Midnattsol Skrevet 8. mai 2003 #1 Del Skrevet 8. mai 2003 GRATULERER MED DAGEN, DIVA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 8. mai 2003 #2 Del Skrevet 8. mai 2003 Ojoj! Elsker bursdagsfester :D Gratulerer masse med dagen! Håper du får en fin dag! Bursdagsklem fra meg :D Miss Gemini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. mai 2003 #3 Del Skrevet 9. mai 2003 Åååhhh... grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. mai 2003 #4 Del Skrevet 9. mai 2003 Åååhhh... grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 9. mai 2003 #5 Del Skrevet 9. mai 2003 Gratulerer så mye Diva!! *KLEEEMME* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 9. mai 2003 #6 Del Skrevet 9. mai 2003 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuva77 Skrevet 9. mai 2003 #7 Del Skrevet 9. mai 2003 GRATULERER MED DAGEN DIVA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 9. mai 2003 #8 Del Skrevet 9. mai 2003 GRATULERER!!! JUHU!!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. mai 2003 #9 Del Skrevet 9. mai 2003 Oi! Har du bursdag? Grattis da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 9. mai 2003 #10 Del Skrevet 9. mai 2003 Happy birthday! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2003 #11 Del Skrevet 9. mai 2003 Kjære, kjære DIVA!!! :bursdag: :bursdag: :bursdag: Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og se nå vil vi marsjere! Bukke, nikke, neie, snu oss i ring, danse for deg med hopp og sprett og spring. Ønsker deg av hjertet alle gode ting, og si oss nå hva vil du mere? GRATULERE! GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN, VENNEN MIN! Håper du får en strålende dag - og en koselig bursdagsfeiring! Stor klem til deg fra Kverula :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 9. mai 2003 #12 Del Skrevet 9. mai 2003 Gratulerer med dagen Diva Håper du får en flott dag. Kos deg masse med gaver, kaker og familien . Go klem fra Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mai 2003 #13 Del Skrevet 9. mai 2003 Må jo hive meg på her jeg, og!!! Gratulerer så hjertlig med dagen Diva vennen min!!! Håper dagen din blir flott!!! Jeg er kjempe glad for glad i deg, og glad jeg har en venn som deg!!! Forresten.... på KaffeCopagniet har de glutenfrie kaker! HINT!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. mai 2003 #14 Del Skrevet 9. mai 2003 GRATULERER MED DAGEN!!!! Håper du får en fin dag! :bursdag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 9. mai 2003 #15 Del Skrevet 9. mai 2003 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. mai 2003 #16 Del Skrevet 9. mai 2003 Gratulerer Diva! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 9. mai 2003 #17 Del Skrevet 9. mai 2003 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN DIVA HILSEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 9. mai 2003 #18 Del Skrevet 9. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 9. mai 2003 #19 Del Skrevet 9. mai 2003 Åååå, tusen takk alle sammen :D Så koselig og logge seg inn og finne hilsner fra denne flotte gjengen :D :D :D Dere er toppers alle sammen : - ) Dagen skal feires på restaurant med bare meg og sambo, og så skal vi ha litt kaker og kaffe hos hans foreldre. Bare helt sånn uhøytidelig. Men tror jeg skal få med meg noen gode venner på bursdagsbowling og eller cafè for å "småfeire" litt sånn og.... Drar i gang den virkelig store festen på 25-års dagen tenker jeg. Da er jeg jo halvveis til 50 (!) hehe.... MarianneE : glutenfrie saker på KaffeCompagniet høres veldig bra ut! I nærmeste framtid Ha en kjempegod dag dere, og nyt det fine været (håper det er like fint vær hos dere som her i Skien:)). Stoor klem fra meg :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 9. mai 2003 #20 Del Skrevet 9. mai 2003 Grattis med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå