Gå til innhold

Er han for ung

Gjest Gjest_Forelska_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Forelska_*

Jeg er 25 år, han er 18. Vi har snakket myyyye de siste ukene og vært ute sammen på kino å div. Kommer så godt over ens med hverandre, har gode dialoger å mye av samme intresser. Jeg er blitt veldig betatt av den gutten! Men jeg er så redd for at familien min å familien hans, venner osv ska reagere på en dårlig måte om de finner ut at det er noe mellom oss. Jeg liker han virkelig godt, tenker masse på han og han liker meg også veldig godt. Vi har diskutert dette med alder å han ser ikke på det som noe problem. Jeg har ett barn fra før også, det ser han heller ikke som noe problem. Hva mener dere om ett forhold som dette, altså alderen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *nurket*

Første tanke er: løøøøp ..... beklager det altså...

Han er 18 år. Du er eldre og mer erfaren enn han. Han kommer til i løpet av de neste 2-4 årene til å forandre seg veldig, som de fleste gjør i den alderen. Så jeg ville tenkt på barnet mitt og meg selv og funnet noen som var mer klar for et familieliv (noe en 18 åring ikke er klar for selv om han sier han er det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Om alderen her hadde vært jente 18 mann 25 så hadde ingen her sagt et eneste ord.

Du kjenner han bedre enn det vi gjør, og du merker vel lettere om han mener det han sier. Hvis du mener dette er noe å satse på, så gjør du det. Men du burde ikke involvere ungen før du er helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Forelska_*

Nei jeg vil ikke blande inn barnet mitt i dette. Får kanskje bare ha forholdet skjult å se hva som skjer... Bli bedre kjent med han å se hvordan ting utvikler seg. Snakke mer med han om dette. Er skikkelig betatt av han :( å har ikke følt meg så forelska som dette på LENGE!! Tror ikke jeg har hatt det slik på flere år, å det er så godt å kjenne det slik. Har lenge trodd at jeg ikke skulle finne en som jeg får følelser for igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år, han er 18. Vi har snakket myyyye de siste ukene og vært ute sammen på kino å div. Kommer så godt over ens med hverandre, har gode dialoger å mye av samme intresser. Jeg er blitt veldig betatt av den gutten! Men jeg er så redd for at familien min å familien hans, venner osv ska reagere på en dårlig måte om de finner ut at det er noe mellom oss. Jeg liker han virkelig godt, tenker masse på han og han liker meg også veldig godt. Vi har diskutert dette med alder å han ser ikke på det som noe problem. Jeg har ett barn fra før også, det ser han heller ikke som noe problem. Hva mener dere om ett forhold som dette, altså alderen?

Kan bli et problem, men inntil det blir det, så nyt det. Det er helt feil å innrette seg etter hva familien og venner skal tro... vel, feil i forhold til å ha det godt med seg selv, i alle fall. Når du vet at du liker ham, så go for it. Det er da nesten ikke forskjell mellom dere om du betrakter andre forhold hvor yngre kvinner er sammen med langt eldre menn. Pul i vei og ha det toppers!!!

EDIT: two words: Ashton Kutcher

Endret av NinjaTurtle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Forelska_*
Hvorfor en trist smiley?

Er det ikke bare digg å være forelska igjen? =)

Ble kanskje litt feil :P Jeg synes det er litt vondt også, å føle at jeg må holde det hemmelig pga. alderen. Min bestemor er ca 10 år eldre enn bestefar igjen, men de var mye eldre da de ble sammen.

Jo det er kjempe deilig å være forelska. Å det som er så bra med han det er at det er første gutt/mann (:P) på leeenge som ikke maser å sjaser ivei om sex å pupper å det. Jeg synes faktisk han er MER moden sånn sett enn gutter og menn på min alder eller som er eldre! Vi har ikke hatt sex å han har ikke vært frempå sånn heller, å vi har heller ikke møttes så ofte eller hatt annledning til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Go for it! Jeg kan love deg at du kommer til å angre hvis du ikke gjør det. Går det ikke så går det ikke, men du vet ikke før du har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You go girl!

*snap*

:fnise:

Men, litt mer seriøst, du liker han, han liker deg. Det trenger jo ikke være så mye mer egentlig, det er fullstendig lov å bare nyte det og ha det gøy.

Og folk kommer til å mene det ene og det andre, men det hadde de gjort uansett. Folk er litt dumme av seg serru ;)

Endret av kitteh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg møtte typen sin da hun var 24 og han var 18. Hun hadde ett barn på 2 år den gangen.

De er sammen den dag i dag, 9 år etter.

Det kommer jo helt an på hvordan kjemien er, jeg er av dem som mener alder ikke har så mye å si. Du sier jo selv at dere prater veldig godt sammen, og trives i hverandres selskap. Dette er jo det viktigste? Jeg hadde gått for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal gå for det:)

Jeg er 17 (jente) og typen min er 22. Sikkert noen som synes det er ille også, men vi har det supert sammen.

Et sted går så klart grensen. Ei i klassen min er 18, og har type på 28. Det blir feil i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første tanke er: løøøøp ..... beklager det altså...

Han er 18 år. Du er eldre og mer erfaren enn han. Han kommer til i løpet av de neste 2-4 årene til å forandre seg veldig, som de fleste gjør i den alderen. Så jeg ville tenkt på barnet mitt og meg selv og funnet noen som var mer klar for et familieliv (noe en 18 åring ikke er klar for selv om han sier han er det).

Faen altså, jeg blir alltid så forbanna når folk kommer med sånne ting, så du mener det er umulig for en 18åring å ta en avgjørelse og binde seg på den måten?? jeg er nitten og jeg kommer sikkert til å forandre meg masse de neste årene, men det er vel mere tankemåten og mitt syn på ting. Men det betyr jo ikke at hele mitt liv kommer til å forandre seg så forferdelig mye at jeg bare skifter helt retning på alt.. eller hva??

uff, jeg blir så irritert. overalt møter jeg fordommer(ja, jeg kaller det fordommer) mot at jeg er så ung f.eks. på jobben, familien min, venner i alle aldre..

-henne kan da ikke få ansvar for noe sånt henne som er så ung klarer ikke å tenke så langt f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli et problem, men inntil det blir det, så nyt det. Det er helt feil å innrette seg etter hva familien og venner skal tro... vel, feil i forhold til å ha det godt med seg selv, i alle fall. Når du vet at du liker ham, så go for it. Det er da nesten ikke forskjell mellom dere om du betrakter andre forhold hvor yngre kvinner er sammen med langt eldre menn. Pul i vei og ha det toppers!!!

EDIT: two words: Ashton Kutcher

Mener du at de 18 år og litt oppover er gode nok som pulekompiser/"lekekamerater"

men ikke noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen altså, jeg blir alltid så forbanna når folk kommer med sånne ting, så du mener det er umulig for en 18åring å ta en avgjørelse og binde seg på den måten?? jeg er nitten og jeg kommer sikkert til å forandre meg masse de neste årene, men det er vel mere tankemåten og mitt syn på ting. Men det betyr jo ikke at hele mitt liv kommer til å forandre seg så forferdelig mye at jeg bare skifter helt retning på alt.. eller hva??

uff, jeg blir så irritert. overalt møter jeg fordommer(ja, jeg kaller det fordommer) mot at jeg er så ung f.eks. på jobben, familien min, venner i alle aldre..

-henne kan da ikke få ansvar for noe sånt henne som er så ung klarer ikke å tenke så langt f.eks.

Er veldig enig altså!! Er ikke alltid alder har så mye å si på modenheten. Dette er jo egentlig veldig individuelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Forelska_*

Vi er blitt sammen og har det kjempe fint sammen. Familien hans aksepterer det men min er HELT i mot det å forholdet mellom meg å mamman min er blitt dårlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du skal kose deg med kjæresten din jeg og tenk mindre på hva familien din i denne omgangen mener. De vil akseptere det etterhvert hvis dette er noe som kommer til å vare. Når min familie klarte det så fikser nok din det også hvor aldersforskjellen er så liten.

Min største redsel var også risioen for utstøtning og kommentarer, men det har bare gått så helt utrolig flott. Mulig folk snakker bak ryggen på oss, men det bryr vi oss lite om. :)

KOS DERE det er jo sommer jo og vi lever bare en gang, så hvorfor skal ikke du fortjene å oppleve lykke :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Forelska_*
Synes du skal kose deg med kjæresten din jeg og tenk mindre på hva familien din i denne omgangen mener. De vil akseptere det etterhvert hvis dette er noe som kommer til å vare. Når min familie klarte det så fikser nok din det også hvor aldersforskjellen er så liten.

Min største redsel var også risioen for utstøtning og kommentarer, men det har bare gått så helt utrolig flott. Mulig folk snakker bak ryggen på oss, men det bryr vi oss lite om. :)

KOS DERE det er jo sommer jo og vi lever bare en gang, så hvorfor skal ikke du fortjene å oppleve lykke :-D

Tusen takk :) Var godt å lese. Kan jeg spørre hvilken aldersforskjell det er mellom dere?

Det som moren min er så sur for er fordi at han er så ung å mener at han må få vokse opp,modnes osv osv før han blir stefar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjæreste :) Ikke bry deg så mye om hva alle andre mener... og mammaen din kommer nok over det snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...