Bentebent Skrevet 7. mai 2003 #1 Del Skrevet 7. mai 2003 Skal ikke si så mye. Men sjekk denne siden www.bonsaikitten.com/bkmethod.html og si hva du mener. Jeg synes dette er helt forferdelig! Det går en underskriftskampanje for å få stengt denne siden. Så hvis du vil være med kan du sende en mail til mailadresse slettet. Det er ikke tillatt med slike adresser åpent i innleggene. Underskriftskampanjer er heller ikke tillatt. Hege www.kvinneguiden.no/Forum/fag.php#0 -Bentebent- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. mai 2003 #2 Del Skrevet 7. mai 2003 Ikke nå igjen. Dette er ikke sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 7. mai 2003 #3 Del Skrevet 7. mai 2003 Bonsai kittens er en syk spøk. beste måten å få dette bort på, er ikke å ha underskriftkampanjer, men å overse det. da blir de lei. jeg er sjeleglad dette ikke er alvor! Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 7. mai 2003 #4 Del Skrevet 7. mai 2003 Dette må vel være den bløffen som har lurt flest mennesker på nett? Men hvis man tenker seg litt om.. Hvor er de "store" på dyrevern med rspca osv? USA. Hvor skal angivelig disse pusene være største mote? New York. Hmm. Tror ikke det nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 8. mai 2003 #5 Del Skrevet 8. mai 2003 Dette er ett hoax, du kan lese mer her: http://www.cnet.com/techtrends/0-7311128-8...-7312643-1.html http://www.snopes2.com/inboxer/outrage/bonsai.htm http://www.urbanlegends.com/ulz/bonsai.html ........og sikkert mange flere steder også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #6 Del Skrevet 8. mai 2003 Nå må dere slutte å reklamere for denne bonzai siden. Den har vært oppe 100 ganger her på kg :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 9. mai 2003 #7 Del Skrevet 9. mai 2003 Huff ja, så denne linken for ca. et år siden og hadde håpet på at det var slutt på det..men NEIDA. Tenk å gjør noe sånt! Fy faen så dårlig og umenneskelig gjort! Jeg blir KVALM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. mai 2003 #8 Del Skrevet 9. mai 2003 Scarlet; det gode med denne siden er jo at den bare er fake, det er ikke virkelighet, det skjer ikke men er trikset til. Heldigvis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 9. mai 2003 #9 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg husker det ene bildet, som skulle vise en slik katt i sin ringe glassbolig.. Altså: de hadde tatt en glassbolle (av typen jeg lager gele i) og satt den oppned over katta for å ta bilde. Visst så katta mildt irritert ut, men jeg tror nok den kom fra det uten varige men... Problemet med denne siden er forøvrig at skrudde personer kunne komme til å se det, og bestemme seg for å prøve det hjemme... Derfor er det like greit å ikke spre linken omkring når man kommer over den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 9. mai 2003 #10 Del Skrevet 9. mai 2003 Selv om denne siden visstnok er fake (takk og lov for det), så tviler jeg ikke på at det noen som faktisk gjør så groteske ting. Om folk ikke putter kattene sine på flasker, så finnes det mange eksempler på minst like groteske dyreplageri-episoder, som er sanne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå