Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Del Skrevet 9. april 2008 Litt kjedelig å være singel når alle andre har familie å være sammen med. Og ekstra kjedelig i ferien, kanskje? Hva skal dere andre single gjøre i sommerferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. april 2008 #2 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Jeg skal på politisk leir for femte år på rad - gleder meg kjempemasse! Der treffer jeg venner fra hele landet, så det blir gøy. I tillegg skal jeg og hun ene bestevenninna mi kanskje til Bosnia én uke, kanskje vi også drar til Kroatia. Den andre bestevenninna mi skal jeg tilbringe deler av sommern med her i Norge, men vi finner nok på noe morsomt sammen. Kanskje blir det en ferietur med foreldrene mine også, men det er ikke planlagt enda. Ellers skal jeg jobbe resten av sommerferien. Heldigvis kun et par dager i uka, så det blir mye tid til soling og bading. Skal lese en haug med bøker og rett og slett kose meg. Å være singel betyr ikke at man ikke kan finne på mye morsomt på egen hånd eller med familie/venner. Gleder meg allerede! Mvh Yvonne Endret 9. april 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 10. april 2008 #3 Del Skrevet 10. april 2008 skl en tur til bergen, forhåpentligvis til sør afrika og en festival eller tre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scarlett Skrevet 11. april 2008 #4 Del Skrevet 11. april 2008 Aner ikke... Det blir en weekendtur med ei venninne, men har tre uker til gode uten noen planer. Er ganske vanskelig det, når venninner enten har samboer, ikke tid til ferie eller andre grunner... Vurderer å dra aleine på ferie, men det må gjennomtenkes litt først... :kaffe: Kanskje det dukker opp noen reiseplaner med bekjente, jeg satser litt på det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 11. april 2008 #5 Del Skrevet 11. april 2008 Jobbe, jobbe, jobbe også jobbe litt mer! Får forhåpentligvis en til to uker ferie... Da reiser jeg nok til hjembyen min:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeanineK Skrevet 11. april 2008 #6 Del Skrevet 11. april 2008 Jobbe, jobbe og jobbe ser det ut til! De fleste venninnene mine har slått seg til ro, og har gjerne et lite barn eller to.. Å reise alene er for meg uaktuelt. Jeg har ikke problemer med å reise alene, men vil gjerne ha noen å dele opplevelsen med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casey Skrevet 11. april 2008 #7 Del Skrevet 11. april 2008 Litt kjedelig å være singel når alle andre har familie å være sammen med. Og ekstra kjedelig i ferien, kanskje? Hva skal dere andre single gjøre i sommerferien? Jobbe. Har brukt opp sommerferien på forskudd. Når jeg har sett hvor slitsomt det ser ut å være familie, er jeg litt glad for at jeg slipper alt styret. Man får lite tid til seg selv, og man må oppfylle andres ønsker hele tiden. Da er det bra frihet å være single. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 11. april 2008 #8 Del Skrevet 11. april 2008 Jobbe, og flytte og finne meg til rette på den nye plassen og finne en ny jobb og forhåpentligvis starte å studere igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #9 Del Skrevet 12. april 2008 Skal også jobbe i sommer. De ukene jeg ikke jobber, skal jeg prøve å male huset selv.... En Spaniatur i mai og september, så litt ferie blir det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #10 Del Skrevet 12. april 2008 jeg skal si fra meg den ene ferieuken og jobbe litt overtid, og så skal jeg på telttur med min firbeinte samojedturkamerat Og så skal jeg på langweekend i Stockholm med ei venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 12. april 2008 #11 Del Skrevet 12. april 2008 Se ticker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. april 2008 #12 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg skal to uker til Portugal sammen med ungene. Etter det har jeg to uker ferie mens ungene er hos faren. Jeg har noen venninner jeg kanskje skal på tur sammen med, ellers vet jeg søren meg ikke. Kanskje jeg skal ligge på terassen og lese bøker i en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #13 Del Skrevet 13. april 2008 Å reise alene er for meg uaktuelt. Jeg har ikke problemer med å reise alene, men vil gjerne ha noen å dele opplevelsen med! Akkurat sånn har jeg det og. Når sommerferien nærmer seg legger alle planer. Untatt meg. Jeg har mange venner, men alle har enten familie eller andre nære venner som det er naturlig å reise sammen med. Jeg har ingen så nære venner, som naturlig er med i min ferieplanlegging, og vise versa. Har oppdaget mer og mer oppgjennom årene at det er jeg som selv må stå for initiativ og planlegging om det skal bli til noe. Det er ytterst sjelden noen tar initiativ overfor meg. Litt trist akkurat det der. Når det er sagt så har jeg jo noen planer da. Skal på en jobbreise med noe innlagt ferie, samt på festival. Men jeg har fortsatt endel ferie til overs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 13. april 2008 #14 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg har ingen som helst planer. Håper jeg finner noen venninner som vil dra på ferie med meg. Ellers blir det bare jobbing. Jeg orker ikke å gå hjemme og ha fri i ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #15 Del Skrevet 13. april 2008 Huset skal beises iflg borettslagets planer for sommeren, ellers skal jeg besøke en venninne med hust fullt av barn (lettere for meg å reise enn dem...) Dessuten lurer jeg på å reise litt etter innfall i Danmark en uke. Og forslaget til en annen her i tråden syntres jeg også fristet stort. Å ligge en uke på terrassen og bare lese bøker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #16 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg skal til Kina og OL der en venninne av meg jobber.... Syntes det var en lur i ide, siden det er noen sommere siden jeg var singel!! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. april 2008 #17 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg skal flytte i sommer jeg. Så det blir jobbing, jobbing og atter jobbing. Så skal jeg kanskje på hyttetur med en kamerat og noen venner av han, og prøve å få dratt på en weekentur med en venninne eller to.. Så jeg gleder meg Bli selvfølgelig sitting å se utover havet med hvitvin og reker rett fra båten også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. april 2008 #18 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har nettopp bestilt tur til Algarvekysten, helt alene. Tenkte som så at det ikke er sikkert at jeg får den sjansen igjen, til å dra et sted helt alene og bare gjøre akkurat det JEG har lyst til. Bortsett fra når jeg reiser til Edinburgh så har jeg alltid reist sammen med noen, og da må man tilpasse seg reiseselskapets lyster og humør også. Nå blir det i stedet 2 uker med bare avslapping, sol og strand, bøker og hva jeg nå ellers finner det for godt å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 17. april 2008 #19 Del Skrevet 17. april 2008 da blei det itte no sør afrika på meg...men skal ikke klage, for det blir ihvertfall west coast riot og muligens roskilde isteden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå