Gå til innhold

uten lappen - redusert verdi?

Gjest Gjest_Laffen_*

Anbefalte innlegg

En kvinne uten lappen, er det samme av betydnng som en mann uten lappen. Og ingen er verdiløs!!!!

Dessuten er det jo blitt så nødvendig å tenke på miljøet, at man ikke trengr lappen visst man kan sykle, bruke kollektiv transport, gå etc. :)

Har du ikke lappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har de noe verdi i dagens samfun ?. Bare tenk en kvinne som ikke har lappen hun må da være mindre verdig litt dume og uten verdi ?

siden det er jo om man har lappen at man er av verdi. Dermed må en kvinne uten lappen være verdi løs i dagens samfunn

eller gjelder dette bare menn ?

Det gjelder selvsagt bare menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok nok poenget ditt :fnise: ; men tenkte dette ble et morsomt svar.. :ler:

Hehe,ja det var faktisk det jeg tenkte først-at du tok poenget mitt :sol: men hadde også et poeng med å svare slik du gjorde :ler: .Og det er en god ide,det går jo an å hjelpe disse "stakkarslige mannfolka" :fnise: (eller det var jo sant,de uten lappen er jo ikke ordentlige menn! Glemte det en stund ;) )uten lappen til å få gjort noe med nettopp det! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg synes det er veldig kjekt om en mann har lappen og bil, det gjør ting litt enklere. Jeg føler meg litt feminin om jeg er på dater'n med en fyr som henter meg og kjører meg hjem... Det er veldig koselig, og så kan man enklere dra på hytteturer o.l. sammen... Jeg har tenkt å begynne og ta lappen selv snart, og skal øvelseskjøre med samboeren min... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...