milla-mor Skrevet 7. april 2008 #61 Del Skrevet 7. april 2008 Well, it takes one to know one... Nå sitter jeg på jobb og kan ikke klikke på linken. Tror ikke den egner seg i jobbsammenheng - spesielt ikke etter å ha lest oppsummeringa di. Betyr dette at du vraker Hans? No more wienersnitzel? Vraker Hans...? Hmm. Nå virker det nesten som om du mener at man bare kan ha èn mann om gangen... Da er isåfall de fire jeg har fra før i faresonen, for nå har innsatsen tross alt høynet til denne bananhengekøyen. Næh... Dette må vurderes nøye. Jeg blir lett fristet og forledet, merker jeg... Mææææneater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 7. april 2008 #62 Del Skrevet 7. april 2008 Vraker Hans...? Hmm. Nå virker det nesten som om du mener at man bare kan ha èn mann om gangen... Da er isåfall de fire jeg har fra før i faresonen, for nå har innsatsen tross alt høynet til denne bananhengekøyen. Næh... Dette må vurderes nøye. Jeg blir lett fristet og forledet, merker jeg... Mææææneater Jeg kan nesten ikke vente til jeg får sett på den hengekøyen. Den må jo bare være helt storartet siden du er både fristet og forledet. Neeeii... en mann om gangen? Skjønt det spørs nok om Hans tar med seg ledehosene sine og stikker. Tror han er på utkikk etter true love, ikke en buffét :gjeiper: ... men hva vet vel jeg. Mye snålt disse tyskerne har for seg. Husker mang en natt hvor jeg satt med store øyne og så på RTL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 10. april 2008 #63 Del Skrevet 10. april 2008 Ja, dæven. The things they`ll do for me... Tralala! Sånn er det når man kan velge og vrake. Men det vet vel du alt om, you little kitten. Etter å ha sett bildet av en slik hammock, sier jeg bare: -Wowetiwow! -Jeg forstår hvorfor det begynner med "banan". -Yes, please! Den drakten får meg til å tenke på min kjære Borat... Søren at han er opptatt! Hans fra Hannover møter sterk konkurranse. Dette blir spennende, merker jeg. Ganger to! Nå har jeg omsider sett på linken... sklætt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 20. april 2008 #64 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Der burde jeg nesten bli oppført òg. Kan se jentene komme i fleng! Endret 20. april 2008 av Atdetvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liisemoj Skrevet 20. april 2008 #65 Del Skrevet 20. april 2008 Og hvorfor ser noen av bildene ut som headshots fra politiet? Men alle karene er veldig kjekke *ironisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå