Gjest Gjest_Bambi_* Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg syns det er så vanskelig å late som om jeg er super glad på mine venniners vegne..når jeg egentlig har lyst å legge meg ned og grine at de får slike gode menn, mens jeg ender opp med drittsekkene. De har begge funnet seg verdens snilleste, velstående (generøse), høyt utdannet menn som forguder disse damene. Mens jeg selv har kommet meg ut av et dårlig ekteskap med en psykopat, for så å ende opp i et forhold med en fyr som velger å nedprioritere meg til fordel for jobben, ungene hans, kompisene og fest og som utnyttet meg økonomisk. Det er nedverdigende å tigge om hans oppmerksomhet. Hvorfor er det slik, at noen jenter er heldige, mens andre tiltrekker drittsekkene? Ser man på ytre ting som utseende, utdanning, sosiale antenne, burde jeg har også greid å score med en flott mann. Det skrives side opp og side ned om hvor viktig utseendet, utdannelsen osv er. Men i mitt tilfelle har det aldri vært noe fordel. Jeg er ikke sjalu eller missunderlige på mine venninner, men kjenner meg skikkelig sår at jeg finner ikke menn som de har. Dere snille, oppegående menn inne på KG; hvordan finner jeg dere...? Hvorfor kan aldri greie jenter (som meg) vinne..?
Gjest Alabama Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Uflaks.. Sånn er det bare.. Men det er ikke sikkert alt er så perfekt for venninnene dine likevel, kanskje har du noe som de misunner deg? Som f.eks de "ytre ting som utseende, utdanning, sosiale antenne"
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg er singel og mann, men du finner meg ikke på byen. Det stedet er dødt for meg. Du ser meg derimot jobbe frivillig etter vanlig jobb i en veledig organisasjon Nå som jeg nærmer meg 30 så ser jeg at flere og flere venner og venninner har sluttet å sjekke på byen. Den måten det går mest på i vår krets for tida er når noen trekker inn nye individer i gjengen. Lykke til TS og husk det er bedre å være lykkelig alene enn ulykkelig sammen
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Merkelig det der, men det sies jo at man tiltrekkes av samme typen menn hele livet - ofte minner disse mennene også om far eller bror. Det betyr ikke at man ikke kan bryte ut av det. Du er jo klar over det - og første triks er vel heller å prøve å finne ut hva som tiltrekker deg ved disse mennene? Er det bad boys, vanskelig å få tak i, har de nedverdigende kvinnesyn? Leit det der... og det er ikke sikkert at venninnene dine sine forhold er helt perfekte heller, men bedre enn din flaks hittil er det nok sjans for at de har hatt. Du finner nok en god mann du også for det er mange av de der ute. Ikke ta tiltakke med en som ikke prioriterer deg. Jeg vet selv hvordan det er å være førsteprioritet (og han min) og det er ingen annen måte et forhold kan være godt på.
Gir Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Plutselig en dag faller du pladask for den du minst ville ventet å falle for, og så er livet komplett Det ordner seg for snille jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå