Guest Villrosa · #41 Posted May 4, 2009 Prøver meg på deler av tekst;) Tester litt 0 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Villrosa · #42 Posted May 4, 2009 HJELP! Jeg skjønner ikke denne "siter"-funksjonen? Jeg skjønner at når jeg trykker på den så får jeg hele tekstruta til den jeg skal sitere opp. NEI! Ikke fikk jeg til det med å trykke på siter-knappene i flere svar, det kom kun opp teksten fra det ene svaret, og fortsatt sjønner jeg ikke hvordan jeg kan ta ut en del av en tekst og sitere denne? Hmm Skjønner du/dere hva jeg mener? F.eks. hvis jeg skulle sitert dette fra ditt svar: "Var det forståelig?" Prøver igjen... 0 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Gjest · #43 Posted May 5, 2009 Prøver igjen... gg 0 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Gjest · #44 Posted May 8, 2009 Testing, testing! 0 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Gjest · #45 Posted May 8, 2009 Dæven! Fikk det til på første forsøk! Prøve! 0 Share this post Link to post Share on other sites
Iceberg · #46 Posted May 24, 2009 Prøver meg på deler av tekst;) Test 0 Share this post Link to post Share on other sites
Mcgy · #47 Posted May 26, 2009 Oi, det gikk... Hihihihi.. Klarte det jeg og! 0 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Gjest · #48 Posted June 6, 2009 HJELP! Jeg skjønner ikke denne "siter"-funksjonen? Slik som dette? 0 Share this post Link to post Share on other sites
pantertante · #49 Posted June 16, 2009 Slik som dette? Min tur til å prøve. 0 Share this post Link to post Share on other sites
pantertante · #50 Posted July 18, 2009 Ok, nå prøver tester 0 Share this post Link to post Share on other sites
pantertante · #51 Posted July 18, 2009 (Jeg måtte bare prøve meg litt. ) Hilsen The Kitten :banantroll: 0 Share this post Link to post Share on other sites
mimifin72 · #53 Posted August 6, 2009 Tester litt Prøver igjen... gg me 2 0 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Rosa er fint · #54 Posted August 6, 2009 Rosa er jo en myye finere farge da! :D 0 Share this post Link to post Share on other sites
Guest rosa? · #55 Posted August 6, 2009 Rosa er jo en myye finere farge da! 0 Share this post Link to post Share on other sites
pantertante · #57 Posted November 3, 2009 HJELP! Jeg skjønner ikke denne "siter"-funksjonen? Bare tester litt 0 Share this post Link to post Share on other sites
Momseguri · #58 Posted December 9, 2009 Bare tester litt ahhaaa...man må trykke på skriv svar og ikke hurtig svar X) 0 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Gjest · #59 Posted January 8, 2010 Vellykket Hmmm, jeg også må prøve Kanskje jeg får det til nå :gjeiper: Noen som vet hvordan man får sitat i sitatet da? Altså personen som du skal sitere har allerede sitert, og man vil gjerne få med denne også? Edit: Skriveleif Kuult, jeg fikk det til 0 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Bianca26 · #60 Posted January 9, 2010 Prøver bare å svare jeg Siterknappen forsvinner når jeg trykker på svarknappen. 0 Share this post Link to post Share on other sites