hjalp for, vi andre for jobbe litt istedet. jaja like greit så vår vi ihvertfall litt energi ut av det :-) jegmå bare ikke gå ned noe annet sted enn magen, for er slank andre steder. og da blir kontrasten bare enda tydligere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Camilla_*

Jeg har prøvd 30 days. Det virket ikke noe på meg. Vekta og fettet stod stille. Men jeg spiste ikke sunnere eller trente ekstra heller. Men da skal ikke ha noe særlig å si.. De virket rett og slett ikke på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har som nevnt tidligere brukt denne. Jeg sluttet for ca 1 uke siden, hadde tatt hele boksen. Jeg er egentlig superfornøyd med denne, jeg har gått ca 9 cm i midjen. Men, nå som jeg har sluttet, føler jeg meg like oppblåst som før jeg startet. Mens jeg brukte pillene følte jeg meg ikke oppblåst i det hele tatt. Jeg vurderer faktisk en boks til. Noen som vet om de fortsatt er på tilbud noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Rosajenta

30 days er det dummeste jeg noengang har brukt penger på! Gikk ikke ned noen verdens ting verken i vekt eller cm. Blir skikkelig provosert av at dette produktet markedsføres så mye som det gjøres og på et vis som lover mye, for det virker ikke!!!! Anbefaler heller å droppe å kjøpe pillene og heller legge om kosthold og treningsvaner for det er det eneste som hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...