Gå til innhold

Siste forsøk på å gå ned


Suzy

Anbefalte innlegg

Det er overraskende lite styr faktisk - jeg spiser egentlig veldig normalt. Den største vanskeligheten er å venne seg til å ikek spise brød til frokost (og ikek havregrynsgrøt).

Jeg spiser f.eks:

Frokost: En boks hermetiske champignon og to egg, surret sammen med litt agurk, eller ruccula vedsiden av.

(evt en skive bacon, eller litt feta på eggene)

Lunsj:

Salat med skinke eller annet kjøtt, oljebasert dressing og gjerne fetaost.

Middag:

Kjøtt eller fisk med grønnsaker

F.eks blomkålmos, som er skikkelig godt og ligner veldig på potetmos

Spiser kesam med fun light og kanel eller en porteinbarbit som godteri og drikker en Cola zero i ny og ne for å få bukt med behovet for noe søtt

Som mellommåltider spiser jeg et par skiver lett hvitost og noen skiver skinke rullet sammen.

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsetter å reklamere for South Beach jeg.

Mett glad og enda en kilo lettere. Helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter å reklamere for South Beach jeg.

Mett glad og enda en kilo lettere. Helt fantastisk!

Så bra du har funnet noe som fungerer for deg :)

Merker du noe forskjell treninsmessig? Dvs. forskjell på fysiske prestasjoner ?

Er jo veldig splittet holdning rundt omkring på om det er best med protein-eller karbobasert kosthold er det beste for idrettsprestasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har funnet noe som fungerer for deg :)

Merker du noe forskjell treninsmessig? Dvs. forskjell på fysiske prestasjoner ?

Er jo veldig splittet holdning rundt omkring på om det er best med protein-eller karbobasert kosthold er det beste for idrettsprestasjoner.

Nei jeg merker ikke noen stor forskjell, men har ikke noe godt sammenligningsgrunnlag akkurat nå uansett. jeg trener endel mindre enn jeg pleier å gjøre, for jeg driver med husmaling og oppussing.

Det jeg kan si er at jeg ikke merker at jeg er noe sliten i kroppen, sånn som jeg gjør når jeg bare teller kalorier. Jeg er generelt mettere og mer opplagt, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er generelt mettere og mer opplagt, rett og slett.

Jeg spiste lite karbiser en periode og da merket jeg at jeg var mettere lenger med mye proteiner - fikk ikke de blodsukkersvingningene som jeg ellers får.

Eneste jeg synes var pes var å finne mat til lunsj og mellommåltid - er så enkelt å smøre seg en matpakke med brødskiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste lite karbiser en periode og da merket jeg at jeg var mettere lenger med mye proteiner - fikk ikke de blodsukkersvingningene som jeg ellers får.

Eneste jeg synes var pes var å finne mat til lunsj og mellommåltid - er så enkelt å smøre seg en matpakke med brødskiver.

Joda, men det finnes veldig greie "ferdig-salater" som du kjøper bl.a på Kiwi - de fungerer bra. Ikke noe tungvintere enn brød i dte hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...