Gjest Gjest_julie_* Skrevet 26. mai 2008 #21 Del Skrevet 26. mai 2008 Hei Synes du skal helt glemme alderen. alder er bare ett tall. Jeg er selv 22år og har en kjæreste på 18år, han er vel det beste som noen gang har hent meg. Jeg gikk inn i ett forhold da jeg var 15år, han var 9år eldre, det ente med at han var utro og han ødela totalt min selvtillit og fikk meg til og tro at det var bare han som villa ha meg.det varte 2år Mitt andre forhold gikk jeg inn i som 18åring, han var 3år eldre. alt gikk ok helt til jeg flyttet fra plassen jeg var oppvokst på og alle mine venner og familie, han var meget sjalu og godtok ikke mine kompisser. han villa endre meg og det ble helt feil. Det ente også etter 2år. Så en ting er sikkert og det er at ekte kjærlighet kan ikke regnes på alder, Man har ikke funnet den rette før man har funnet en person man ikke vil endre noe med.Det er først da man virkelig føler at man har funnet mannen i sitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Forelska_* Skrevet 26. mai 2008 #22 Del Skrevet 26. mai 2008 Hei Synes du skal helt glemme alderen. alder er bare ett tall. Jeg er selv 22år og har en kjæreste på 18år, han er vel det beste som noen gang har hent meg. Jeg gikk inn i ett forhold da jeg var 15år, han var 9år eldre, det ente med at han var utro og han ødela totalt min selvtillit og fikk meg til og tro at det var bare han som villa ha meg.det varte 2år Mitt andre forhold gikk jeg inn i som 18åring, han var 3år eldre. alt gikk ok helt til jeg flyttet fra plassen jeg var oppvokst på og alle mine venner og familie, han var meget sjalu og godtok ikke mine kompisser. han villa endre meg og det ble helt feil. Det ente også etter 2år. Så en ting er sikkert og det er at ekte kjærlighet kan ikke regnes på alder, Man har ikke funnet den rette før man har funnet en person man ikke vil endre noe med.Det er først da man virkelig føler at man har funnet mannen i sitt liv Det var godt fortalt. Har mye av samme erfaring selv også. Mitt siste forhold var med en som var ti år eldre enn meg, jeg var ikke bra nok i de aller fleste tingene i hjemmet, oppdro ikke barnet mitt bra nok i følge han osv. Hele forholdet var psykisk tungt. Jeg er så forelska nå å har det ekstremt bra og det er bare så trist at det skal ødelegge forholdet mellom meg og moren min, håper virkelig at hun tar til fornuft snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heritære Skrevet 26. mai 2008 #23 Del Skrevet 26. mai 2008 Tusen takk Var godt å lese. Kan jeg spørre hvilken aldersforskjell det er mellom dere? Det som moren min er så sur for er fordi at han er så ung å mener at han må få vokse opp,modnes osv osv før han blir stefar. Nå har ikke vi problemet hva gjelder barn og han som stefar da mine barn er voksne. Den yngste (18 år)bor fortsatt hjemme og min sambo og han går utrolig godt overens. Vi har litt mer enn 20 års aldersforskjell så du kan tro jeg lagde litt furore i familien, men som sagt det var den første måneden. Så lærte de etterhvert min samboer å kjenne og nå synes de han er bare helt herlig. De lurte selvsagt på hva en sånn ung mann så i en eldre kvinne som ikke ser kjempelekker ut eller er megarik, men de har skjønt at han har ærlige hensikter og at han bare så enkelt er glad i meg for den jeg er . Er det rart jeg svever på skyer selv etter 15 mnd :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Forelska_* Skrevet 9. juni 2008 #24 Del Skrevet 9. juni 2008 Har det fortsatt fint :) Foreldrene mine har ikke godtatt dette enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #25 Del Skrevet 9. juni 2008 Kjærligheten overvinner alt. Ikke la noe stoppe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 9. juni 2008 #26 Del Skrevet 9. juni 2008 Min kjære er 50, jeg er 22, vi har vært sammen i 6 år og er forlovet, har det helt fantastisk sammen. Du kan prøve å forestille deg hva vi har måttet gå igjennom og enda så er vi sammen tross for lange blikk og hakeslepp på gaten, men vi ELSKER hverandre og vi driter loddrett i hva andre synes, det er heldigvis vårt liv, ikke deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 9. juni 2008 #27 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg er 20 år.. og vurderer sterkt om jeg skal opprettholde kontakten med en jeg flørter med på 18, fordi jeg syns han er for ung. men men.. det sies jo at kjærlighet har ingen alder.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå