Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg synes dette var en morsom "lek" som en venninne fortalte meg om. Uten forvarsel spør du en du kjenner om han/hun er glad i deg, og så er tanken at du får vite litt om hva denne personen tenker om deg ut fra det h*n svarer. For eksempel fikk jeg disse svarene: Fra moren min: [bekymret] "Selvfølgelig er jeg glad i deg, har det skjedd noe?" Søsteren min: [spøkefullt oppgitt blikk]: "Hva er det du har gjort nå?" En venn som jeg har holdt på litt med: [tenker lenge og ser meg inn i øynene] "Ja, jeg er glad i deg". En venninne: [smiler] "Ja, jeg er veldig glad i deg". En kollega: [overrasket og tenker noen sekunder]: "Jeg er glad i deg som et medmenneske" Prøv det! :rødme:
Karma Police Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 (endret) Skjønner du er ute etter svar, men jeg ville ikke gått rundt å sagt dette til folk. Om noen hadde kommet til meg å stilt det spørsmålet så hadde jeg automatisk trodd at det hadde skjedd noe (sånn som din mor og søster) og blitt urolig. Å stille et spørsmål på den måten kan også misforstås med : er du virkelig glad i meg, for jeg er ikke så sikker! Og å stille det til en bekjent, en kollega? Personlig så er det "å være glad i", forebeholdt de jeg virkelig er glad i. Jeg vet også hvem som er glad i meg, og hva de mener om meg, så hvorfor "kødde" med dem på denne måten? *edit* skriveleif Endret 2. april 2008 av Karma Police
eximus Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg ville funnet det ubehagelig om en kollega plutselig kom og spurte meg om det. Å spørre sine nærmeste er vel greit, men jeg ville nok følt det merkelig om f.eks moren min plutselig kom og spurte meg om det. Jeg synes dette var en dum lek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå