Lise_ Skrevet 14. september 2008 #101 Del Skrevet 14. september 2008 En kvinne uten lappen, er det samme av betydnng som en mann uten lappen. Og ingen er verdiløs!!!! Dessuten er det jo blitt så nødvendig å tenke på miljøet, at man ikke trengr lappen visst man kan sykle, bruke kollektiv transport, gå etc. Har du ikke lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #102 Del Skrevet 14. september 2008 Har de noe verdi i dagens samfun ?. Bare tenk en kvinne som ikke har lappen hun må da være mindre verdig litt dume og uten verdi ? siden det er jo om man har lappen at man er av verdi. Dermed må en kvinne uten lappen være verdi løs i dagens samfunn eller gjelder dette bare menn ? Det gjelder selvsagt bare menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alicia2 Skrevet 14. september 2008 #103 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg tok nok poenget ditt ; men tenkte dette ble et morsomt svar.. Hehe,ja det var faktisk det jeg tenkte først-at du tok poenget mitt men hadde også et poeng med å svare slik du gjorde .Og det er en god ide,det går jo an å hjelpe disse "stakkarslige mannfolka" (eller det var jo sant,de uten lappen er jo ikke ordentlige menn! Glemte det en stund )uten lappen til å få gjort noe med nettopp det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 15. september 2008 #104 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg tenker mitt om folk som ikke har lappen. Men noe av det jeg tenker er ikke at de har mindre verdi som menneske av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 15. september 2008 #105 Del Skrevet 15. september 2008 Trådene om både menn og kvinner uten lappen er flettet sammen og ryddet. mrs_bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Barbro Skrevet 15. september 2008 #106 Del Skrevet 15. september 2008 For meg er han ikke mann om han ikke har lappen. Min ex hadde ikke lappen og det var et stort handicap, jeg mptte alltid kjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #107 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg synes det er veldig kjekt om en mann har lappen og bil, det gjør ting litt enklere. Jeg føler meg litt feminin om jeg er på dater'n med en fyr som henter meg og kjører meg hjem... Det er veldig koselig, og så kan man enklere dra på hytteturer o.l. sammen... Jeg har tenkt å begynne og ta lappen selv snart, og skal øvelseskjøre med samboeren min... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå