Gjest Gjest_Veronika_* Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 En kveld i påsken møtte jeg en fyr som jeg ble øyeblikkelig betatt av. Vi pratet sammen hele kvelden, og det ble en del alkohol. Etter at de fleste hadde gått eller lagt seg ble vi sittende alene og snakke. Etter en stund begynte vi å kysse og det ene førte til det andre. Jeg våknet dagen etter, ved siden av han med en utrolig hodepine. Jeg følte meg rett og slett jævli. Jeg skyndte meg med å samle klær før resten av huset skulle våkne. Han våknet da jeg holdt på og jeg ble kjempe stresset. Visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg og da jeg ikke fant sokkene mine ble jeg enda flauere. Etter litt leting fant vi alle plagg og listet oss ut av huset. Midt i alt hadde jeg sendt en medling til søsteren min og bedt henne hente meg så fort som mulig. Hun sto utenfor og ventet i bil da vi kom gående, rimelig røde begge to. Min godeste søster rullet ned vinduet og smilte søtt til oss da vi kom. Vi sto der et par min. og bare små pratet om gårsdagens hendelser. Hele opptrinnet var rett og slett pinlig, for vi prøvde så godt vi kunne å si hadet, men det var lettere sagt enn gjort med søsterns granskende blikk. Så tok han opp telefonen, og jeg trodde han skulle spørre om nummeret mitt, men etter litt fikling med den sa vi bare hadet til hverandre og thats it. Nå har det gått en uke, og jeg klarer ikke slutte å tenke på han. Jeg prøver å tenke at det bare var en "one night stand", men jeg klarer ikke. Det var faktisk bare det jeg var ute etter den kvelden, siden jeg nettopp har kommet ut av et langvarig forhold. Jeg fikk nummeret hans av en kompis. Flere ganger har jeg nesten sendt en melding, men tenker at det må være en grunn til at han ikke spurte om nummeret mitt! Jeg blir helt gal av stoltheten min! Burde jeg bare la det fare, eller faktisk sende en melding? Er det helt tåpelig å ta kontakt med han? Jeg er litt redd for å være plagsom. Væææ! Blir gal av det her! Litt langt innlegg...men, håper noen gidder å lese.
Miamor Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Ikke så greit å spørre om nummeret siden søsteren din var der, kanskje? Jeg hadde sendt han en sms! Det verste som kan skje er at han ikke vil møte deg. Hva har du å tape?
sebra Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 synes også at du skal sende melding. bedre å angre på noe du har gjort, enn noe du aldri gjorde.
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Klart du må sende en melding til han! Han ville nok gi deg tlf. nr sitt osv. men ble ille berørt da søstra de satt å overvåket det hele (dumt av henne spør du meg) Han ble satt helt ut da vet du! Du har fått nr. hans av hans kamerat, så da sender du melding - du får ikke noe værre enn NEI! Da vet du i hvertfall hva du har å forholde deg etter Dette tror jeg du vil tjene på uansett hva "svaret" blir! Uansett svar så slipper du grubblingen i hvertfall! Ikke sant?
waco Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 For å få svar så skriver du at du testet positivt på syfilistesten.
sebra Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 For å få svar så skriver du at du testet positivt på syfilistesten. hahahaha
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 (endret) For å få svar så skriver du at du testet positivt på syfilistesten. Det kan du skrive dersom han ikke svarer deg etter x- antall meldinger - da får du garantert svar :-D Endret 31. mars 2008 av Frk.Uhåndterlig
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Du kan jo bare sende en melding hvor du sier at du fikk nummeret av en kamerat, takker for sist og vil bare si at du beklager at det ble litt pinlig og dumt da dere skulle dra. Så kan du se hva han svarer og kjenne litt på stemningen......
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 For å få svar så skriver du at du testet positivt på syfilistesten....For å være helt sikker på at han mister tillitt.Er så mye usakelig oppgulp.
Villa2000 Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Slik jeg ser det så vil en slik melding kun være positivt for deg. 1. Du slipper å fundere på det lenger! 2. Du gir inntrykk av å være mer seriøs enn du egentlig er 3. Det kan hende at han faktisk vil treffe deg igjen. Og jeg tror ikke det er noen særlig god ide å ha med ord som syfilis, graviditet eller lignende i den sms'en Lykke til
Gjest Guest* Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Send han en sms:) Men ha gjerne i bakhodet at det var nok (som for deg i utg.punktet) en ONS fra hans side og. Lykke til!
Alice Ayres Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Ring eller send ham en sms før dette tar over livet ditt helt. Er ikke ment som spydigheter, men man kan fort bli litt obsessed rundt sånne ting som "er han interessert eller ikke".
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Fortell oss hvordan det har gått da TS..... Vi blir jo litt spente vi også når vi er inne her, leser og engasjerer oss ....... Lykke til !!! :-)
Gjest Gjest_Veronika_* Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 Takk for supre råd! Tok mot til meg og sendte en melding, og fikk svar Så nå er det ute av verden. Han hadde faktisk tenkt på meg, og var ikke bare meg så syns det var en litt pinlig avskjed. Så nå får vi se hva som skjer framover
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #15 Skrevet 2. april 2008 Takk for supre råd! Tok mot til meg og sendte en melding, og fikk svar Så nå er det ute av verden. Han hadde faktisk tenkt på meg, og var ikke bare meg så syns det var en litt pinlig avskjed. Så nå får vi se hva som skjer framover Så bra! Der ser du, man trenger ikke alltid uroe seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå